Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Sisse
Super hyggeligt det bliver med familie og venner ..
Når i pynter op, laver i det så selv eller går i ud og bruger en hel masse penge på pynt?
Jeg, som ikke har de store penge at gøre godt med , ønsker nogen gode og sjove råd til hvordan man kan lave sit eget julepynt til en billig penge ...
Dette er første gang jeg skal pynte op selv i mit eget hjem .. de to sidste år har ikke sagt mig noget .. men nu er jeg i julesteming og vil gerne være det hele dec. mdr
Håber der nogen der vil hjælpe..
God jul til jer alle

[/code]
-
darkangel87
det er et mix er ikke så hulens kreativ på den måde men har både hjemmelavet pynt og købt pynt men langt fra nok, mit projekt i december bliver nok at lave små nisse til hamsternes bure og generelt får lavet noget julepynt.
-
Wampi
nem og lidt sjovt pynt er tage noget gavepapir der er tilovers og så lave sine egne guirlander (staves?) ud af det..
det samme med kræmmerhuse osv kan man også lave ud af gavepapiret som oftest kan fåes i 4 rør for 20 kr eller der omkring.. og hvis man køber noget i alm. brunt papir farve kan man selv farvelægge det..
bare nogen ideer jeg lige fik..
jul er ikke noget vi rigtig går så meget op i her.. mest af alt fordi der bare er os og minderne om hvem der mangler..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Spot
ellers kan du gå på biblioteket. vil vædde på der er 1000 bøger om julehygge :lol:
Og damebladene plejer også gerne at lave et hæfte med 'juletips'!!