. . . Og så lærte jeg det

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Majlund

. . . Og så lærte jeg det

Indlæg af Majlund » 7. apr 2010 07:58

Uha. . . Jeg var ikke i høj kurs hos manden i nat :oops: .

Sagen er den, at Vaks som det eneste dyr bor på 1. salen her. Det betyder at jeg altid lige giver ham en godbid eller tager ham en lille tur op for at sige godnat til ham, lige før jeg tøffer ind i soveværelset og går i seng.
Det gjorde jeg også igår. I min. . . begrænsede. . . visdom, bliver jeg enige med mig selv om lige at sætte ham på fodboldbordet, imens jeg tager mine bukser af. Selvfølgelig vandrer den lille bamse direkte ind i hullet hvor man skyder de små fodbolde i mål :| . Jeg står lææææænge og kalder på ham. Det undrer mig noget han ikke kommer. Jeg kan høre han ligesom kradser løs henne i hjørnet hver gang jeg kalder. . . men ingen dværghams :( .
Jeg når så frem til konklussionen: dværghamsen sidder fast :???: .

Så går den tunge vej ind og vække manden for at få hjælp. Han henter værktøjskassen og så skiller han ellers fodboldbordet i atomer. Efter nærmest alt er skilt ad, er der stadig ingen dværghams i sigte :?
Når jeg kalder. . . er der dog stadig en sjov kradselyd. Endelig får jeg ideen at vi skal tage benene af. Det viser sig så at benene er hule. . . og da jeg vender det ene på hovedet, rutcher en lille tyk hams pænt ud :shock: .
Hermed gives det gode råd videre: Sæt aldrig din hams fra dig på et fodboldbord  :headbang:  

Vi får hamsen i bur, samlet fodboldbordet og går så begge i seng. Lige der viser de ældste kat så voldsomt mangel på situationsfornemmelse :shock: Jeg har glemt at sætte kassen helt hen foran vores garderobeskab. . . og det opdager Sensei. . .  og åbner glad døren og giver sig i kast med at hoppe rundt og lege i min strømpekurv  :roll: . Heldigvis holder hun hurtigt op. Pyha :mrgreen: (manden var jo ikke så begejstret over at være blevet vækket for at få en dværghams ud af et fodboldbord).  
Jeg hører så katten hopper op i sengen. . . men tænker ikke lige over det. Kort tid efter lyder det så ovre fra den anden side af dobbeltsengen:
"Det er søøøørme let at falde i søvn, efter at være blevet vækket for at få en hams ud af et fodboldbord, når man har en kat siddende og vaske sig på bagen af en. . . (pause). . . . . Bliver hun dog aldrig færdig?"  :shock: :lol:

Det er sgi hårdt at være manden i huset her :oops:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 7. apr 2010 08:58

Ja det lyder hårdt - men også sjovt  :lol:
Mange hilsner fra Jeanne.

Majlund

Indlæg af Majlund » 7. apr 2010 13:21

Jeg kan også se det sjove ved det . . . nu :lol: . . . men nøøøøøj hvor var jeg led ved det i nat :oops:  :lol:  :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 7. apr 2010 14:01

. . . Nu ville jeg så have givet meget for at se synet af sådan en kegle som mig selv. . .  stå der - klokken 2 om natten - med munden mod målhullet og kalde "Vaaaakkkkkkks" :lol: . . .  for slet ikke at tale om mit forsøg med at stikke en laaang strip ind igennem målhullet og videre ind i det hjørne lyden kom fra. . . og opfordre dværghamsen til at bide sig fast, så jeg kunne trække ham fri :oops:
(ved nærmere eftertanke fatter en dværghams nok ikke den instruktion :roll:  :oops:  :lol: ).

Ringling

Indlæg af Ringling » 7. apr 2010 16:48

Ha ha! God historie :D
Hilsen Lotte
Billede

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 7. apr 2010 17:00

Dagens grin!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 7. apr 2010 17:19

:lol:  :lol:  :lol:  Kom ikke og sig, at I keder jer derhjemme! Din mand skal nok nå dertil, at han kan grine af den lidt sene hamsterjagt i et bordben. Om ca. 20 år!  :kina:

Majlund

Indlæg af Majlund » 7. apr 2010 18:49

Næh kede os gør vi ikke så meget i :lol: med 13 dyr og 2 opfindsomme drenge (hvoraf den yngste på 10 år har ADHD - tidligere kaldet DAMP - og er noooget impulsiv :shock: ) sker der nærmest altid et eller andet man kan grine af. . . Det er både det der kan gøre en træt :? . . . og gøre livet sjovt at leve :fest:  :wink:

Bella

Indlæg af Bella » 7. apr 2010 20:53

For SATAN en god historie :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Kan fuldstændig se det hele for mig :D
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne :-)

Majlund

Indlæg af Majlund » 7. apr 2010 23:52

Bella skrev:For SATAN en god historie :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
:lol: Tak skal du have :oops:  :lol:  :wink:

Lige før vi skulle oprette en tråd med nogle af alle vores sjove oplevelser med diverse kæledyr . . . så vi kan dele med hinanden :lol: (jeg har da ihvertfald et par stykker mere :oops:  :wink: ).

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 8. apr 2010 15:42

Majlund skrev:
Bella skrev:For SATAN en god historie :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
:lol: Tak skal du have :oops:  :lol:  :wink:

Lige før vi skulle oprette en tråd med nogle af alle vores sjove oplevelser med diverse kæledyr . . . så vi kan dele med hinanden :lol: (jeg har da ihvertfald et par stykker mere :oops:  :wink: ).
Jaa, så har jeg i hvertfald en, om vores kat :D.
Der hængte under bilen, hele vejen fra Randers til Århus :shock:...
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

01Kami

Indlæg af 01Kami » 8. apr 2010 19:01

Super ide ;D

-

Besvar