Vits :)

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Lillejyde

Vits :)

Indlæg af Lillejyde » 13. jan 2010 02:12

De 2 pusher skulle have dom af dommeren for at have solgt til andre og de fik 3 måneder hver i fængelse,

men så pludselig ændrede dommeren humøret og sagde: "Nu er det så godt og klar vejr udenfor i dag og jeg er sådan i en forrygende godt humør, så jeg vil nedsætte jeres straf til halvanden måned på en betingelse at i gøre nogle junkiere stof-clean", og det var de to pusher med på den.

Halv år senere mødtes de tre igen til en snak på kontoret. Dommeren begyndte så at spørge pusher-1eren: "Okay pusher, har du gjort nogle junkiere stof-clean?"
Pusher-1: "Ja det har jeg"
Dommeren: "hvor mange er det så?!"
Pusher1-: "13"
Dommeren: "flot, hvordan gjorde du?"
Pusher 1:"Jeg tegnede en stor cirkel med en lille cirkel indeni. Jeg forklarede, at hjernen oprindelig var den store cirkel, men efter stofmisbrug blev den så lille som den lille cirkel i midten."

Også spurgte Dommeren Pusher 2:"har du gjort nogle junkiere stof-clean?"
Pusher 2: "Jeps!"
Dommeren: "hvor mange er det"
Pusher: "77"
Dommeren: "Bravo!!, hvordan gjorde du? det!"
Pusher 2: " Jamen Jeg tegnede en stor cirkel med en lille cirkel indeni, og forklarede de junkier, at den lille cirkel var deres røvhul, men efter fængelset blev deres røvhul så stooor!!

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 13. jan 2010 15:35

Heh ;)

Besvar