Hvilket kuldtema?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

Hvilket kuldtema?

Indlæg af liv » 13. dec 2009 16:14

jeg går lidt og overvejer hvilket tema mit næste kuld skal have og synes jeg er løbet lidt tør for idéer.. men har da nogle hih.. I må gerne sige hvilken i bedst kan lide og eller selv give en idé...

1. Livet's ostekuld - ostenavne fx Livet's Cheddar (er dog i brug)

2. Livet's Små Sukkergrise - Forskellige mærker eller typer slik fx Livet's Jelly Belly (overvejer at beholde det navn selv dog..)

3. Livet's Kendisser - Forskellige kendte fx Livet's Bob Marley

4. Livet's Smelly's - Forksellige mærker parfumer fx Livet's The Dreamer

Synes selv de er lidt geniale  :lol:  :lol: har bare svært ved at vælge  :P Desuden så navnet på kuldet må i også godt give forslag til  :D

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. dec 2009 16:19

synes ikke du skal bruge den med ostekuldet igen
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 13. dec 2009 16:40

darkangel87 skrev:synes ikke du skal bruge den med ostekuldet igen
Ja.. Det var også det jeg mindst havde lyst til selv af dem  :lol:  :wink: Men synes det skulle med for alle mine hamstere hedder jo ostenavne .. :)

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 13. dec 2009 18:04

Jeg synes nr. 2 er god, der er så meget slik, Haribo, Marabou, Snickers, Mars, Toms, Polo, Mentos, osv.. (Sry, fik lige løst til at skrive lidt slik ned)
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. dec 2009 12:30

Ja, jeg synes også slik-temaet er ret godt.  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 14. dec 2009 14:46

jeg synes at uanset hvilket tema du vælger - så skal min (forhåbentligt) pige hedde  Isdronning eller Snow white queen  - for hun skal jo hjem til Kong Vinter  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 14. dec 2009 16:12

burrus skrev:jeg synes at uanset hvilket tema du vælger - så skal min (forhåbentligt) pige hedde  Isdronning eller Snow white queen  - for hun skal jo hjem til Kong Vinter  :oops:
nårhhh ja men det kalder du hende bare.. jeg plejer bare at sige at der skal stå et navn på stamtavlen ud fra et tema så man kan holde styr på kuldene.. men finder lige ud af det  :wink:

Wampi

Indlæg af Wampi » 14. dec 2009 16:39

hvis det skulle passe med Burrus'es ønske til navnet kunne det jo være et tema med kendisser fra tegnefilm?

Snedronningen f.eks... eller Snehvide osv.. behøver jo ikke at Disneynavne men bare kendte tegnefilms navne..

bare lige noget jeg kom til at tænke på  :wink:
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar