NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
ZenZen

Indlæg af ZenZen » 12. apr 2009 10:48

NH: Sally har fået tynd mave :?  :(

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 12. apr 2009 21:31

NH: Hvorfor tager det så lang tid at uploade :?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 12. apr 2009 21:38

NH: At skulle lave salgsannoncer ._.

Storega

Indlæg af Storega » 12. apr 2009 21:44

NH: Har vildt ondt i maven efter en laaaaaang påskefrokost  :?

burrus

Indlæg af burrus » 12. apr 2009 21:45

AnetteFrost skrev:NH: Min hjemmeside drille :twisted:  :twisted:  :twisted:

var ved at oploade billeder af alle unger fra snefnugs kuld - og så hedder nogle af filerne gud hjælpe det samme :?  :twisted:  :twisted:  :twisted:
det er derfor man smider alle de billeder man vil bruge - i  den samme mappe i den mappe hjemmesiden skal gemmes i - INDEN man putter dem på hjemmesiden!  :wink:
først mappestruktur - så hjemmesiden  :P  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 12. apr 2009 23:28

burrus skrev:

var ved at oploade billeder af alle unger fra snefnugs kuld - og så hedder nogle af filerne gud hjælpe det samme :?  :twisted:  :twisted:  :twisted:
det er derfor man smider alle de billeder man vil bruge - i  den samme mappe i den mappe hjemmesiden skal gemmes i - INDEN man putter dem på hjemmesiden!  :wink:
hjælper jo ik noget hvis de fleste hedder det samma - har taget billeder af en unge af gangen og så lagt dem ind og så billeder af den næste :oops:

burrus

Indlæg af burrus » 13. apr 2009 05:36

AnetteFrost skrev:
burrus skrev:

hjælper jo ik noget hvis de fleste hedder det samma - har taget billeder af en unge af gangen og så lagt dem ind og så billeder af den næste :oops:
så er det dit kamera der fejler  :lol: den står til at "starte forfra" i nummereringen - der ska du have rettet til at "fortsætte"  :wink:  det andet er nemlig ikke til at arbejde med  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 13. apr 2009 07:58

AnetteFrost skrev:
burrus skrev:

Jeg omdøber mine billeder inden jeg smider dem i mappen hvor billederne til min hjemmeside ligger  :wink:

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 13. apr 2009 12:21

NH: Freja-Lil (min lillesøster) havde fødselsdag igår, men den blir holdt i dag. Hun er nu tre år og heeele familien er samlet - undtagen mig.
Ingen invitation - ikke at jeg ville komme HVIS der mod forventning sku være kommet en, fordi John naturligvis ikk er velkommen.
Det gør pisse ondt :cry:  :cry:  :cry:
Har givet min farmor en gave med til hende - håber hun blir glad for den :?

Ringling

Indlæg af Ringling » 13. apr 2009 13:15

ZannDra skrev:NH: Freja-Lil (min lillesøster) havde fødselsdag igår, men den blir holdt i dag. Hun er nu tre år og heeele familien er samlet - undtagen mig.
Ingen invitation - ikke at jeg ville komme HVIS der mod forventning sku være kommet en, fordi John naturligvis ikk er velkommen.
Åh den er heller ikke rar  :(
Føler med dig!!
Hilsen Lotte
Billede

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 13. apr 2009 13:55

Ringling skrev:
ZannDra skrev:NH: Freja-Lil (min lillesøster) havde fødselsdag igår, men den blir holdt i dag. Hun er nu tre år og heeele familien er samlet - undtagen mig.
Åh den er heller ikke rar  :(
Føler med dig!!
Tak Lotte :)

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 13. apr 2009 15:29

NH: Et MEGET grimt chok.
Er hos min mor, og min far sms'ede så, at han var kommet ind, og Trøffels bur stod tilsyneladende åbent. Han havde så rodet i buret - og der var han IKKE.
Så blev min far meget bekymret, og begyndte at lede overalt på mit værelse... til sidst ledte han i min dyneskuffe. Han ledte under... og DER lå Trøffel........
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 13. apr 2009 15:31

HamsterMiaah skrev:NH: Et MEGET grimt chok.
Er hos min mor, og min far sms'ede så, at han var kommet ind, og Trøffels bur stod tilsyneladende åbent. Han havde så rodet i buret - og der var han IKKE.
Så blev min far meget bekymret, og begyndte at lede overalt på mit værelse... til sidst ledte han i min dyneskuffe. Han ledte under... og DER lå Trøffel........
GODT du fandt ham!!! puhaa! :D

sikke et chok! :kram:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 13. apr 2009 15:39

Ja :cry:  Føler mig bare som sådan en dårlig hamsteejer, for der er sådan nogen 2 klemmer på buret, og jeg plejer altid kun at lukke den ene til, men han har så åbenbart kunne få buret op alligevel :cry:  Han er ikke død, men han var SÅ tæt på at blive mast :cry:  Håber bare ikke han har fået smerter i kroppen af det, for jeg kan ikke bære at miste endnu en hamster lige nu :cry:  :cry:  :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 13. apr 2009 16:21

NH: Mit C-kuld - jeg kan ikke se hvad der er hvad med hensyn til køn, nogen af dem kan jeg huske og på 2 eller 3 kan jeg se det på og så ser det ug til at næsten alle ungerne bliver Lh, så snefnug og Eztli har begge givet det gen videre :? og det gør det jo ikke lettere at se kønnene på dem :?

Besvar