Salg af hamstere har kamera en stor betydning?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 4. jan 2010 17:11

BittéHamstereN skrev:
FrkHoumann skrev:Altså så må man jo lære at ligge billeder på nettet ;)
Det er skisme ikke så svært! ;)

BittéHamstereN - Ja, kan godt se problemet når du ikke har et kamera.
Men nu kan jeg generelt slet ikke se hvordan man kan klare sig uden et kamera :oops:
Så hvis jeg var dig ville jeg da ønske mig et kamera i julegave eller fødselsdagsgave :D
Kan man få kamera med bluetooth, får ellers er der ingen her hjemme kan da få billeder ind på nettet, og så det jo spild at købe :oops:
Kunne det ikke tænkes at du fx selv gad at lære at ligge billeder på nettet? ;)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. jan 2010 18:42

BittéHamstereN skrev:

Men nu kan jeg generelt slet ikke se hvordan man kan klare sig uden et kamera :oops:
Så hvis jeg var dig ville jeg da ønske mig et kamera i julegave eller fødselsdagsgave :D
Kan man få kamera med bluetooth, får ellers er der ingen her hjemme kan da få billeder ind på nettet, og så det jo spild at købe :oops:
til et digital kamera følger der altid et overførselskabel med til usb, og det findes i enhver computer
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Siigne

Indlæg af Siigne » 4. jan 2010 19:02

darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev:

til et digital kamera følger der altid et overførselskabel med til usb, og det findes i enhver computer
Til nogen (f.eks. mit spejlrefleks) følger det ikke med, men så køber man en kortlæser, eller også har de fleste computere indbygget kortlæser, der passer til de nyeste kamerakort :wink:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus

Indlæg af burrus » 4. jan 2010 19:10

Siigne skrev:
darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev: Kan man få kamera med bluetooth, får ellers er der ingen her hjemme kan da få billeder ind på nettet, og så det jo spild at købe :oops:
Til nogen (f.eks. mit spejlrefleks) følger det ikke med, men så køber man en kortlæser, eller også har de fleste computere indbygget kortlæser, der passer til de nyeste kamerakort :wink:
hvilket kamera har du købt det ikke var med fra ny af? :shock:  

jeg har heldigvis kortlæser i min bærbar - for det koster meget strøm at gøre via kameraet
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 4. jan 2010 21:58

Jeg tror bare jeg sikre mig der usb stik med så :oops:

Tak for rådene, men kom vi ikke på et lille side spor :roll:  :oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar