NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
minimus

Indlæg af minimus » 27. aug 2009 19:31

ZannDra skrev:
LUX - part 2 skrev:ZannDra - hvad fanden sker der for din mor??  :shock:  :shock:

Det lyder meget voldsomt - og et kæmpe kram til dig..
Uvenskab i familien er ALDRIG en behagelig ting.
Som min far altid har sagt så ska man elske sin familie - men man er ik tvunget til at ku li dem.. Man har jo ik valgt dem selv!!
Tak Sofie - det var sødt af dig. Ja det med familien ville jeg, i de fleste tilfælde, give dig ret i, men..........
Jeg må nok indrømme at jeg flere gange har overvejet at droppe dem helt. De er simpelthen ikk det værd, når der bare er konflikter og mangel på respekt osv hele tiden.... Det har jeg godt nok svært ved at leve med! :x  , livet er ligesom for kort til den slag synes jeg.
Og jeg har virkelig prøvet at løse det, men hvis jeg kontakter dem på nogen måde i et forsøg på forsoning, så plager jeg dem,
men det er også for dårligt at JEG ikk gør noget for at løse det :evil:
Der er mange der siger at blod er tykkere end vand, men det skal godt nok blive noget tykkere før jeg kan tillade dem at vise sådan en mangel på respekt....
Mahonia skrev: ZannDra.
Det var dog utroligt! Jeg vil da sige, at det er din familie, der sparker til dig!!! Du har fundet dig en sød og rar mand og det burde de da kun være glade for! Det er jo nu en gang ikke andre, der bestemmer, hvem du gifter dig med.
Uh.. Jeg bliver altså så gal på dine vegne, når jeg læser dit "brev"!

Stort  :kram: fra mig.
Tak for det Mahonia, du er også sød :)  Man sku tro at det ville være det mest logiske at de bare ville være glade på mine vegne - det troede jeg også at de ville, MEN hvor tog jeg fejl.... Tvivler på at de kommer til fornuft inden for de næste 5 år - mindst.... Til den tid er det nok for sent - der har jeg tabt tålmodigheden..... Det er ærgeligt....
Mine såkaldte forældre tror jo at de undgår at tabe ansigt nu, men de har i mine øjne forlææængst tabt det - og mere til.....

Jeg synes virkelig ikke at det er for meget forlangt at de respektere mig OG min mand og vores ægteskab.....
Til det sagde min mor: vi respekteeere dig da!
Jeg ved ikk om jeg skal grine eller græde..... Det er rent vanvid...

Tak for jeres kram....
Jeg syntes du skal gå med hovedet højt og være stolt af dig selv :wink:

Det virker som om du er den som er den mest voksen i fortagen.

Men jeg syntes også at du skal  tage imod en håndsrækning hvis den kommer for bitterhed og had i en familie er roden til alt ond, selv om det svært. Og det vil være med til at ødelægge alt hvad du bygger op, hvis du afviser når den kommer. ved ikke om det giver mening, men jeg har selv oplevet det og valgt forkert :(  føler med dig og vil bare sige det er ikke dig, men dem der er galt på den.

stort kram til og din mand da han også må ha det svært.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 28. aug 2009 08:04

NH: Mine ungers børnehave - man kommer og foræller at ungerne har haft lus da de kom hjem fra børnehave og at de ikke havde det da de blev afleveret - nej hvad gør de ved - intet det er i hvert fald ikke i børnehaven der er et problem. Et eller andet sted må de sku da komme fra. og jeg tjekker mine unger hver morgen og har altid gjort det, men nej det er MIG  Der ikke kan finde ud af at behandle mine unger - Hvem tror de egentlig de er?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. aug 2009 08:12

AnetteFrost skrev:NH: Mine ungers børnehave - man kommer og foræller at ungerne har haft lus da de kom hjem fra børnehave og at de ikke havde det da de blev afleveret - nej hvad gør de ved - intet det er i hvert fald ikke i børnehaven der er et problem. Et eller andet sted må de sku da komme fra. og jeg tjekker mine unger hver morgen og har altid gjort det, men nej det er MIG  Der ikke kan finde ud af at behandle mine unger - Hvem tror de egentlig de er?
tror det er derfor jeg aldrig har været i børnehave, mine forældre kan ikke tage pædagoger fordi mange af dem tror at de ved alt om børn bedst
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

minimus

Indlæg af minimus » 28. aug 2009 08:16

AnetteFrost skrev:NH: Mine ungers børnehave - man kommer og foræller at ungerne har haft lus da de kom hjem fra børnehave og at de ikke havde det da de blev afleveret - nej hvad gør de ved - intet det er i hvert fald ikke i børnehaven der er et problem. Et eller andet sted må de sku da komme fra. og jeg tjekker mine unger hver morgen og har altid gjort det, men nej det er MIG  Der ikke kan finde ud af at behandle mine unger - Hvem tror de egentlig de er?
Kender det alt for godt har det samme problem, det er så bare min datters klasse :twisted:

Man føler sig godt til grin. Hvad med at sætte en sedel op på døren om der er lus tjek jeres unger, når de voksene ikke vil. syntes sku det er for dårligt af dem, kan godt forstår du er gal.

Miss-CFK

Indlæg af Miss-CFK » 28. aug 2009 11:38

NH: Går og hoster hele tiden, snotter og har feber. Skal begynde på ucn her om 4 dage, så har bare slet ikke tid til at være syg!!!
Mvh. Miss-CFK/ Chelle
http://cfk-rats.weebly.com/

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 28. aug 2009 12:38

minimus skrev:
Kender det alt for godt har det samme problem, det er så bare min datters klasse :twisted:

Man føler sig godt til grin. Hvad med at sætte en sedel op på døren om der er lus tjek jeres unger, når de voksene ikke vil. syntes sku det er for dårligt af dem, kan godt forstår du er gal.
På min gamle skole var der lusse tjek 1 eller 2 gange om året fra 0-3 eller 4 klasse + der kom sedler med hjem til alle i klassen hvis et barns forældre ringede og sagde der var lus.

Kan godt forstå du er sur Anette, de kunne da i det mindste sende en seddel rundt til alle børnene :?
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 28. aug 2009 19:18

minimus skrev: Jeg syntes du skal gå med hovedet højt og være stolt af dig selv :wink:

Det virker som om du er den som er den mest voksen i fortagen.

Men jeg syntes også at du skal  tage imod en håndsrækning hvis den kommer for bitterhed og had i en familie er roden til alt ond, selv om det svært. Og det vil være med til at ødelægge alt hvad du bygger op, hvis du afviser når den kommer. ved ikke om det giver mening, men jeg har selv oplevet det og valgt forkert :(  føler med dig og vil bare sige det er ikke dig, men dem der er galt på den.

stort kram til og din mand da han også må ha det svært.
Tak skal du ha' minimus!
Jo jeg forsøger da også at være den store, da jeg åbenbart er den eneste der rent faktisk ønsker en løsning på det hele :( Min far er fuldstændig kold over for om det nogensinde løser sig, som han selv sagde, så sku vi jo bare vente i 25 år....
Og min mor nyder jo opmærksomheden hun får fra andre pga. mig :twisted:

Og hvis de nogensinde får taget sig sammen, så må jeg indrømme at jeg ikk aner hvad jeg skal sige til den tid. Det kommer vel an på hvad og hvordan de siger og gør.... :roll:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 28. aug 2009 21:55

Ang. det der luse problem - der var faktisk en pædagog idag der sagde at de have tjekker Jasmina igennem med en tættekam og fundet helt små ny udklækket æg :shock: godt så jeg viste hun havde æg i håret, men dem burde shampoo'en ha tage - NOT! men endelig gik det op for en at jeg synes de gjorde for lidt nu når jeg kom og fortalte at ungerne var fri da de blev afleveret og kommer hjem med 5 FEDE lus - ergo der må være andre børn der har er kommet med lus i børnehave - men nu har hun lovet mig at det bliver taget op på deres møde at man snakker ordenligt og lytter til forældrene og IKKE taler ned til (gad vide om de har fundet ud af at jeg har klaget over børnehaven på punkt til kommunen) Men der bliver stadig ikke hængt en seddel op - nej der kommer til at stå noget i det næste månedsblad :evil: og hvad hjælper det så her og nu :evil:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 29. aug 2009 16:33

