Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
burrus
malthesmor skrev:Ser lige at zooplus sender porto frit hvis man køber for over 29 pund, men mon ikke det kun gælder i England ?, men selvom jeg skal betale porto kan det jo alligevel godt betale sig at købe dem hjem fra zooplus
man skal altid betale 3,9 pund på zooplus

dog får du lidt rabat som førstegangs handlende og der tages lidt af til allersidst pga. momsen er faldet derovre og det har de ikke fået kalkuleret ind i priserne endnu

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Lykke
malthesmor skrev:Ser lige at zooplus sender porto frit hvis man køber for over 29 pund, men mon ikke det kun gælder i England ?, men selvom jeg skal betale porto kan det jo alligevel godt betale sig at købe dem hjem fra zooplus
jo, det gælder kun i England.
men hvis det er første gang, du handler, får du 5 eller 10% rabat alt efter om det er den engelsk eller tyske side, du bruger.
Dog kan man få nogle rigtigt gode transportkasser ud af at købe firkantede, gennemsigtige plastickasser med låg i diverse butikker. Mange af dem har dem på tilbud for tiden.
Jeg købte nogle 8l's i Bilka til 4 for 100 kr. Og har så lavet en masse huller i lågene (jeg så dem til 3 for 70 i sidste uge i en eller anden reklame).
-
burrus
well
vil lige samle op...
jeg bestiller hjem fra zooplus torsdag d. 12/2 (Det passer med at gls kommer en dag jeg hjemme så

)
hvis folk skal have nogle med så skriv lige en pb med antal og størrelse, så får I et konto nummer...
har jeg ikke pengene d. 12. kl 12. - så bestiller jeg dem ikke...
(jeg har ikke voldsomt mange penge at flyve rundt med i februar til at ligge ud for faunabokse)
de som har sendt pb, fået konto nummer og overført pengene - de får kasserne i kolding d. 7/3 - jeg sender naturligvis en pb!

:D
hvis ikke der vises den store interesse, så bestiller jeg hjem før...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Lullie
Jeg bruger den tyske zooplus hjemmeside, og der gælder portofri fagt kun i tyskland, men 50 kroner det er heller ikke alverden når det kommer fra udlandet :P Når jeg bestiller ting derfra, foder, bure og hvad jeg ellers har bestilt, så kommer det lige til døren. Når jeg har bestilt en søndag aften, er det hos min om torsdagen.
-
burrus
Lullie skrev:Jeg bruger den tyske zooplus hjemmeside, og der gælder portofri fagt kun i tyskland, men 50 kroner det er heller ikke alverden når det kommer fra udlandet :P Når jeg bestiller ting derfra, foder, bure og hvad jeg ellers har bestilt, så kommer det lige til døren. Når jeg har bestilt en søndag aften, er det hos min om torsdagen.
jeg samler altid begge mine indkøb på både den engelske og tyske og sammenligner bagefter, da det kan svinge både med priser og kurs!
jeg bestiller ikke mere fra zooplus i denne omgang..
Hvis Rubin når at overføre pengene inden udstillingen så har jeg to kasser til hende...
tråden kan for min skyld godt låses nu, da der ikke bestilles mere hjem fra zooplus lige foreløbeligt (i hvert fald ikke inden udstillingen)

Pia B
www.orkenrotte.dk