Jeg syntes du skal gå med hovedet højt og være stolt af dig selvZannDra skrev:Tak Sofie - det var sødt af dig. Ja det med familien ville jeg, i de fleste tilfælde, give dig ret i, men..........LUX - part 2 skrev:ZannDra - hvad fanden sker der for din mor?? :shock: :shock:
Det lyder meget voldsomt - og et kæmpe kram til dig..
Uvenskab i familien er ALDRIG en behagelig ting.
Som min far altid har sagt så ska man elske sin familie - men man er ik tvunget til at ku li dem.. Man har jo ik valgt dem selv!!
Jeg må nok indrømme at jeg flere gange har overvejet at droppe dem helt. De er simpelthen ikk det værd, når der bare er konflikter og mangel på respekt osv hele tiden.... Det har jeg godt nok svært ved at leve med!, livet er ligesom for kort til den slag synes jeg.
Og jeg har virkelig prøvet at løse det, men hvis jeg kontakter dem på nogen måde i et forsøg på forsoning, så plager jeg dem,
men det er også for dårligt at JEG ikk gør noget for at løse det![]()
Der er mange der siger at blod er tykkere end vand, men det skal godt nok blive noget tykkere før jeg kan tillade dem at vise sådan en mangel på respekt....
Tak for det Mahonia, du er også sødMahonia skrev: ZannDra.
Det var dog utroligt! Jeg vil da sige, at det er din familie, der sparker til dig!!! Du har fundet dig en sød og rar mand og det burde de da kun være glade for! Det er jo nu en gang ikke andre, der bestemmer, hvem du gifter dig med.
Uh.. Jeg bliver altså så gal på dine vegne, når jeg læser dit "brev"!
Stort :kram: fra mig.Man sku tro at det ville være det mest logiske at de bare ville være glade på mine vegne - det troede jeg også at de ville, MEN hvor tog jeg fejl.... Tvivler på at de kommer til fornuft inden for de næste 5 år - mindst.... Til den tid er det nok for sent - der har jeg tabt tålmodigheden..... Det er ærgeligt....
Mine såkaldte forældre tror jo at de undgår at tabe ansigt nu, men de har i mine øjne forlææængst tabt det - og mere til.....
Jeg synes virkelig ikke at det er for meget forlangt at de respektere mig OG min mand og vores ægteskab.....
Til det sagde min mor: vi respekteeere dig da!
Jeg ved ikk om jeg skal grine eller græde..... Det er rent vanvid...
Tak for jeres kram....

Det virker som om du er den som er den mest voksen i fortagen.
Men jeg syntes også at du skal tage imod en håndsrækning hvis den kommer for bitterhed og had i en familie er roden til alt ond, selv om det svært. Og det vil være med til at ødelægge alt hvad du bygger op, hvis du afviser når den kommer. ved ikke om det giver mening, men jeg har selv oplevet det og valgt forkert

stort kram til og din mand da han også må ha det svært.