Yndigheder

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Meddie

Indlæg af Meddie » 5. okt 2009 17:10

Mums.. hvor er de lækre :love:
~ Mvh. Mette og Clean

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 6. okt 2009 07:30

De er virkelig søde  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

asn

Indlæg af asn » 6. okt 2009 08:16

Er der slet ikke nogen mere negative sider ved racen? Du er vist lidt "farvet" af din forelskelse i  racen.  :wink:  :lol:
Jeg havde engang en dejlig Maine Coon kat og den har både plusser og minuser.
Hilsen Annemette
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 6. okt 2009 08:42

asn skrev:Er der slet ikke nogen mere negative sider ved racen? Du er vist lidt "farvet" af din forelskelse i  racen.  :wink:  :lol:
Det kommer vel an på hvad man søger hos en kat. :)

Jeg synes beskrivelsen også godt kan antyde flere ting, der kunne tælle som "negative" hos nogle folk.
Kenneth Worm

cory

Indlæg af cory » 6. okt 2009 17:13

asn skrev:Er der slet ikke nogen mere negative sider ved racen? Du er vist lidt "farvet" af din forelskelse i  racen.  :wink:  :lol:
Naturligvis er jeg da farvet, af min kærlighed til racen,  :lol:  det ville da være mærkeligt andet :lol:  og der er da også minuser ved racen, og hvis du læser mit indlæg, som det var ment, lader jeg da også skinne igennem, at de ikke er de rene engle :lol:
Nemmeste beskrivelse er vel, en kat, med en kats evner, der tror den er en hund, og som mener at den ejer dig :engel3:

Besvar