ørkenrotte vs. hamster
ørkenrotte vs. hamster
Læste om ørkenrotter og jeg synes de minder meget om hamstere i natur, der er nogle enkelte forskelle som f.eks. at de er vågen sådan lidt on and off og at de kan blive op til 5 år men ellers er de da meget ens..

Nej og jo...
Ørkenrotter er MEGET MEGET MEGET livlige :lol: de sidder sjældendt stille i hænderne før de bliver helt gamle eller syge...
De er lidt lige som roborovski'er i temperamentet
De er fuld fart frem og graver sig frem hvis de bliver holdt fast...
de er IKKE et kæle-kæledyr
men de er perfekt katte-tv :lol:
De er typisk aktive i 4-4 rytme - 4 timer vågen, 4 timer søvn...
Ørkenrotter er MEGET MEGET MEGET livlige :lol: de sidder sjældendt stille i hænderne før de bliver helt gamle eller syge...
De er lidt lige som roborovski'er i temperamentet

De er fuld fart frem og graver sig frem hvis de bliver holdt fast...
de er IKKE et kæle-kæledyr

men de er perfekt katte-tv :lol:
De er typisk aktive i 4-4 rytme - 4 timer vågen, 4 timer søvn...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Kan ørkenrotter ikke også gå sammen
Det kan hamsterne jo ikke (bortset fra roborovskierne hvis man er heldig..)

Det kan hamsterne jo ikke (bortset fra roborovskierne hvis man er heldig..)
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Jo ørkenrotter er flokdyr og SKAL gå sammen.
syntes nu godt de kan tæmmes og blive meget tamme, men de bliver selvfølgelig aldrig dyr der gider at blive nusset med i længere tid men det gør en hamster jo heller ikke.

syntes nu godt de kan tæmmes og blive meget tamme, men de bliver selvfølgelig aldrig dyr der gider at blive nusset med i længere tid men det gør en hamster jo heller ikke.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

man skal ikke tro på alt hvad man læser på nettet da langt fra alle sider indeholder brugbar viden, Ørkenrotter er MEGET sociale dyr, og de bør altid være mindst to sammen.construxi skrev:men læste et sted de ikke kan gå sammen

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil