NY. Now Hating
NH: trak et lorte emne til religions eksamen så måtte nøjes med 4 :?
emnet taget i betragtning er karakteren "ok" - men havde det været hvilket som helst andet emne - ja så havde det set helt anderledes ud :?
emnet taget i betragtning er karakteren "ok" - men havde det været hvilket som helst andet emne - ja så havde det set helt anderledes ud :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det var ikke den, jeg genstartede fordi jeg belv så sur, også var alt pludselig normalt :oops: 8-)ZannDra skrev:Vil tro at du har trykket på F11. :DSiigne skrev:Jeg har trykket på et eller andet, og nu vises hele skærmen nærmest forstøret :roll: Flot Signe...
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Nede i højre hjørne kan du se et lille forstørrelse glas hvor der står 100% ved siden af.. Der skal du klikke hvis din skærm er blevet for stor eller lille... (der står nok 120% når den er for stor.)Siigne skrev:Det var ikke den, jeg genstartede fordi jeg belv så sur, også var alt pludselig normalt :oops: 8-)ZannDra skrev:Vil tro at du har trykket på F11. :DSiigne skrev:Jeg har trykket på et eller andet, og nu vises hele skærmen nærmest forstøret :roll: Flot Signe...
KH. Kathrine
Tusind tak!!Vimse skrev:Nede i højre hjørne kan du se et lille forstørrelse glas hvor der står 100% ved siden af.. Der skal du klikke hvis din skærm er blevet for stor eller lille... (der står nok 120% når den er for stor.)Siigne skrev:Det var ikke den, jeg genstartede fordi jeg belv så sur, også var alt pludselig normalt :oops: 8-)ZannDra skrev: Vil tro at du har trykket på F11. :D
- Signe
NH : kom for sent i skole idag :x en hel time arghh hader det! :oops: :lol:
men det var pga den meget voldsomme tordenvejr i nat... vågnede af et lyn og kiggede ud af vinduet da jeg så det bare øs regnede og havlede og tordnede.. pludselig hører jeg et piv.. går ud og kigger hvad det er og der under bordet i spisestuen ligger valdemar (min hund) helt krymmet sammen og piver :( skynder mig at tage ham ind på mit værelse og sidder med ham i to timer kl 4 i nat og beroligere ham :)
stod op kl 7 som jeg skulle men faldt i søvn da jeg satte mig i min stol siddende??!! :shock: :lol: :lol:
er stadig lidt træt.. var jo også smadret efter at have været i paris
men det var pga den meget voldsomme tordenvejr i nat... vågnede af et lyn og kiggede ud af vinduet da jeg så det bare øs regnede og havlede og tordnede.. pludselig hører jeg et piv.. går ud og kigger hvad det er og der under bordet i spisestuen ligger valdemar (min hund) helt krymmet sammen og piver :( skynder mig at tage ham ind på mit værelse og sidder med ham i to timer kl 4 i nat og beroligere ham :)
stod op kl 7 som jeg skulle men faldt i søvn da jeg satte mig i min stol siddende??!! :shock: :lol: :lol:
er stadig lidt træt.. var jo også smadret efter at have været i paris
har du husket at drikke rigeligt vand i disse dage? jeg har selv oplevet rystetur pga dehydrering.. ikke sjovt at mærke hele ens skelet vibrere uden at vide hvorfor.. jeg var hos lægen der sagde dehydrering dagen efter... og ellers hvis man er meget stresset i en længere periode kan ens krop også reagere på den måde..Vimse skrev:NH: har et ryste anfald.. så jeg ryster i hele kroppen.. Mærkelig hvorfor jeg har det...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Jeg synes ikk selv jeg er stresset.Wampi skrev:har du husket at drikke rigeligt vand i disse dage? jeg har selv oplevet rystetur pga dehydrering.. ikke sjovt at mærke hele ens skelet vibrere uden at vide hvorfor.. jeg var hos lægen der sagde dehydrering dagen efter... og ellers hvis man er meget stresset i en længere periode kan ens krop også reagere på den måde..Vimse skrev:NH: har et ryste anfald.. så jeg ryster i hele kroppen.. Mærkelig hvorfor jeg har det...
Hmm det kom bare lige pludselig da jeg sad ved computeren..
KH. Kathrine
NH: sikke en møgdag...
i morgen SKAL bare blive bedre... ellers gider jeg ikke mere.... :(
7 timers arbejde og så ned og hente Betty B :D
men jøsses 19 timer er lang tid.. vil gå i seng og prøve at sove de 8 væk...
hvis jeg er heldig får jeg sover 8 timer... :?
sikke en møgdag det har været :(
i morgen SKAL bare blive bedre... ellers gider jeg ikke mere.... :(
7 timers arbejde og så ned og hente Betty B :D
men jøsses 19 timer er lang tid.. vil gå i seng og prøve at sove de 8 væk...
hvis jeg er heldig får jeg sover 8 timer... :?
sikke en møgdag det har været :(
Pia B
-