AnetteFrost skrev:Ang. det der luse problem - der var faktisk en pædagog idag der sagde at de have tjekker Jasmina igennem med en tættekam og fundet helt små ny udklækket æg :shock: godt så jeg viste hun havde æg i håret, men dem burde shampoo'en ha tage - NOT! men endelig gik det op for en at jeg synes de gjorde for lidt nu når jeg kom og fortalte at ungerne var fri da de blev afleveret og kommer hjem med 5 FEDE lus - ergo der må være andre børn der har er kommet med lus i børnehave - men nu har hun lovet mig at det bliver taget op på deres møde at man snakker ordenligt og lytter til forældrene og IKKE taler ned til (gad vide om de har fundet ud af at jeg har klaget over børnehaven på punkt til kommunen) Men der bliver stadig ikke hængt en seddel op - nej der kommer til at stå noget i det næste månedsblad :evil: og hvad hjælper det så her og nu :evil:
Lusemiddel fjerne vist kun lusene og ikke æggene, derfor skal du behandle 7 dage efter :wink: (tror nok det er syv dage :oops: men det står i indholdsfortegnelsen.. )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus

Indlæg af burrus » 29. aug 2009 16:34

NH: mangler SÅ meget den originale fraggle sang!  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Thitte

Indlæg af Thitte » 29. aug 2009 16:41

Burrus, den der Fraggle Rock intro? :o
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 29. aug 2009 16:42

BittéHamstereN skrev:
AnetteFrost skrev:Ang. det der luse problem - der var faktisk en pædagog idag der sagde at de have tjekker Jasmina igennem med en tættekam og fundet helt små ny udklækket æg :shock: godt så jeg viste hun havde æg i håret, men dem burde shampoo'en ha tage - NOT! men endelig gik det op for en at jeg synes de gjorde for lidt nu når jeg kom og fortalte at ungerne var fri da de blev afleveret og kommer hjem med 5 FEDE lus - ergo der må være andre børn der har er kommet med lus i børnehave - men nu har hun lovet mig at det bliver taget op på deres møde at man snakker ordenligt og lytter til forældrene og IKKE taler ned til (gad vide om de har fundet ud af at jeg har klaget over børnehaven på punkt til kommunen) Men der bliver stadig ikke hængt en seddel op - nej der kommer til at stå noget i det næste månedsblad :evil: og hvad hjælper det så her og nu :evil:
Lusemiddel fjerne vist kun lusene og ikke æggene, derfor skal du behandle 7 dage efter :wink: (tror nok det er syv dage :oops: men det står i indholdsfortegnelsen.. )
Nemlig og kæmme,kæmme,kæmme og kæmme både morgen og aften :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 29. aug 2009 16:45

burrus skrev:NH: mangler SÅ meget den originale fraggle sang!  :(
tror faktisk nok jeg har den men er ikke sikker har ihvetfald en fraggle sang
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 29. aug 2009 16:46

Thitte skrev:Burrus, den der Fraggle Rock intro? :o
ja den danske....
jeg har kun en htx-techno-remix, men den originale er altså også god at have  :oops:  :lol:  

(jeg blir ALDRIG voksen  :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Thitte

Indlæg af Thitte » 29. aug 2009 16:50

Haha, kender det alt for godt! Lige nu sidder jeg og leder efter Totally Spice tema sangen, da min veninde og jeg har en joke kørende om dem xD
Men altså, hvis du har Youtube Downloader, så kan du bare finde den på Youtube og hente den ned derfra som mp3-fil? :O
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Besvar