Andre der har det som mig? :/

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterMiaah

Andre der har det som mig? :/

Indlæg af HamsterMiaah » 6. jul 2009 10:33

Hej alle :D

Efter ferien drager jeg på efterskole helt ovre i Jylland, 3 timer væk fra hvor jeg selv bor.
Heldigvis er mine forældre gået med til at passe hamsterne så godt de nu kan, hvilke jeg er glad for, da jeg så ikke selv kan være der for dem andet i et par weekender.
Men har en frygt: At dyrene er døde mens jeg er væk :cry:
Luke når nemlig at blive 2 år inden jeg er tilbage,
og Trøffel, Lilje og Cirkeline når alle at blive 1 år mens jeg er væk.
Er mest bekymret for Luke: Han er nok den bedste hamster jeg nogensinde har fået, og det ville være helt forfærdeligt at være 3 timer væk, og så få at vide at han er død :cry:  Kan slet ikke forestille mig det :cry:  Vil slet ikke forestille mig det :cry:  Men frygten er der alligevel, og den nager mig en del.
Min kat skal desuden i narkose, og har hørt om SÅ mange dyr der dør under narkosen fordi de ikke er stærke nok, og er bange for det også skal ske :cry:

Nogen andre her der skal på efterskole, eller andet der afholder dem fra at være hjemme andet end weekender, og frygter at dyrene er gravet i jorden når I kommer tilbage?
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 6. jul 2009 13:40

jeg er altid lidt nervøs for mine hamstere når jeg er væk fra dem.. Og egentlig også når jeg er hjemme, for de dør jo af det mindste!
Ved ikke lige hvad jeg skal sige til dig.. De vil jo ikke undlade at dø fordi du er hjemme!
Bare nyd dem i ferien og i de weekender du er hjemme. Og hvis du frygter dine forældre ikke kan passe dem godt så spørg om der er nogen der vil passe dem i et år for dig. Evt mod betaling af udgifter
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 6. jul 2009 18:21

Spot skrev:jeg er altid lidt nervøs for mine hamstere når jeg er væk fra dem.. Og egentlig også når jeg er hjemme, for de dør jo af det mindste!
Ved ikke lige hvad jeg skal sige til dig.. De vil jo ikke undlade at dø fordi du er hjemme!
Bare nyd dem i ferien og i de weekender du er hjemme. Og hvis du frygter dine forældre ikke kan passe dem godt så spørg om der er nogen der vil passe dem i et år for dig. Evt mod betaling af udgifter
Det er ikke fordi mine forældre passer dem dårligt at jeg er nervøs - de passer dem rigtig godt :D

Det er bare dét at de alle når at blive OK gamle inden jeg kommer tilbage.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar