Den jaloux lab. .

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Den jaloux lab. .

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 21:23

Før marsvinene indtog kontoret her, boede Abrikos derinde på mit skrivebord. Nå men. . . dengang Abrikos boede på kontoret, var den gamle hund ind imellem noget jaloux over, at jeg tog billeder af hende i hoved og bag. . . så han forsøgte efter bedste evne at aflede hans troløse ejers opmærksomhed fra "det lille skadedyr" :engel1:
På billedet har han indtaget sin foretrukne "se mig istedet. . . jeg er uimodståeligt lækker"-stilling. . . . . . Ved ikke heeeelt hvorfor han har bildt sig ind han er det når han gør sådan? :scratch:  :lol:

Billede

Virkede det mon?
Billede
Arrrgh. . . Pokkers også. . .

Chagos Mutti
Indlæg: 417
Tilmeldt: 28. dec 2009 12:46

Indlæg af Chagos Mutti » 31. mar 2010 21:49

Sikke nuttet han er og så gav han dagens bedste grin tilmed :lol:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 31. mar 2010 22:17

Han er da uimodståelig :oops: Så sød som han er, må han da mindst vinde den ene hånd og så kan Abrikos få den anden. En hånd til at holde står på Abrikos med og en hånd bag "Vovses" (hvad hedder vovsen :oops: ) øre.

Hvor er han dog bare nuttet, gad mine hunde kunne sidde sådan når jeg har en hamster ude. Men næ nej, de skal lukkes ud, jeg vil ikke bides i hånden igen. (Rasmus fik en gang fast i min hånd, da jeg ville se om han kunne med min første hamster, men hellere min hånd end Bittés hovede :shock: )

Hvor er vovse bare liiiidt for sød, han må være en god hovedpude - hverken for lidt eller for meget pels og så vejer han mere end mine små 4½-5 kg's pinshere :lol:  - lånes han ud som pude :lol:  :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:25

Ja ikke? :lol: (Det er han ihvertfald selv overbevist om :wink: ).
Han er nu en god gammel hund (bliver 9 år i juni) :heart: . . . blanding af en labrador og et eller andet uvist. . .  hvorfor han er lidt større end de racerene labradors. Han kommer fra et dyreinternat - vi fik ham som voksen.
Min ældste søn havde en lidt sjov oplevelse vedrørende det med størrelsen. For efterhånden lææænge siden, kom han forbi en lille pige og hendes mor på en af gåturene. . . . hvortil pigen udbrød: "Se mor. . . En pony" :shock:  :lol: :wink:

Meddie
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 11. jul 2007 09:14

Indlæg af Meddie » 31. mar 2010 22:26

Skønne billeder !  :lol:
~ Mvh. Mette og Clean

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:37

BittéHamstereN skrev:Han er da uimodståelig :oops: Så sød som han er, må han da mindst vinde den ene hånd og så kan Abrikos få den anden. En hånd til at holde står på Abrikos med og en hånd bag "Vovses" (hvad hedder vovsen :oops: ) øre.

Hvor er han dog bare nuttet, gad mine hunde kunne sidde sådan når jeg har en hamster ude. Men næ nej, de skal lukkes ud, jeg vil ikke bides i hånden igen. (Rasmus fik en gang fast i min hånd, da jeg ville se om han kunne med min første hamster, men hellere min hånd end Bittés hovede :shock: )

Hvor er vovse bare liiiidt for sød, han må være en god hovedpude - hverken for lidt eller for meget pels og så vejer han mere end mine små 4½-5 kg's pinshere :lol:  - lånes han ud som pude :lol:  :lol:  :lol:
Jeg sad og skrev det andet svar imens du postede :lol:
Han hedder Chang. Og jo. . . jeg har efterhånden lært at hans jalousi aftager, hvis han bare må være med :roll: . . . så det er han så :lol: Abrikos er ikke forskrækket over ham. . . men hvis hun spæner på sofabordet og han lægger snuden derop i nærheden af hende. .  så spæner hun alligevel op på mig igen og sidder heeeelt stille og vil nusses :lol: Hun er nok også blevet vænnet til kaos her :oops: Når hun er i sin hamsterbold drøner hun ind og ud imellem benene på Chang. .  og har to katte med der "beundrer" hende grænseløst (eller hvad det nu liiige er de gør :? ). Man kan også støde på fritgående marsvin i køkkenet. . . og i en hamsterbold er det hele bare spændende, syntes Abrikos og Vaks vist.

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:38

Meddie skrev:Skønne billeder !  :lol:
Tak. . .  :flowers:  :D

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 31. mar 2010 22:38

Majlund skrev:Ja ikke? :lol: (Det er han ihvertfald selv overbevist om :wink: ).
Han er nu en god gammel hund (bliver 9 år i juni) :heart: . . . blanding af en labrador og et eller andet uvist. . .  hvorfor han er lidt større end de racerene labradors. Han kommer fra et dyreinternat - vi fik ham som voksen.
Min ældste søn havde en lidt sjov oplevelse vedrørende det med størrelsen. For efterhånden lææænge siden, kom han forbi en lille pige og hendes mor på en af gåturene. . . . hvortil pigen udbrød: "Se mor. . . En pony" :shock:  :lol: :wink:
En indendørs pony :shock: Eller så havde pigen bare set lidt for mange "My Little Pony" reklamer :roll: Jeg synes nu ikke han ligner en hest, bare en deeeeeejlig lab-blanding.
Har du ikke også en sort/hvid kat? :scratch: Så kunne det jo være pigen havde sagt "Er det mor og datter" hvis hun så dem sammen..  :lol: (Pigen ville nok ikke ligge mærke til at det er en han i første om gang :roll: )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:42

. . og nåh ja. . . Han er skam en god hovedpude :lol: .

