Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Majlund
Tror der er mange flere end man lige regner med der siger det samme som dig

. Jeg regnede bestemt heller ikke med mit voksenliv skulle forme sig som det har gjort

. . . og det er en barsk proces at acceptere sine egne "begrænsninger"

Man skal hårdt arbejde igennem for at nå dertil hvor man siger: "Det er sådan her det er. Hvordan får jeg det bedste ud af det?". Skal jeg være ærlig, føler jeg mig stadig "mindreværdig" grundet mine "skavanker" og hvad det medfører. . . jeg vurderer overhovedet ikke andre menneskers værd udfra deres arbejde eller syg/ikke syg. . . men jeg er stadig en klaptorsk vedrørende mig selv

. . . der stadig er i færd med at lære, at det at ethvert menneske har et værd alene i kraft af sig selv. . . altså også må gælde for mig selv

-
Chagos Mutti
Kan være du bliver mit forbillede Majlund, lyder jo til du har fat i noget af det rigtige omend andet!
Jeg synes bare altid, at noget af det første folk spørger en om er, hvad arbejder du som/med? Hvilken uddannelse har du?.. Det virker så forbandet vigtigt...
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
Majlund
Jamen det har du helt ret i. . . og der er vi i virkeligheden lidt indskrænkede, når man tænker over det

Der kan stå en eller anden stor kanon af en chef og vi bukker og er noget så imponerede. Bagved kan der stå en rengøringskone. . . og hvad er det imponerende lige ved hende?
I virkeligheden kan chefen være et sørgeligt selvcentreret menneske der er sådan fordi selvværdet er vaklende. . . og rengøringskonen den der hver dag spreder smil og varme hvor hun/han kommer. . .
Jeg har 10,6 i snit på mit HF eksamensbevis (efter den gamle skala) og engang troede jeg at jeg var noooget så klog og at det papir var uendeligt vigtigt. . . Idag har jeg sådan set bare lært at jeg manglede at lære så ufatteligt meget :shock: :roll: . . . og i min situation. . som en der afventer førtidspension. . . er den faktisk mere anvendelig som wcpapir

(Ej undskyld. . . min ringe humor slog igennem

).