Ny dansk hamsterbog
-
Nu ved jeg ikke lige hvor i kbh du bor - jeg bor på Østerbro og ligger inde med kenneths bog i salgs øjemed.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
-
Og til dem der ikke lige bor i nærheden af København: Jo, den skulle være til at købe i boghandleren. Hvis ikke de har den hjemme, burde de kunne skaffe den. :-)HamsterMiaah skrev:Tilykke med udgivelsen
Den bog kunne jeg også godt tænke mig at få fat i, så jeg kan lærer mere om hamstere. Er den i salg i boghandlere? :D
Jeg har i hvert fald ikke fået besked om at den skulle være udsolgt.
Kenneth Worm
-
Det kan man, men det var mere hvis hun boede i nærheden, ellers kan man lige så godt købe den i en boghandel.sabkoch skrev:
Nu ved jeg ikke lige hvor i kbh du bor - jeg bor på Østerbro og ligger inde med kenneths bog i salgs øjemed.
Vil det sige, at man kan købe den af dig?
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Okay mange tak. :)sabkoch skrev:Det kan man, men det var mere hvis hun boede i nærheden, ellers kan man lige så godt købe den i en boghandel.sabkoch skrev:
Vil det sige, at man kan købe den af dig?
Re: Ny dansk hamsterbog
Jeg kan bare ikke finde den side der mangler i bogen efter det link du har lagt ud Kenneth, er indlæget slette?
Fra mig og Zoo
Det må være den her tråd du tænker på. Det er ikke en hel side, men kun nogle linjer forlæggeren har klippet ud.PiaH skrev:Jeg kan bare ikke finde den side der mangler i bogen efter det link du har lagt ud Kenneth, er indlæget slette?
http://forum.hamsterforeningen.dk/viewt ... =21&t=1162
Kenneth Worm
1000 tak, jeg ledte slet i selve tråden, men alle andre steder
Fra mig og Zoo
blev det til noget med den ørkenrottebog også?