Billede
Lykken er. . . at ligge og flyde sammen med Bjørn. . og en af fars tennissokker i munden. . .

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 31. mar 2010 22:48

BittéHamstereN skrev: En indendørs pony :shock: Eller så havde pigen bare set lidt for mange "My Little Pony" reklamer :roll: Jeg synes nu ikke han ligner en hest, bare en deeeeeejlig lab-blanding.
Har du ikke også en sort/hvid kat? :scratch: Så kunne det jo være pigen havde sagt "Er det mor og datter" hvis hun så dem sammen..  :lol: (Pigen ville nok ikke ligge mærke til at det er en han i første om gang :roll: )
:lol: Børn er nu ekstremt sjove! :mrgreen: Jo jo. . . vi har en sort/hvid sterilliseret hunkat (Bølle) + en gråstribet sterilliseret hunkat (Sensei). Førstnævnte går faktisk også gerne tur med hunden. . . det er den ældste søn træt af :lol: Han er 15 år og syntes ikke det er så cool at blive set sammen med sine stoooore fine hund. . . og en lille åndsvag kat der følger med i hælene på en. . .

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 31. mar 2010 22:56

Majlund skrev:
BittéHamstereN skrev: En indendørs pony :shock: Eller så havde pigen bare set lidt for mange "My Little Pony" reklamer :roll: Jeg synes nu ikke han ligner en hest, bare en deeeeeejlig lab-blanding.
Har du ikke også en sort/hvid kat? :scratch: Så kunne det jo være pigen havde sagt "Er det mor og datter" hvis hun så dem sammen..  :lol: (Pigen ville nok ikke ligge mærke til at det er en han i første om gang :roll: )
:lol: Børn er nu ekstremt sjove! :mrgreen: Jo jo. . . vi har en sort/hvid sterilliseret hunkat (Bølle) + en gråstribet sterilliseret hunkat (Sensei). Førstnævnte går faktisk også gerne tur med hunden. . . det er den ældste søn træt af :lol: Han er 15 år og syntes ikke det er så cool at blive set sammen med sine stoooore fine hund. . . og en lille åndsvag kat der følger med i hælene på en. . .
Tja man siger jo "sandhederne kommer fra børn og fulde folk", så er du nu heeeelt sikker på han ikke er en pony :lol:  :lol:  :lol:

Kunne godt forestille mig den store fine hund og så den lille Bølle med de samme farver.. Bare vent, en dag er der sikker en der sikker det er mor og datter :lol:  :lol:

Hvor er det bare et skønt billede af Bjørn og Vovse (som hed? :oops: ) Hvis Bjørn en dag har rigtig mange penge, har han sikker lejet den fine hund som hovedpude til alle hans venner :lol: (Lidt ligesom reklamen med opvaskemaskinen og barnet der vasker de andres tre-hjulede-cykler :lol: )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 1. apr 2010 00:39

Den har Bjørn nok ikke regnet ud endnu :lol: Men da han gik på fritidshjem, blev der årligt afholdt børnedyreskue. Hvert barn fik en lille pose chips + et diplom for hvert kæledyr de tilmeldte/viste frem. . . vi blev lidt trætte, da Bjørn blev gammel nok til at regne ud, at eftersom vi betalte tilmeldingsgebyr. . . var det en fed forretning for ham :banan . . . så han tænkte på om vi ikke liiige kunne tilmelde alle 9 marsvin :shock:  og kattene :?  og hunden :?  (det var før vi fik hamser. . . men 12 dyr er jo = 12 poser chips 8-) ). . . det fik han nu aldrig igennem (keeedelige far og mor! :roll: ) :lol:

PS: Hunden hedder Chang. :wink:

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 1. apr 2010 09:02

:love4:  :heart:  :hearts2  :pinklove2: :love:  :hkiss:  
- Kan man sige mere :mrgreen: ?
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 1. apr 2010 12:05

Majlund skrev:Den har Bjørn nok ikke regnet ud endnu :lol: Men da han gik på fritidshjem, blev der årligt afholdt børnedyreskue. Hvert barn fik en lille pose chips + et diplom for hvert kæledyr de tilmeldte/viste frem. . . vi blev lidt trætte, da Bjørn blev gammel nok til at regne ud, at eftersom vi betalte tilmeldingsgebyr. . . var det en fed forretning for ham :banan . . . så han tænkte på om vi ikke liiige kunne tilmelde alle 9 marsvin :shock:  og kattene :?  og hunden :?  (det var før vi fik hamser. . . men 12 dyr er jo = 12 poser chips 8-) ). . . det fik han nu aldrig igennem (keeedelige far og mor! :roll: ) :lol:

PS: Hunden hedder Chang. :wink:
Bjørn bliver sikkert berømt sælger og tjener kassen. Han har jo allerede idéerne, så hvad mon det bliver til en gang :lol: Mon der engang kommer noget der hedder "Bjørns Chips" :lol:  :lol:

Hvad kostede det er indmelde et dyr, mere eller mindre end en pose chips? :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 1. apr 2010 12:55

kathrine8D skrev::love4:  :heart:  :hearts2  :pinklove2: :love:  :hkiss:  
- Kan man sige mere :mrgreen: ?
Pænt tak :D . . . også på Changs vegne :walkdog:  :wink:

Besvar