Skuffens indhold - Det er Sofies skyld!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus

Skuffens indhold - Det er Sofies skyld!

Indlæg af burrus » 28. dec 2009 21:32

Nu var Hanne så nygerrig over, hvad der skulle være i skuffen :lol:
:oops:  Jeg sku ikke have marsvin! NIKS!
Det var altså lige indtil Annbritt kom og stak mig den sødeste gylden agouti merino i hænderne på mig til Hals udstillingen :oops:  Heldigvis var han solgt!  :lol:  

men pokker tag det - så har en anden opdrætter jo unger  :shock:  :oops:  
op og besøge og lille Hurley sad og sagde "tag mig med hjem - please kom nu - du er så sød og jeg vil sååååå gerne"
Det var bare lige 2 dage "før tid", så den gik ikke :lol:  

men IDAG! har jeg fået Hurley hjem  :D  :D  samtidig fik Sofie lige Drage med - de to drenge går og hygger sig sammen nu nede hos mig - for Sofie (og især steph) har ikke plads til marsvin mere  :lol:  

Så fik lige taget lidt "indflytningsbilleder" af de to  :D
Herlige Hylende Hurley først  :lol:

han har verdens dejligste lille nuttede ansigt :oops:
Billede

sååå sød og fin  :D  
Billede

men den nye verden er meget farlig og så er putteposer altså gode at gemme sig i
Billede

Hurley er generelt ret glad for at Drage passer på ham
Billede

Drage er bare rigtig rigtig fin
Billede
Billede
Billede
også selvom han er Sofies :P

og jeg som aldrig sku have marsvin...
det er Sofies skyld! HUN forelskede sig i Drage i Hals - og så "kom jeg jo til" at sige - jamen han kan jo bare gå nede hos mig
dumme dumme mig... hvad har jeg dog rodet mig ud i  :lol:
fantastisk valg jeg tog mig der  8)  De er tosset søde...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. dec 2009 21:34

så dejlige ser de ud
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 28. dec 2009 22:05

Havde det på fornemmelsen pia, har fulgt lidt med på sidelinjen på gnaverforum  :lol:
Men kunne ik lige forestille mig at de kunne være i en bedroller  :) ,vil de ikke kravle op over kanten ???
Kunne du ik bruge et par "selskabs damer" til dem ?, godnok er de ikke med stamtavle  :( men de er nu skønne alligevel .

Tillykke med dem de er skønne

burrus

Indlæg af burrus » 28. dec 2009 22:11

nej kun de to hanner - ikke mere! slut prut!  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 28. dec 2009 22:14

burrus skrev:nej kun de to hanner - ikke mere! slut prut!  :lol:
Gad vide hvor længe det holder, når der kan være to kan der jo også være tre :lol:  :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus

Indlæg af burrus » 28. dec 2009 22:23

BittéHamstereN skrev:
Gad vide hvor længe det holder, når der kan være to kan der jo også være tre :lol:  :lol:  :lol:
nej det kan der nemlig ikke  :wink:  
det er ret simpelt - der kan kun være de to herre i den skuffe  :D  

desuden er skabet lukket for udvidelse, da jeg er ved at "lave plads" til at kunne starte op med vinterhvide, så det giver helt sig selv, at det kun bliver de to drenge!  :D
Hurley er noget helt særligt - vi har et eller andet, præcis som sofie og drage..
Det er også den eneste grund til at jeg vil have marsvin... har egentlig aldrig set det spændende i marsvin - før jeg fik Bob og siden hurley i hænderne :roll:  sådan kan det jo gå... men Hurley bliver formentlig den første og eneste...
Pia B

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 28. dec 2009 22:45

burrus skrev:
BittéHamstereN skrev:
nej det kan der nemlig ikke  :wink:  
det er ret simpelt - der kan kun være de to herre i den skuffe  :D  

desuden er skabet lukket for udvidelse, da jeg er ved at "lave plads" til at kunne starte op med vinterhvide, så det giver helt sig selv, at det kun bliver de to drenge!  :D
Hurley er noget helt særligt - vi har et eller andet, præcis som sofie og drage..
Det er også den eneste grund til at jeg vil have marsvin... har egentlig aldrig set det spændende i marsvin - før jeg fik Bob og siden hurley i hænderne :roll:  sådan kan det jo gå... men Hurley bliver formentlig den første og eneste...
Gad os nu se om den holder :lol: Husk hvis du engang tænker på at få flere, så læs hvad du lige har skrevet nu :lol:  :lol:  :lol:

Men hvor er de dog smukke begge to :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 29. dec 2009 10:55

Fantastisk smuk pels, ved ham Hurley :heart: .
Og drage er da også en lille smuksak :pinklove:.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 29. dec 2009 11:54

Hvor er de bare dejlige! :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 9. jan 2010 15:52

De er da bare så kære begge to!  :P

Besvar