jeg går lidt og overvejer hvilket tema mit næste kuld skal have og synes jeg er løbet lidt tør for idéer.. men har da nogle hih.. I må gerne sige hvilken i bedst kan lide og eller selv give en idé...
1. Livet's ostekuld - ostenavne fx Livet's Cheddar (er dog i brug)
2. Livet's Små Sukkergrise - Forskellige mærker eller typer slik fx Livet's Jelly Belly (overvejer at beholde det navn selv dog..)
3. Livet's Kendisser - Forskellige kendte fx Livet's Bob Marley
4. Livet's Smelly's - Forksellige mærker parfumer fx Livet's The Dreamer
Synes selv de er lidt geniale :lol: :lol: har bare svært ved at vælge :P Desuden så navnet på kuldet må i også godt give forslag til :D
Hvilket kuldtema?
-
synes ikke du skal bruge den med ostekuldet igen

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Jeg synes nr. 2 er god, der er så meget slik, Haribo, Marabou, Snickers, Mars, Toms, Polo, Mentos, osv.. (Sry, fik lige løst til at skrive lidt slik ned)
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
jeg synes at uanset hvilket tema du vælger - så skal min (forhåbentligt) pige hedde Isdronning eller Snow white queen - for hun skal jo hjem til Kong Vinter :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
nårhhh ja men det kalder du hende bare.. jeg plejer bare at sige at der skal stå et navn på stamtavlen ud fra et tema så man kan holde styr på kuldene.. men finder lige ud af detburrus skrev:jeg synes at uanset hvilket tema du vælger - så skal min (forhåbentligt) pige hedde Isdronning eller Snow white queen - for hun skal jo hjem til Kong Vinter :oops: