West Virginia's nye hjem
West Virginia's nye hjem
I aften kommer min lille nye rottepige West Virginia hjem fra LUX og så skal der være fint i buret, så Musse og Mali har gjort hovedrent og venter nu spændt på, at modtage den lille ny.
- Vedhæftede filer
-
- Buret
- IMG_1007~1.JPG (192.5 KiB) Vist 5918 gange
-
- Ny stor køje
- IMG_1009~1.JPG (220.44 KiB) Vist 5918 gange
-
- Ny rød hjørnekøje
- IMG_1010~1.JPG (226.25 KiB) Vist 5918 gange
-
- Pyyyha, nu kan vi slappe af, efter al den rengøring!
- IMG_1008~1.JPG (157.98 KiB) Vist 5918 gange
Hun har allerede sagt det til mig :PMahonia skrev:Dejligt Sofie! :lol: Vi har svært ved at vente så længe.LUX - part 2 skrev:Jeg VED at WV glæder sig rigtig meget til at komme hjem til sin nye mor og nye burkammerater
Hun glæder sig rigtig meget men er også lidt nervøs - for hendes 2 søstre elsker hende jo men tænk nu hvis de 2 nye søstre ik kan li hende....
Men jeg har sagt til hende at så nuttet som hun er vil de absolut elske hende :D
Sofie
-
Flot bur
Er rotter meget glæde for køjer?

Er rotter meget glæde for køjer?

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
der findes ikke mange hjul som er store nok til fuldvoksne rotterSpot skrev:Nårh okaySynes bare aldrig folk viser billeder af rottebure med hjul men ved da at flere af de gode hjul også laves til rotter

rotter er jo lange dyr inkl deres haler

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
De fleste rotter gider ik løbehjul - de er vist for intelligente :lol: :lol:
Det er denne lille pusling der er flyttet hjem til Charlotte.
LUX West Virgina
Et 4 ugers billede

Herhjemme gik hun under navnet "Fåret" - hun er bare såååå nuttet og vi savner hende :oops:
Men heldigvis ved vi jo at hun blir højt elsket og får det helt fantastisk hos Charlotte..
Det er denne lille pusling der er flyttet hjem til Charlotte.
LUX West Virgina
Et 4 ugers billede

Herhjemme gik hun under navnet "Fåret" - hun er bare såååå nuttet og vi savner hende :oops:
Men heldigvis ved vi jo at hun blir højt elsket og får det helt fantastisk hos Charlotte..
Sofie