Maxøe i Rødovre
Maxøe i Rødovre
Jeg vil gerne høre om der er nogen der ved hvad de sælger i Maxøe i Rødovre (ligger på islevdalsvej).
Siden at butikken hedder dyrefoder, troede jeg ikke de havde levende dyr, men måske tager jeg fejl.
Bemærk at dette ikke er et indlæg om forretningen er god eller ej, men et spørgsmål om udbud!
Siden at butikken hedder dyrefoder, troede jeg ikke de havde levende dyr, men måske tager jeg fejl.
Bemærk at dette ikke er et indlæg om forretningen er god eller ej, men et spørgsmål om udbud!
Ih vidste heller ikke de havde en hjemmeside. Tak!
Har de masser af tilbehør til hamstere, for der er jo ikke rigtig noget på hjemmesiden. Altså afspejler hjemmesiden også butikken i virkeligheden?
Jeg tror jeg vil køre derud en dag. Elsker bare at gå i butikker og kigge.
Ved i om de har bomuldskapsler?
Har de masser af tilbehør til hamstere, for der er jo ikke rigtig noget på hjemmesiden. Altså afspejler hjemmesiden også butikken i virkeligheden?
Jeg tror jeg vil køre derud en dag. Elsker bare at gå i butikker og kigge.
Ved i om de har bomuldskapsler?
De har mange ting til hamstere faktisk. De har langt om længe fået ryddet op i gnaver afdelingen så tingene er til at se.
de har vel 4 forskellige slags hjul(bland andet Nobby hjul). de har huse, græshuler og en masse andre ting.
(kiggede ikke så meget på det da jeg var der ude i tirsdag, ender bare med jeg køber noget)
Ved faktisk ikke om de har bomulskapsler,men tror det næsten de har nemlig en del redemateriale til små fugle.
Deres hjemmeside er noget lort, de har aldrig fået den lavet færdig.
de har vel 4 forskellige slags hjul(bland andet Nobby hjul). de har huse, græshuler og en masse andre ting.
(kiggede ikke så meget på det da jeg var der ude i tirsdag, ender bare med jeg køber noget)
Ved faktisk ikke om de har bomulskapsler,men tror det næsten de har nemlig en del redemateriale til små fugle.
Deres hjemmeside er noget lort, de har aldrig fået den lavet færdig.
-