Skrabe loder + et spøgsmål

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
BittéHamstereN

Skrabe loder + et spøgsmål

Indlæg af BittéHamstereN » 10. nov 2009 19:31

Hej, jeg tænkte om der var nogen der havde nogen gode forslag til salg af skrabe loder? Det støtter min karate klub med 10kr par lod + jeg godt vil vinde en ny gi :D

Foreslag:
-Sted?                                        - Fordi?
-Plejehjemmene omkring Aalborg - Fordi de godt vil havde selvskab :D

Og så vil jeg høre om det er ok jeg opretter en tråd til en engelsk stil. Min printer mangler blæk og det er lavet i paint så det kan ikke læses på e-mail, da det bliver for lille som billede. Tråden kan slettes lige så snart min lære har læst den, det er bare for jeg ikke for -3 :roll:  :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 10. nov 2009 19:32

www.photobucket.com - smid 'billedet' ind der, og send linket til den, til din lærer  :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 10. nov 2009 19:48

Siigne skrev:www.photobucket.com - smid 'billedet' ind der, og send linket til den, til din lærer  :)
God idé, tak :D

Sådan, skal jeg så bare give min lære dette link:

http://s981.photobucket.com/albums/ae29 ... ngivet.jpg

PS: i må godt skrive dårlige/gode ting :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar