NW/NHF= Now Wishing/Now Hoping For
NW/NHF= Now Wishing/Now Hoping For
Ja tænkte at der manglede en tråd til det... Vi har en Hadetråd og en Elsketråd.. en Ønsketråd..
Min første:
At min løn snart kommer som den skal og jeg får det beløb jeg har krav på..
Min første:
At min løn snart kommer som den skal og jeg får det beløb jeg har krav på..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
At jeg består min eksamen på onsdag. Det er det eneste fag jeg føler, at jeg ikke kan klare. Matematik mundtligt. Alle de andre (kommende) eksamener gør mig ikke som sådan nervøs :?
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
NHF:
At jeg kan få vejledning nok så jeg kan tabe de 30 kilo jeg vejer for meget og komme videre med projekt baby.
Er tilmeldt Madlog.dk i et håb om at få en bedre forståelse af mine madvaner, men indtil videre viser den at jeg bruger flere kalorier end jeg spiser så jeg burde jo ikke tage på men tabe mig.
Skal snakke med en kostvejleder d. 25 og så må vi se hvad hun siger til mine spisevaner.
At jeg kan få vejledning nok så jeg kan tabe de 30 kilo jeg vejer for meget og komme videre med projekt baby.
Er tilmeldt Madlog.dk i et håb om at få en bedre forståelse af mine madvaner, men indtil videre viser den at jeg bruger flere kalorier end jeg spiser så jeg burde jo ikke tage på men tabe mig.
Skal snakke med en kostvejleder d. 25 og så må vi se hvad hun siger til mine spisevaner.
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
Lyder som et godt ønske/målWampi skrev:NHF:
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Synes også det lyder som et rigtig godt ønske og mange gange held og lykke fra mig!! Husk at hvis du træner og du lige er startet fra slet ikke at træne vejer muskler mere end fedt og den kan være grunden til du ikke taber dig. Men ligepludselig begynder din krop at forbrænde selv i stillestilstand og så går vægten ned! så bare bliv ved med at motionerChagos Mutti skrev:Lyder som et godt ønske/målWampi skrev:NHF:
Haha, det er også et godt udgangspunkt joZenZen skrev:MEd 18-55 mm objektiv ...Indtil videreSiigne skrev:Med eller uden objektiv? Er det kun huset du er ude efter?ZenZen skrev:Lad der komme en Canon EOS 1000D til salg for 2000 kr!
- Jeg har selv det kamera, og har siden set, at Bilka og Føtex ofte har det på tilbud + et objektiv der vidst nok hedder 55-250mm, hvis man senere er interesseret i at udvide. Det er rigtig rart at have, når man har lært kameraet at kende. (Som jeg stadig ikke har... hov)
Men altså, jeg er i hvert fald super glad for mit kamera. Og det gode er, at alt det udstyr du køber til dit canon, det kan du bruge selv hvis du om 10 år ønsker at købe et nyt (og bedre) hus, så slipper du for at købe objektiver, uv-filtre og hvad man ellers får samlet sig sammen
- Signe
-
-