ja.. hvad kan man sige ;)
ja.. hvad kan man sige ;)
ja man kan da ihvertfald sige prima donna er en rigtig gnaver :lol: kiggede indtil hende og løftede huset da jeg så en extra indgang :lol: :lol: hmm tænkte jeg har jeg vendt huset forkert meeeen nej hun havde gnavet fra et lille vindue og så et stort hul!! :shock: :lol:
synes lige i skulle se lidt billee hvad min lille prinsessse som ikke er særlig stor har lavet :roll: :lol: har også undret mig over hvad hun lavede hver morgen når man hørte hende inde i huset nu ved jeg da hvad :lol: 8-)
synes lige i skulle se lidt billee hvad min lille prinsessse som ikke er særlig stor har lavet :roll: :lol: har også undret mig over hvad hun lavede hver morgen når man hørte hende inde i huset nu ved jeg da hvad :lol: 8-)
- Vedhæftede filer
-
- her ser i det helt vildt store hul!!!
- Foto 1126.jpg (54.75 KiB) Vist 4306 gange
-
- et vindue der gnavet i men man ser hvor lille det var i starten :P
- Foto 1127.jpg (55.98 KiB) Vist 4306 gange
-
- og ja her var huset normale indgant :D
- Foto 1128.jpg (59.46 KiB) Vist 4306 gange
ja :lol: synes bare det var sjovt specielt fordi den står i hjørnet af terrariet så den dør hun selv har lavet er op mod glasset :roll:
så da jeg skulle have hende ud kunne jeg slet ikke finde ud af hvor hun kom udfra indtil jeg så hende komme masene ud af den åbning :lol: :roll: :roll:
typisk lille prima donna
så da jeg skulle have hende ud kunne jeg slet ikke finde ud af hvor hun kom udfra indtil jeg så hende komme masene ud af den åbning :lol: :roll: :roll:
typisk lille prima donna