Nytårsfortsæt 2010 :D
-
Nytårsfortsæt 2010 :D
Hvad er jeres nytårsfortsæt? og tror I at de blir holdt?
Et uddrag af mine:
1. Få bedre karakterer og være en bedre og mere opmærksom og lærerig efterskoleelev (kan godt holdes hvis jeg tage rmig sammen:D)
2. Tage flere naturbilleder
3. Lave en god OSO
4. Spise mere varieret og sundere
5. Bruge flere penge på mine veninder - og bare i det hele taget være en bedre veninde
6. Gå til flere fester
7. STOPPE med at så meget som røre smøger til fester
8. Lave flere forskellige outfits
9. Synge mere + skrive flere sangtekster
10. Lære at spille guitar rigtigt og ikke bare akkorder
Det var lidt af mine
Et uddrag af mine:
1. Få bedre karakterer og være en bedre og mere opmærksom og lærerig efterskoleelev (kan godt holdes hvis jeg tage rmig sammen:D)
3. Lave en god OSO
5. Bruge flere penge på mine veninder - og bare i det hele taget være en bedre veninde
6. Gå til flere fester
Det var lidt af mine
tja jeg vil gøre noget seriøst for at komme til at træne igen - fast! Med lidt held så betyder det at jeg taber mig lidt... (taber jeg mig 15 kg, så ska jeg tusses!)
Starte ny uddannelse
Få liiiidt mere styr på min økonomi :lol: og derved spare op til nyt tv
Komme i gang med de vinterhvide - hvis jeg da får mig en hun :P
Starte ny uddannelse
Få liiiidt mere styr på min økonomi :lol: og derved spare op til nyt tv
Komme i gang med de vinterhvide - hvis jeg da får mig en hun :P
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
puh den var hård har ikke tænkt så meget over det men
1: tage mig bedre sammen i skolen og tage min uddannelse seriøst ved jeg kan klare det hvis jeg bare tager det seriøst.
2: tabe mig til min idealvægt igen, nok det jeg glæder mig mest til
3: træne hårdt med min genoptræning så jeg virkelig kan komme til at løbe igen, det ville bare være dejligt.
4: få styr på alle dyrene så jeg har bedre overskud til evt. nye dyr, som der sikkert kommer nogen af.
5: prøve at få det bedre med mig selv især psykisk.
6: forhåbenligt få et bedre forhold til mine søskende og venner, og gerne få flere venner.
7: få sparet op til og få købt en masse nyt tøj når jeg har fået tabt mig.
8: at mig og kæresten skal mere i biffen og andre steder hen sammen.
9: komme igang med avlen af vinterhvide
1: tage mig bedre sammen i skolen og tage min uddannelse seriøst ved jeg kan klare det hvis jeg bare tager det seriøst.
2: tabe mig til min idealvægt igen, nok det jeg glæder mig mest til
3: træne hårdt med min genoptræning så jeg virkelig kan komme til at løbe igen, det ville bare være dejligt.
4: få styr på alle dyrene så jeg har bedre overskud til evt. nye dyr, som der sikkert kommer nogen af.
5: prøve at få det bedre med mig selv især psykisk.
6: forhåbenligt få et bedre forhold til mine søskende og venner, og gerne få flere venner.
7: få sparet op til og få købt en masse nyt tøj når jeg har fået tabt mig.
8: at mig og kæresten skal mere i biffen og andre steder hen sammen.
9: komme igang med avlen af vinterhvide
Senest rettet af darkangel87 30. dec 2009 07:39, rettet i alt 1 gang.
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Mine forsæt:
1: Komme til alle karate timerne om fredagen - 7½ timer om ungen er ikke nok, også timerne om fredagen
2: Ikke bide negle - har holdt det 1 månede, men nu er det 12 måneder der skal klares :oopH:
3: Prøve få mine karaktere lidt højere op - Selvom jeg er 100% tilfreds, skader det jo ikke at gøre det bedre
4: Gøre nogen flere ting med min far - Han gør nærmest alt for mig og vil godt gøre det samme for ham
5: At mine forsæt lykkes
1: Komme til alle karate timerne om fredagen - 7½ timer om ungen er ikke nok, også timerne om fredagen
2: Ikke bide negle - har holdt det 1 månede, men nu er det 12 måneder der skal klares :oopH:
3: Prøve få mine karaktere lidt højere op - Selvom jeg er 100% tilfreds, skader det jo ikke at gøre det bedre
4: Gøre nogen flere ting med min far - Han gør nærmest alt for mig og vil godt gøre det samme for ham
5: At mine forsæt lykkes
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
Uh ha.... de der nytårsforsæt...
Skal starte januar med at læse godt og grundig op til mine eksamner i januar og så forhåbenlig bestå dem alle.
Få bedre styr på min egen økonomi og få sparet op.
En masse hygge med ungerne og kæresten.
Så skal jeg først og fremmest begynde at tænke lidt mere på mig selv, så det kræver nok lidt selvforkælelse.
OG så skal der trænes, sådan at jeg kan få noget mere overskud i hverdagen.
Skal starte januar med at læse godt og grundig op til mine eksamner i januar og så forhåbenlig bestå dem alle.
Få bedre styr på min egen økonomi og få sparet op.
En masse hygge med ungerne og kæresten.
Så skal jeg først og fremmest begynde at tænke lidt mere på mig selv, så det kræver nok lidt selvforkælelse.
OG så skal der trænes, sådan at jeg kan få noget mere overskud i hverdagen.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
1. Tage mig mere sammen i Oldtidskundskab, religion og fransk. Fransk delen er jeg dog begyndt på
2. Lære at prioritere min tid bedre
3. Max farve mit hår 3 gange i 2010
4. Introducere min kæreste for mine veninder, og omvendt (er også påbegyndt )
2. Lære at prioritere min tid bedre
3. Max farve mit hår 3 gange i 2010
4. Introducere min kæreste for mine veninder, og omvendt (er også påbegyndt )
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
1. Stoppe neglebidningen (igen)
2. begynde at være aktiv så vægten kan komme nedad igen.
Begge dele er meget svære at overholde men håber inderligt det bliver ved denne gang.
har planer om at det med at være aktiv skal være så jeg tager hamsteren ud i hendes bold i en 30 min og så mens jeg alligevel skal holde øje med hende så kan jeg lave noget forskelligt imens.
2. begynde at være aktiv så vægten kan komme nedad igen.
Begge dele er meget svære at overholde men håber inderligt det bliver ved denne gang.
har planer om at det med at være aktiv skal være så jeg tager hamsteren ud i hendes bold i en 30 min og så mens jeg alligevel skal holde øje med hende så kan jeg lave noget forskelligt imens.
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Bedre sent end aldrig vel
1. Forklare mit hoved, at jeg er tynd nok og ikke behøver bliver tyndere
2. Lære Chago at sitte på kommando.
3. Blive en god madmor for den nye og gøre, alt for Chago vil acceptere den.
4. Finde en løsning med jobbet så jeg ikke skal sygemeldes og i sidste ende mister job.
Tror det er alt
1. Forklare mit hoved, at jeg er tynd nok og ikke behøver bliver tyndere
2. Lære Chago at sitte på kommando.
3. Blive en god madmor for den nye og gøre, alt for Chago vil acceptere den.
4. Finde en løsning med jobbet så jeg ikke skal sygemeldes og i sidste ende mister job.
Tror det er alt
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
Nå folkens! Nu er der efterhånden ved at være gået et par måneder af det nye år (og årti vel at mærke ;D) og jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvorvidt vi har taget stilling til vores nytårsfortsæt ;D
Jeg kan da starte med mig selv
- det med karaktererne er faktisk gået godt bortset fra i de naturvidenskabelige fag dog føler jeg lidt er sammen med nogen børnehavebørn - tror det er godt jeg snart skal starte på gym, hvor folk nok er lidt mere seriøse omkring skolearbejdet ;D
- Der er ihvertfald taget nogen gode nogen
3. Lave en god OSO
- Jeg synes den blev virkelig god, og fik 7 for den
- Går da også nogenlunde godt
- Føler jeg også jeg er blevet - føler jeg giver mere og får mere tilbage
6. Gå til flere fester
- Har ikke været til en eneste fest (udover fætters konfi), så det går ikke så godt, men det er jo heller ikke noget virkelig vigtigt
- Har ikke røget i hele 2010 (stolt)
- går også godt ;D
- har skrevet ret meget
- er jeg også ved at eksperimentere med
Hvad så med jer?
Jeg kan da starte med mig selv
- det med karaktererne er faktisk gået godt bortset fra i de naturvidenskabelige fag dog føler jeg lidt er sammen med nogen børnehavebørn - tror det er godt jeg snart skal starte på gym, hvor folk nok er lidt mere seriøse omkring skolearbejdet ;D
- Der er ihvertfald taget nogen gode nogen
3. Lave en god OSO
- Jeg synes den blev virkelig god, og fik 7 for den
- Går da også nogenlunde godt
- Føler jeg også jeg er blevet - føler jeg giver mere og får mere tilbage
6. Gå til flere fester
- Har ikke været til en eneste fest (udover fætters konfi), så det går ikke så godt, men det er jo heller ikke noget virkelig vigtigt
- Har ikke røget i hele 2010 (stolt)
- går også godt ;D
- har skrevet ret meget
- er jeg også ved at eksperimentere med
Hvad så med jer?
hmmm...
altså vægten kom ned under det 3-cifrede og der er den da endnu...
neglebidning holdt i ca. 1 mdr og så blev jeg igen så presset at førend jeg vidste af det var allesammen væk igen :roll: og lige pt foregår der alt for meget ellers til at jeg kan finde den indre ro til at begynde at arbejde med at stoppe igen...
altså vægten kom ned under det 3-cifrede og der er den da endnu...
neglebidning holdt i ca. 1 mdr og så blev jeg igen så presset at førend jeg vidste af det var allesammen væk igen :roll: og lige pt foregår der alt for meget ellers til at jeg kan finde den indre ro til at begynde at arbejde med at stoppe igen...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11