Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
construxi

Indlæg af construxi » 29. jan 2010 22:01

Jubii... nu er min hamster kommet hjem, og det ser ud til at den føler sig godt tilpas  :D

Jeg har tænkt en milliard navne igennem... Men nu er det officielt han skal hedde Koda
Senest rettet af construxi 29. jan 2010 22:03, rettet i alt 1 gang.
Billede

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 30. jan 2010 10:16

NL: Skal ordne min babys bur i dag. Det skal rengøres, trænger det så småt til selvom, det er fantastisk med et stort bur, det skal ikke ordnes hver uge mere :D Men glæder mig, elsker det! Selv Chago hjælper til, den slæber papir hen i den ene side for mig og så samler jeg det op, dygtig Chago :lol:

Men først skal job overståes... Det er nu meget skønt i dag dog, søde kunder at snakke med og skal bare surfe rundt på nettet når der ikke sker noget, dejligt at få penge for :oops:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 30. jan 2010 10:42

construxi skrev:Jubii... nu er min hamster kommet hjem, og det ser ud til at den føler sig godt tilpas  :D

Jeg har tænkt en milliard navne igennem... Men nu er det officielt han skal hedde Koda
Kommer der nogle flotte billeder ? :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. jan 2010 11:33

Idag flytter der 2 vinterhvide hamster ind :D

Er kommet af med den sidste unge fra mit J-kuld :D

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. jan 2010 11:37

NL: at få en lille vinterhvid dreng hjem
så mangler der bare en lille pige til ham,
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 30. jan 2010 12:23

malthesmor skrev:Idag flytter der 2 vinterhvide hamster ind :D

Dejligt for dig ;)

liv

Indlæg af liv » 30. jan 2010 12:35

malthesmor skrev:Idag flytter der 2 vinterhvide hamster ind :D

:D Godt at høre du glæder dig!  :D  :D Den lille blå var den mindste til at starte med og er nu den største  :lol:

liv

Indlæg af liv » 30. jan 2010 12:35

darkangel87 skrev:NL: at få en lille vinterhvid dreng hjem
så mangler der bare en lille pige til ham,
Og han er altså bare super dejlig!! :oops:  8-)  ligenu løber han i sit stooore hjul  :lol:

construxi

Indlæg af construxi » 30. jan 2010 12:51

PlayEasy skrev:
construxi skrev:Jubii... nu er min hamster kommet hjem, og det ser ud til at den føler sig godt tilpas  :D

Ja der skal nok komme billeder på men skal lige skaffe et ordenligt kamera  :)
Billede

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 30. jan 2010 14:33

construxi skrev:
PlayEasy skrev:

Ja der skal nok komme billeder på men skal lige skaffe et ordenligt kamera  :)
Ok :)

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 30. jan 2010 21:37

NL: At ligge i sofaen med te og tæppe og se hen på Chago imens den leger alt muligt i sit bur.
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 30. jan 2010 21:39

Chagos Mutti skrev:NL: At ligge i sofaen med te og tæppe og se hen på Chago imens den leger alt muligt i sit bur.
Nu bliver jeg tørstig :oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. jan 2010 22:06

NL: nu har jeg fået min dejlige Pawpaw hjem og han er bare dejlig
og så er det jo noget nyt ikke at blve små nappet i fingrene af sådan en lille en
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Ringling

Indlæg af Ringling » 30. jan 2010 23:21

NL: Mit nye job!! Elsker det simpelthen, det er sådan et godt sted  :D
Og så har jeg lige fået min FØRSTE LØN - yay!!  8-)
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 30. jan 2010 23:57

NL: ENDELIG hjemme - i et stykke, og uden at bilen kogte over :lol: (jep bilen var liiiiidt varm, da vi nåede til Århus for at aflevere et par dyr til hanne :lol: men den holdt uden problemer hjem efter den var kølet lidt af igen :D )
Synes det er sejt at min lille 12½ år gamle polo har holdt "danmark rundt på 16 timer" :lol: for hulen vi har jo nærmest holdt bilen kørende konstant fra kl 620 om morgen til 2240 i aftes...

Men nu er alle dyrene hjemme i god behold og for pokker de er lækre alle sammen :shock: :D både hamstere, rotter og ørkenrotter :D
total god tur vi havde også - lige bortset fra Sofie havde pænt ondt i tanden...

Vi fik også lidt snevejr, da vi kom til Århus og op forbi Hobro...

nu vil jeg gå glad i seng, velvidende at Zeta er blevet kysset og krammet på af alle piger og ligger nu i ske med Duane og Abby !njår! , Aqua sku lige væltes rundt og tonser nu rundt med Baby Felix, efter at de 4 "unge" ikke gad lege mer :lol: , Lego og Cujo fiiiiiser rundt i gabber buret og leger ta' fat, Hello Kitty er giga træt og drak og spiste bare for så at sove videre, Sharon puttede sig ned i en varm rede og Bruno og Daisy tog lige en "spinner" i hvert sit løbehjul, for så at gå i seng sammen :D

ahh lækkert at alle ens nye dyr er glade for deres nye hjem :D
Og at man nu ikke skal have nye dyr i laaaaang tid :lol:  nu er der fyldt godt op og man har fået styret sin GMA for et godt stykke tid :D

så nu vil jeg sove - og jeg vil sove LÆNGE! :lol: har været vågen siden kl 5, så nu er jeg ægte træt! :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar