Sådan ser vores gård over til garagerne ud lige nu.
Den første sne
Re: Den første sne
Hvor har I fået meget i forhold til os. Der kom kun en smule på græsplænen og kun på noget af den. Det er allerede væk igen og solen skinner fra en blå himmel. Man kan næsten ikke fatte, at det lige har været sådan et uvejr.
Sneen er vel også væk ved dig?
Vi har slet ingen sne fået her i Jyllinge, til gengæld står vandet højt ude i den nordlige del af byen, så mange har måtte evakueres op i vores idrætshal
Vi bor heldigvis temmelig højt, så det når aldrig hertil, men trist for dem der er udsat.
Vi bor heldigvis temmelig højt, så det når aldrig hertil, men trist for dem der er udsat.
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Det er nu kun lige så dækker på dette foto.Fyrsting skrev:Hvor har I fået meget i forhold til os. Der kom kun en smule på græsplænen og kun på noget af den. Det er allerede væk igen og solen skinner fra en blå himmel. Man kan næsten ikke fatte, at det lige har været sådan et uvejr.
Det meste er væk i gården, men i parken og er der stadig rigtig fint dækket med sne og en flot dag i dag med sol og helt vindstille, lige et vejrer jeg bliver glad af
Fra mig og Zoo
Jeg syntes det er frygtelig med alle dem der er berørt af alt det vand, så dog hellere sne.Rasholm skrev:Vi har slet ingen sne fået her i Jyllinge, til gengæld står vandet højt ude i den nordlige del af byen, så mange har måtte evakueres op i vores idrætshal
Dejligt for jer I ikke skulle evakueres.
Fra mig og Zoo