Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 11. apr 2010 14:14

NL: Vagel-mor har lagt 6 æg':b
Vores voiliere (staves?) Er blevet dobbel så stor, så der er bare maaaasser af plads..! :D
Og så til sidst har vi også fået tre nye kanarie fugle hjem(:
3 Hunner, til de to mænd :konge:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Thitte

Indlæg af Thitte » 11. apr 2010 14:18

NL: Havde en super hyggelig dag på Kattens Værn til Åben Hus igår! :o)
NL2: Dejlig dag i sommerhus med familien idag.<3
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. apr 2010 20:35

NL: så siger vi pænt goddag til store flotte Remus herhjemme
en hingst på 1½-2 år som på nuværende tidspunkt er omkring 150 cm i stang
vi måtte lige sørge for at ham og prins ikke kunne se hinanden andet end i enden,
fo de to var bestemt ikke enige om at de begge skulle være der.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Siigne

Indlæg af Siigne » 15. apr 2010 19:51

Tillykke med hesten! :D  :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Wampi

Indlæg af Wampi » 17. apr 2010 21:46

NL: Sofaer, og Wii :D YAY!! Kæresten syntes at hans feriepenge skulle bruges på mig så han gik ud og købte en Wii med ekstra controllers til, og et nyt fjernesyn der kommer i næste uge så vi kan se alle de kanaler der kommer fodbold på :D

WUHU!!! Langt om længe en stue som jeg altid har drømt om :D
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 18. apr 2010 15:06

NL: Har lige sendt min første jobansøgning afsted.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. apr 2010 07:21

NH: Balder havde spist sig ud af sit bur i nat. Fandt den under min taske efter at have ledt i en times tid.

Må købe nyt bur i dag med tremmer!!

Pt løber Balder på sengen, håber den bliver så træt at den sover stille i sit bur og ikke løber ud. Må stille bøger om buret, så den ikke kan løbe for langt væk.
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Siigne

Indlæg af Siigne » 20. apr 2010 15:55

Jeg har fået lavet to afleveringer i dag  :D  :D

Og alle mine i alt 9 kaninunger har det super  :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Majlund

Indlæg af Majlund » 20. apr 2010 15:59

Chagos Mutti skrev:NH: Balder havde spist sig ud af sit bur i nat. Fandt den under min taske efter at have ledt i en times tid.

Må købe nyt bur i dag med tremmer!!

Pt løber Balder på sengen, håber den bliver så træt at den sover stille i sit bur og ikke løber ud. Må stille bøger om buret, så den ikke kan løbe for langt væk.
:shock: Ihærdig lille dværghams må siges :? Håber tremmebur kan holde "udbryder-dronningen" Houdini/Balder inde :wink:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. apr 2010 17:22

Ups forkert tråd jeg fik det indlæg smidt under  :oops:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 21. apr 2010 19:54

NL: Balder og Chago er verdens bedste til at opmuntre en. Ufatteligt, hvor givende så små dyr kan være :)
Med Venlig Hilsen

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 22. apr 2010 14:07

NL: Tror Chago og Balder er begavet! Chago er allermest rolig, når jeg er ked og trist, som om den faktisk forstår, når jeg har det skidt og Balder kan finde ud af at bruge toilet og ødelægger sin snackstang og slæber alt fra den ned til sin madskål og lægger det oveni den. Som om, den forstår, at der skal maden være og ikke alle mulige andre steder i buret. Den kan jo nærmest finde ud af at holde orden i sit bur selv!

Er glade for de to små! For at jeg valgte Chago, han har virkelig været en god måde at lære hamser at kende og at jeg valgte Balder og ikke bare lod den være ved dyrehandleren  :D
Med Venlig Hilsen

liv

Indlæg af liv » 22. apr 2010 16:31

NL: skal konfirmeres på søndag  :juble:  :juble:  :laughing:  :laughing:

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2010 17:26

NL: Flere Sharon baby'er er blevet født i dag  :D  yay  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 22. apr 2010 17:32

NL:vi har lært at lave hummer suppe idag, og vi fik lov til at smage det, og mums det smagte godt.

NL2: vi skulle lige enkeltvis have en snak med vores kontaktlærer, som også er vores kokkelærer, og jeg fik sørme at vide at jeg var en glad frisk pige med humor, hvilket var godt og at jeg nok skal klare mig godt igennem uddannelsen
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar