Blå mandag

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

Blå mandag

Indlæg af liv » 12. apr 2010 13:16

Halløj :)

Da jeg snart skal konfirmeres bliver der jo talt om blå mandag.. problemet er bare klassen mangler lidt idéer  :lol: Og husk vi bor i KBH og er liiidt forkælede  :lol:  :lol: Så vær kreativ og kom med idéer!!

Vores idéer:
Gokart
Sumobrydning,Humanfootball,Rodeotyr
Tivoli/Bakken
Svømmehallen
Senest rettet af liv 12. apr 2010 13:27, rettet i alt 1 gang.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. apr 2010 13:19

hvis det ikke var fordi i va fra København kunne jeg klart anbefale hansapark i Tyskland, en rigtigt hyggelig forlystelsespark,
var de selv på blå mandag, selvom det er 9 år siden  :lol:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 12. apr 2010 13:26

jeg ville have sagt "wellness" især til pigerne :wink:  MEN rigtig mange steder skal man desværre være minimum 18 for at komme ind...
og det skal I være obs på, ift. f.eks. "spa" som du selv omtaler  :wink:  

ellers slår tivoli vel aldrig rigtig fejl  :lol:  
mna ku evt. tage ud og shoppe lidt først og så bruge resten af dagen i Tivoli...
Det gjorde vi faktisk på blå mandag - vi var 8 piger som slog os sammen og tog toget til kbh søndag aften sov hos en bekendt, brugte hele formiddagen på shopping og tog så i tivoli resten af dagen, spiste god mad på sushi resturant uden for tivoli og tog så det sidste tog hjem til Jylland igen  :lol:  

det var en mega fed dag faktisk  :)   og vi fik brugt alt for mange af konfi-pengene  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lisbeth

Indlæg af Lisbeth » 12. apr 2010 17:09

Vi tog på bakken dengang, og det var en rigtig god dag!
Jeg synes helt bestemt at det skal være noget som alle kan være med til, og Bakken er altså altid en sikker vinder :D

Wampi

Indlæg af Wampi » 12. apr 2010 21:45

Jeg ville også sige en tur med hestevogn og på bakken ville være hyggeligt...

da jeg blev konfirmeret boede jeg i Jylland, vi tog til århus mener jeg det var.. endte med at min kusine tog med så jeg havde nogen at være sammen med da alle dem fra klassen bare smuttede så snart de steg ud af bilen..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar