NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 14. mar 2010 09:04

NH: Sit arbejde. Kunne godt bruge et andet...
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Wampi

Indlæg af Wampi » 14. mar 2010 14:40

NH: ikke at kunne finde et arbejde... på trods af der er masser af stillinger indenfor det jeg er uddannet med og gerne vil arbejde med så får jeg kun afslag på afslag på afslag.. Jeg bruger ikke standard længere når jeg sender men laver hver ansøgning på ny.. tager mig ca. ½-1 time pr. ansøgning og sender gennemsnitligt 6 stk pr. uge..
Føler mig som en fiasko...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 14. mar 2010 14:43

Tror jeg ville føle det samme :roll:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Christina S.R.

Indlæg af Christina S.R. » 14. mar 2010 20:20

Wampi skrev:NH: ikke at kunne finde et arbejde... på trods af der er masser af stillinger indenfor det jeg er uddannet med og gerne vil arbejde med så får jeg kun afslag på afslag på afslag.. Jeg bruger ikke standard længere når jeg sender men laver hver ansøgning på ny.. tager mig ca. ½-1 time pr. ansøgning og sender gennemsnitligt 6 stk pr. uge..
Da jeg søgte arbejde, begyndte jeg også at føle mig som en fiasko. Så lavede jeg mit cv om, så der kom billede på, og det var lidt smartere, og de første to job jeg søgte efter det, kom jeg begge til samtale på - og fik det ene. Måske kan du prøve det, hvis du ikke allerede har billede på? Nogle gange er det måske en lille ting der gør det - men pt er det bare svært at få job... desværre.
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

Wampi

Indlæg af Wampi » 14. mar 2010 20:28

Christina S.R. skrev:
Wampi skrev:NH: ikke at kunne finde et arbejde... på trods af der er masser af stillinger indenfor det jeg er uddannet med og gerne vil arbejde med så får jeg kun afslag på afslag på afslag.. Jeg bruger ikke standard længere når jeg sender men laver hver ansøgning på ny.. tager mig ca. ½-1 time pr. ansøgning og sender gennemsnitligt 6 stk pr. uge..
Da jeg søgte arbejde, begyndte jeg også at føle mig som en fiasko. Så lavede jeg mit cv om, så der kom billede på, og det var lidt smartere, og de første to job jeg søgte efter det, kom jeg begge til samtale på - og fik det ene. Måske kan du prøve det, hvis du ikke allerede har billede på? Nogle gange er det måske en lille ting der gør det - men pt er det bare svært at få job... desværre.
jeg har laver som sagt alt fra bunden hver gang jeg søger en stilling så farver m.v. passer ind i firmaets egne farver og opsætning... lidt derfor jeg føler det er håbløst at komme videre pt da jeg gør rigtig meget ud af det hver eneste gang..  :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 20. mar 2010 21:18

NH: Er da seriøst bare uheldig for tiden
først dør mine smukke lille Kleoptra,
så døde Clyde i onsdags, Mistede Malta torsdag
Thulium har smidt eller reabsorberet de unger hun skulle have født torsdag,
Ivory er åbenbart ikke blevet drægtig selvom hun har gået med en han næsten 3 uger.
og så får Diane et kuld på 3 unger hvor alle 3 dør.
plus nogle andre ting der bare går galt for tiden.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Wampi

Indlæg af Wampi » 21. mar 2010 18:15

darkangel87 skrev:NH: Er da seriøst bare uheldig for tiden
først dør mine smukke lille Kleoptra,
så døde Clyde i onsdags, Mistede Malta torsdag
Thulium har smidt eller reabsorberet de unger hun skulle have født torsdag,
Ivory er åbenbart ikke blevet drægtig selvom hun har gået med en han næsten 3 uger.
og så får Diane et kuld på 3 unger hvor alle 3 dør.
plus nogle andre ting der bare går galt for tiden.
KÆMPE Kram herfra.. læste lige dit andet indlæg med at du muligvis har HaPV også.. kender godt det med at en ulykke sjældent kommer alene..

Loan

Indlæg af Loan » 21. mar 2010 18:34

NH:

2. Gang i karantæne for HaPV, man kan sgu ikke andet end lige komme ud af et helved i uvished hvor det viser sig intet er. Før man blivet ringet op, og man er i karantæne igen! Klare ikke endnu 8 måneder og har derfor besluttet af alle guldhamsterne herhjemme bliver aflivet, inklusiv det kuld på bare 8 dage.
- Kunne tude mig selv ihjel lige nu, føler mig bare så skyldig over at skulle igennem det igen, og at jeg skal sige farvel til det som lyser min dag mest op, alle de skønne ansigter som står på stribe for at komme ud og blive nusset om.
- 15 minutter har jeg vidst det, og har allerede brugt flere pakker klenex.
Hilsen
Loan Vejby

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 21. mar 2010 18:37

Rubin skrev:NH:

2. Gang i karantæne for HaPV, man kan sgu ikke andet end lige komme ud af et helved i uvished hvor det viser sig intet er. Før man blivet ringet op, og man er i karantæne igen! Klare ikke endnu 8 måneder og har derfor besluttet af alle guldhamsterne herhjemme bliver aflivet, inklusiv det kuld på bare 8 dage.
- Kunne tude mig selv ihjel lige nu, føler mig bare så skyldig over at skulle igennem det igen, og at jeg skal sige farvel til det som lyser min dag mest op, alle de skønne ansigter som står på stribe for at komme ud og blive nusset om.
Må være noget af det væreste man kan blive udsat for! Kan slet ikke forestille mig, hvor slemt det må være.
Med Venlig Hilsen

burrus

Indlæg af burrus » 21. mar 2010 19:57

vi skal bare huske at selvom guldhamsterne kommer ud, så er der vist stadig en kortere karantæne som vi skal igennem...
jeg har taget samme valg og afventer blot svar fra Jana via Kenneth hvor lang en karantæne det er man skal igennem, når man afskaffer guldhamsterne...

jeg er allerede ved at finde rodalon frem - det tager helt præcist 4,5 liter rodalon at skure alt ned herhjemme - vægge, borde, reoler osv. - og vaske alle bure af osv... 4,5 L og 3 dages arbejde..
trist - men jeg tør ikke løbe nogen risiko overhovedet! Alt skal cleanes herhjemme...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 21. mar 2010 20:02

burrus skrev:

vi skal bare huske at selvom guldhamsterne kommer ud, så er der vist stadig en kortere karantæne som vi skal igennem...
jeg har taget samme valg og afventer blot svar fra Jana via Kenneth hvor lang en karantæne det er man skal igennem, når man afskaffer guldhamsterne...

jeg er allerede ved at finde rodalon frem - det tager helt præcist 4,5 liter rodalon at skure alt ned herhjemme - vægge, borde, reoler osv. - og vaske alle bure af osv... 4,5 L og 3 dages arbejde..
trist - men jeg tør ikke løbe nogen risiko overhovedet! Alt skal cleanes herhjemme...
Jeg ved det godt Pia, men jeg venter svar fra Anette om hvad Kenneth og Jana finder ud af.
- Og ja rodalonen kan man lige så godt finde frem nu, men er det 100% sikkert at det KUN rammer Guldhamsterne, får jeg venter jo et Campbells kuld.
Hilsen
Loan Vejby

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 21. mar 2010 20:07

Rubin skrev:
burrus skrev:

Jeg ved det godt Pia, men jeg venter svar fra Anette om hvad Kenneth og Jana finder ud af.
- Og ja rodalonen kan man lige så godt finde frem nu, men er det 100% sikkert at det KUN rammer Guldhamsterne, får jeg venter jo et Campbells kuld.
det skulle ikke kunne ramme eller bæres af campbells lød dommen sidste gang
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Wampi

Indlæg af Wampi » 23. mar 2010 20:57

NH: at opdage at ens timeantal er udregnet på det forkerte indkomstgrundlag EFTER man har skrevet under...

bliver spændende at se hvor meget ballade det ender med at blive..

Loan

Indlæg af Loan » 24. mar 2010 17:47

NH: Var i Plantorama efter foder til marsvinet, og efter at have været inde og kigge på hamsterne skulle jeg samle poserne op, men da jeg rejste mig gav det et smæld i det nederste af lænden, nu kan jeg bare intet, hverken gå ordenligt, løfte noget, sidde eller bukke mig! Av av av av!
Hilsen
Loan Vejby

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 29. mar 2010 13:30

NH:  :cry:  Lotte vores fugl, er fløjet væk. :cry:
- Hun har været væk i fire dage, der et bur
med vand og mad, hvis hun skulle komme tilbage :cry:  :wink:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Besvar