NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Siigne

Indlæg af Siigne » 19. maj 2009 23:13

Jeg har trykket på et eller andet, og nu vises hele skærmen nærmest forstøret  :roll: Flot Signe...
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Loan

Indlæg af Loan » 19. maj 2009 23:16

Siigne skrev:Jeg har trykket på et eller andet, og nu vises hele skærmen nærmest forstøret  :roll: Flot Signe...
Du tror ikke bare du har kommet til at ændre din skærmopsætning?
Hilsen
Loan Vejby

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 20. maj 2009 12:47

Siigne skrev:Jeg har trykket på et eller andet, og nu vises hele skærmen nærmest forstøret  :roll: Flot Signe...
Vil tro at du har trykket på F11.  :D

burrus

Indlæg af burrus » 20. maj 2009 12:50

NH: trak et lorte emne  til religions eksamen så måtte nøjes med 4  :?
emnet taget i betragtning er karakteren "ok" - men havde det været hvilket som helst andet emne - ja så havde det set helt anderledes ud  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 20. maj 2009 13:48

ZannDra skrev:
Det var ikke den, jeg genstartede fordi jeg belv så sur, også var alt pludselig normalt  :oops:  8-)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Vimse

Indlæg af Vimse » 20. maj 2009 13:58

Siigne skrev:
ZannDra skrev:
Det var ikke den, jeg genstartede fordi jeg belv så sur, også var alt pludselig normalt  :oops:  8-)
Nede i højre hjørne kan du se et lille forstørrelse glas hvor der står 100% ved siden af.. Der skal du klikke hvis din skærm er blevet for stor eller lille... (der står nok 120% når den er for stor.)
KH. Kathrine

Vimse

Indlæg af Vimse » 20. maj 2009 15:17

NH: har et ryste anfald.. så jeg ryster i hele kroppen.. Mærkelig hvorfor jeg har det...
KH. Kathrine

Siigne

Indlæg af Siigne » 20. maj 2009 16:51

Vimse skrev:
Siigne skrev:
ZannDra skrev: Vil tro at du har trykket på F11.  :D
Nede i højre hjørne kan du se et lille forstørrelse glas hvor der står 100% ved siden af.. Der skal du klikke hvis din skærm er blevet for stor eller lille... (der står nok 120% når den er for stor.)
Tusind tak!! :D
- Signe

liv

Indlæg af liv » 20. maj 2009 19:39

NH : kom for sent i skole idag  :x en hel time arghh hader det!  :oops:  :lol:

men det var pga den meget voldsomme tordenvejr i nat... vågnede af et lyn og kiggede ud af vinduet da jeg så det bare øs regnede og havlede og tordnede.. pludselig hører jeg et piv.. går ud og kigger hvad det er og der under bordet i spisestuen ligger valdemar (min hund) helt krymmet sammen og piver  :( skynder mig at tage ham ind på mit værelse og sidder med ham i to timer kl 4 i nat og beroligere ham  :)

stod op kl 7 som jeg skulle men faldt i søvn da jeg satte mig i  min stol siddende??!!  :shock:  :lol:  :lol:

er stadig lidt træt.. var jo også smadret efter at have været i paris  :wink:

Wampi

Indlæg af Wampi » 20. maj 2009 19:52

Vimse skrev:NH: har et ryste anfald.. så jeg ryster i hele kroppen.. Mærkelig hvorfor jeg har det...
har du husket at drikke rigeligt vand i disse dage? jeg har selv oplevet rystetur pga dehydrering.. ikke sjovt at mærke hele ens skelet vibrere uden at vide hvorfor.. jeg var hos lægen der sagde dehydrering dagen efter... og ellers hvis man er meget stresset i en længere periode kan ens krop også reagere på den måde..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Vimse

Indlæg af Vimse » 20. maj 2009 20:29

Wampi skrev:
Vimse skrev:NH: har et ryste anfald.. så jeg ryster i hele kroppen.. Mærkelig hvorfor jeg har det...
har du husket at drikke rigeligt vand i disse dage? jeg har selv oplevet rystetur pga dehydrering.. ikke sjovt at mærke hele ens skelet vibrere uden at vide hvorfor.. jeg var hos lægen der sagde dehydrering dagen efter... og ellers hvis man er meget stresset i en længere periode kan ens krop også reagere på den måde..
Jeg synes ikk selv jeg er stresset.
Hmm det kom bare lige pludselig da jeg sad ved computeren..
KH. Kathrine

burrus

Indlæg af burrus » 20. maj 2009 21:08

NH: sikke en møgdag...

i morgen SKAL bare blive bedre... ellers gider jeg ikke mere....  :(  
7 timers arbejde og så ned og hente Betty B  :D  

men jøsses 19 timer er lang tid.. vil gå i seng og prøve at sove de 8 væk...
hvis jeg er heldig får jeg sover 8 timer...  :?

sikke en møgdag det har været  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 20. maj 2009 21:12

NH: Lilje bryder sig vist ikke om at rende rundt med en giga tennisbold på maven !  :?  (forstås!) hun bider i tremmerne, og er vildt agressiv, men har heldigvis fået af vide at det er en normal ting et par dage inden og efter fødslen. Men alligevel synd for hende :/
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 21. maj 2009 21:23

NH: Donna er væk og jeg skal til eksamen i morgen, så skal være på toppen!!  :(
Hilsen Lotte
Billede

liv

Indlæg af liv » 21. maj 2009 21:29

fik ikke lov af min mor at få en kaninunge  :cry:  :cry: øvøvøv!

Besvar