Hej og godaften :D
Vi var idag i dyrehandlen og fandt noget hø jeg købte med hjem :) Har ellers ikke måtte få hø da mine brødre er allergiske for det men fik lov - og hamsterne nyyyder det!
Men kan huske I skrev engang at noget hø kunne få hul på deres kindposer.. og ville da lige vide og jeg havde købt det de godt måtte få.
Høet er grønt og er ikke sådab specielle store stykker det ligger i mere mellem små strå.. Det er fra Vitakraft og hedder hay+pepermint. Det er meget bøgeligt og virker ikke skarbt på nogen måder.
Tror det er det rigtige og har også taget chancen og købt en stor pose.. men ville bare være 110% sikker så der ikke sker de små puttenutter noget :lol: :)
hø de kan tåle
Jeg kan huske, at emnet med hø har været oppe et par gange før. Tror faktisk også at der har været en afstemning om man brugte hø til sine hamstre.
Så længe det er blødt skulle der ikke være noget problem. Det er nemlig rigtigt, som du skriver, at det kan prikke hul på kindposerne, hvis det er for stift
Så længe det er blødt skulle der ikke være noget problem. Det er nemlig rigtigt, som du skriver, at det kan prikke hul på kindposerne, hvis det er for stift
-