Hvad læser du for tiden.
Re: Hvad læser du for tiden.
Foretatt en liten regresjon, og "leser" Brødrene Løvehjerte på lydbok
I bokform leser jeg for tiden Lenas Dagbok, men den er fryktelig sterk...
også leser jeg stort sett alt jeg kommer over av artikler om hamstere, hamsterhold og avl Hihihi
I bokform leser jeg for tiden Lenas Dagbok, men den er fryktelig sterk...
også leser jeg stort sett alt jeg kommer over av artikler om hamstere, hamsterhold og avl Hihihi
Med vennlig hilsen
Cathrine
www.vinterhiet.weebly.com
Cathrine
www.vinterhiet.weebly.com
Jeg er gået i gang med at læse Heksenat af Deborah Harkness.
Jeg har læst den før men vil friske den op inden jeg læser fortsættelsen.
Jeg har læst den før men vil friske den op inden jeg læser fortsættelsen.
Fra mig og Zoo
-
Jeg læser den hvide dronning af Philippa Gregory
-
Jeg har lige læst Lisbeth Zornings bog om hendes barndom. Den er udmærket.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal igang med at læse nu. Jeg er ung studerende, så pengene er minimale. Indtil videre er det blevet til "kig ind" blade efterfølgende haha.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal igang med at læse nu. Jeg er ung studerende, så pengene er minimale. Indtil videre er det blevet til "kig ind" blade efterfølgende haha.
Livet er jo fantastisk!
Jeg "læser" "Jordens børn" af Jean M. Auel.
En serie jeg har ønsket at læse gennem mange år, men da det er nogle ordentlige moppedrenge, har jeg ikke haft overskuddet. Løsningen: Lydbånd og så har jeg en fantastisk togtur til og fra skole med at høre de fantastiske bøger.
Derudover ligger "Djævlegræven" af Viktoria Holt på mit natbord
En serie jeg har ønsket at læse gennem mange år, men da det er nogle ordentlige moppedrenge, har jeg ikke haft overskuddet. Løsningen: Lydbånd og så har jeg en fantastisk togtur til og fra skole med at høre de fantastiske bøger.
Derudover ligger "Djævlegræven" af Viktoria Holt på mit natbord
-
Jeg læser lige pt Jo Nesbøs midnatssol .. Den kan KLART anbefales
Hamster elsker med passion for alt der er nørdet ting
og medejer af en hyggelig lille familieshop http://www.hundenogkatten.dk
og medejer af en hyggelig lille familieshop http://www.hundenogkatten.dk
Jeg er gået i gang med Nattens Skygge af Deborah Harkness.
Nattens Skygge er fortsættelsen af Heksenat.
Super spændende bøger om Hekse, Vampyrer, Dæmoner.
En skøn blanding af fantasy, historie og kærlighed.
Nattens Skygge er fortsættelsen af Heksenat.
Super spændende bøger om Hekse, Vampyrer, Dæmoner.
En skøn blanding af fantasy, historie og kærlighed.
Fra mig og Zoo
Right now I'm reading a book called Germinal written by Emile Zola He's my favourite writer from the french 19th century! Otherwise I love reading fantasy books (I read the Harry Potter books like 50 times along with the Lord of the Ring)
Er i overvejelse om jeg skal læse den næste i Blodets Bånd serien eller den bog jeg har været i gang med fra Nattens Hus
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Det bliver så Fristet (Nattens Hus nr. 6) skrevet af P. C. Cast + Kirstin CastMaia skrev:Er i overvejelse om jeg skal læse den næste i Blodets Bånd serien eller den bog jeg har været i gang med fra Nattens Hus
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
-
Er i gang med a læse Stephen Kings Doctor Sleep
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Er gået i gang med: DragonLance, Krøniker bind 1, De første tegn
Manden synes jeg skulle læse den, så nu giver jeg den en chance.
Manden synes jeg skulle læse den, så nu giver jeg den en chance.
Jeg er i gang med Bankrøver Blues af Flemming Jensen. Den er på min E-bogs læser og ligger på mit senge bord.
I stuen er jeg gået i gang med Sælsom Hvisken af Dean R. Koontz.
I stuen er jeg gået i gang med Sælsom Hvisken af Dean R. Koontz.
Fra mig og Zoo
Jeg er i gang med gendigtningen af Twilight.
Den hedder Liv og Død og er skrevet med omvendt fortegn, så i stedet for en pige som hovedperson er det nu en fyr
Den hedder Liv og Død og er skrevet med omvendt fortegn, så i stedet for en pige som hovedperson er det nu en fyr