Der kører en sms rundt, med at der er en miniaturehingst der gives bort til hvem der end vil have den.
Inden i aften d. 13/01-2010 skal der være svar ellers bliver den aflivet der følger et mobilnummer med som eneste information.
jeg forbliver aktiv herpå indtil jeg skal hjem så smid mig en besked hvis I ser og er interresseret..
Det er en anden pige/dame på kurset jeg er på der har modtaget SMS'en da den kører rundt blandt heste interesserede...
SMS med teksten: Miniaturehingst på 7 år gives bort
SMS med teksten: Miniaturehingst på 7 år gives bort
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
ved du noget om hvor i landet den er?
det kunne måske hjælpe lidt på det
det kunne måske hjælpe lidt på det

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Dette er oplysningerne udfra det nummer der står i beskeden.
Det er en dyrlæge:
Iben Vedersø
Degnehuse 17
4450 Jyderup
Tel. 59 20 85 86
håber der er nogen der kan tage den ind, aner som sagt ikke rigtig noget andet til det andet end at det er en SMS der kører rundt..
Det er en dyrlæge:
Iben Vedersø
Degnehuse 17
4450 Jyderup
Tel. 59 20 85 86
håber der er nogen der kan tage den ind, aner som sagt ikke rigtig noget andet til det andet end at det er en SMS der kører rundt..
klokken er nu 14.40 og jeg skal hjemad fra kursus.. resten af min dag kommer til at foregå med indkøb og aftensmad og hvis jeg er heldig lidt computer inden vi falder om af træthed ved en 20-tiden i aften..
smid mig en besked eller tag selv kontakt til dyrlægen med hingsten hvis der er interesse..
smid mig en besked eller tag selv kontakt til dyrlægen med hingsten hvis der er interesse..
for sat** hvor er det smagløst! Hvorfor er folk sådan nogen idioter der ikke kan tage ansvar for noget!!
Og så at true med aflivning samt at den er gratis! Det giver nok 99% chance for at den er endt hos en eller anden med et 'stort hjerte' men som ikke ved en disse om heste eller hvordan de skal passes og derfor ender den som en misrøgtet stakkel!!
Argh det gør mig virkelig rasende!! Undskyl til alle andre
Og så at true med aflivning samt at den er gratis! Det giver nok 99% chance for at den er endt hos en eller anden med et 'stort hjerte' men som ikke ved en disse om heste eller hvordan de skal passes og derfor ender den som en misrøgtet stakkel!!
Argh det gør mig virkelig rasende!! Undskyl til alle andre