Hejsa.
Ja man får jo hele tiden af vide at man skal bruge sit netværk når man står uden job.
I herinde er nok det nærmeste jeg kommer til at have et netværk.
Jeg søger job indenfor kontor/administration/reception.
Jeg blev uddannet d. 09-09-09 i Administration.
Jeg har været ansat lidt forskellige steder under min uddannelse som ellers foregik på skolepraktik, i Solrød.
Jeg kan ansættes i løntilskud, både privat og offentlig.
Så kender I nogen som står og mangler en medarbejder, enten bare i et vikariat eller fast, eller deltid, så skriv endelig en PB til mig.
Jeg skal kunne komme fra Ringsted dertil med offt. transport da jeg ikke har kørekort, dog er det noget af det første vi sørger for hvis jeg finder et fast arbejde på fuld tid.
Nogen som kender nogen?
Nogen som kender nogen?
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Lige en lille opdatering her:
Vi står overfor snarest muligt at skulle flytte til nyt sted så hvis man kan komme dertil med offentlig transport fra en station med toge så er det fint.
Skal dog helst stadig være på Sjælland da det ellers hurtigt kan ende med alt for lang transporttid i forhold til antal timer i døgnet.
Vi står overfor snarest muligt at skulle flytte til nyt sted så hvis man kan komme dertil med offentlig transport fra en station med toge så er det fint.
Skal dog helst stadig være på Sjælland da det ellers hurtigt kan ende med alt for lang transporttid i forhold til antal timer i døgnet.
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11