et godt tip til hamsteren

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

et godt tip til hamsteren

Indlæg af liv » 17. jan 2009 13:29

Nu ved jeg ikke om i andre også gør det men ville da lige skrive noget jeg har fundet ud af de elsker!

istedet for at bruge alle de tomme toilet ruller så lad ca 0,5 cm tyk papir sidde på. så vil hamsteren selv rive det i stykker og det synes de er mægtig skægt! :lol: det taget tid for dem så den å lege med den over flere dage så den kan både gå igennem over og bide i den :D  :D

ADVARSEL! i skal nok fjerne noget af papiret en gang imellem da det ellers fylder hele buret.

PS: også god idé hvis man har unger så løber mor i hvertfald ikke tør for rede materiale :wink:

Meddie

Indlæg af Meddie » 17. jan 2009 13:39

Ej hvor sjovt, sad selv og overvejede at give mine det igår :D
Det vil jeg gøre i aften ;)
~ Mvh. Mette og Clean

Lykke

Indlæg af Lykke » 17. jan 2009 15:37

Jeg har hørt et rygte om at en rulle toiletpapir også kan være et godt middel mod destruktive/ tremmebidende hamstere...

liv

Indlæg af liv » 17. jan 2009 15:54

Lykke skrev:Jeg har hørt et rygte om at en rulle toiletpapir også kan være et godt middel mod destruktive/ tremmebidende hamstere...
det kunne godt tænkes feta brugte ihvertfald en halvtime på at hygge sig med den og det gør hun et par gange om dagen og så tager hun papiret ind til ungerne :D og så larmer det ikke forfærdelig meget men man kan godt hører dem lidt hvis de står på sammen værelse som dig :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 17. jan 2009 16:13

Det var da en fin ide.  :D

Besvar