Lige nu er åbenbart et godt tidspunkt til at sælge hamstere.
Jeg havde et kuld dværghamstere, der blev født 28. november - de var revet væk, inden de fyldte 5 uger.
Nu har jeg 3 kuld guldhamstere. Det ene kuld er født d. 10. december og jeg har 1 unge tilbage (5½uge gammel). Det andet kuld er født d. 25. december og de er ikke fyldt 4 uger endnu, men jeg har formentlig allerede reservationer på alle undtagen 2. Det tredje kuld har jeg ikke sat ud til salg endnu (de er kun 2 uger gamle).
Men pt. er det også kun Benjamin, Amanda og mig, der har guldhamstere til salg på Sjælland via den blå avis!
Forrygende salgstidspunkt
Jeg ville sige nej.contraria skrev:ja mine er nærmest også blevet ravet væk. men nu hvor en ikke kom som aftalt, så ved jeg ikke rigtigt om jeg tør over lade en unge til dem.
Men ja, jeg er også meget positivt overrasket over hvor hurtigt det gik at sælge mine unger her over nytåret. Jeg nåede kun lige at have dem til de blev 5 uger, så var de væk alle 8! Jeg håber virkelig at det bliver så nemt igen næste gang jeg skal have unger.
Mine blev også revet væk sidste år på denne tid af året folk kom helt fra kbh og i få tilfælde også fra fyn og jylland.
Men nu er salget bare dødt der sker intet jeg har ikke solgt en eneste hamster efter nytår.
Men nu er salget bare dødt der sker intet jeg har ikke solgt en eneste hamster efter nytår.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil