Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
liv
det går ok med sirius men efter han har fået sit hjul tilbage er det det eneste han laver og kan slet ikke få opmærksomheden fra det

:? så prøvede at tage hjulet ud mens jeg trænede ham. men så løb han bare forvirret rundt og kunne stadig ikke få opmærksomheden

så prøvede at stille hjulet op i sengen og prøvede at tage ham op men hver gang jeg løftede ham lidt op (som han ellers plejer at være ligeglad med) prøvede han og kravle ud af min hånd og var bange for at tabe ham. så satte ham ned igen. så prøvede jeg at tage en skål med nødder ned til ham så han kunne kravle op i den og så kunne jeg tage ham ud og sætte ham i sengen men han ville slet ikke ud..
men jeg tænkte bare han måske gerne ville ud hvis han opdagede hjulet var udenfor så der var noget sjovt at lave uden for buret (og så skal han også have en hamsterbold) men kan bare ikke få ham op uden at være bange for at tabe ham
hvad kan jeg gøre?
-
Vimse
liv skrev:det går ok med sirius men efter han har fået sit hjul tilbage er det det eneste han laver og kan slet ikke få opmærksomheden fra det

:? så prøvede at tage hjulet ud mens jeg trænede ham. men så løb han bare forvirret rundt og kunne stadig ikke få opmærksomheden

så prøvede at stille hjulet op i sengen og prøvede at tage ham op men hver gang jeg løftede ham lidt op (som han ellers plejer at være ligeglad med) prøvede han og kravle ud af min hånd og var bange for at tabe ham. så satte ham ned igen. så prøvede jeg at tage en skål med nødder ned til ham så han kunne kravle op i den og så kunne jeg tage ham ud og sætte ham i sengen men han ville slet ikke ud..
men jeg tænkte bare han måske gerne ville ud hvis han opdagede hjulet var udenfor så der var noget sjovt at lave uden for buret (og så skal han også have en hamsterbold) men kan bare ikke få ham op uden at være bange for at tabe ham
hvad kan jeg gøre?
Det med du er ange for at tabe ham. Stil buret hen på din seng, og tag ham op.
KH. Kathrine
-
AnnaR
Hvis er er bange for at tabe ham, så løft ham i en bøtte eller lign. Indtil du sidder i sofaen eller på sengen.
-
Lykke
ja, det var også de to ting, jeg ville have sagt :D
-
liv
jeg løftede ham stille op i hjulet igår og det gik fnt han gjorde sig ike flad men løb bare rundt lidt hurtigt og snusede gik ind i sithjul op på mine hænder og så tog jeg ham ind i buret igen og stilte hjulet tilbage det gjorde jeg 2 gange og det var ok han gemte sig ikke eller noget bag efterre