Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Majlund
Hej. Jeg er i tvivl om hvorvidt det er tilladt herinde at reklamere for et marsvineforum?
Jeg er en af tre adminer på et lille hyggeligt marsvineforum. . . og vil egentlig gerne sprede budskabet om at forummet "Svinene" findes, så andre marsvineinteresserede får muligheden for at blive medlem. Hvad er dette forums holdning? - vil det være iorden at jeg kommer med en lille "appetitvækker" herinde?

-
Majlund
Jamen hvis det er tilfældet kommer der en lille "reklame" her. . .
Ved jo der ind imellem også sidder brugere med spørgsmål vedrørende marsvin her - som måske kunne have glæde af et marsvineforum
Info om marsvineforummet "Svinene" . . .
Forummet er et lille hyggeligt marsvineforum, hvor vi snakker marsvin. Vi kommer omkring trivsel og pleje, avl, foder, sygdom og meget andet. Det er et forum for alle marsvineinteresserede, om du har 2 eller 30 marsvin - eller bare vil vide mere om marsvin inden du evt. selv anskaffer dig dem - er lige meget.
Vi kan også snakke om andet end marsvin herinde, eksempelvis andre kæledyr og ting fra vores hverdag.
Hos os er der også mulighed for at sælge / købe marsvin, tilbehør m.v. - men dette er ikke et salgsforum på den måde, at du kan blive medlem, for udelukkende at sælge dine dyr - du skal også deltage aktivt i andre emner, for at kunne benytte køb og salg mulighederne.
Endvidere skal du som ny bruger præsentere dig indenfor en uge, ellers vil du blive slettet igen.
Vi håber, at du har fået interesse i at melde dig ind - man skal nemlig være tilmeldt bruger for at kunne læse med . . .
Mvh. Forum "Svinene"
http://chelsea.forumup.dk/