Duseren fik klippet kløer i går... en god veninde og kollega kom ud og hjalp (mod betaling i aftensmad

) Jeg holdt, hun klippede... hold kæft nogle små kløer (og små knogler) Vi stod begge to og nærmest messede i kor "åh nej åh nej hvor er det småt" Stor lettelse hos alle tre involverede da operationen var vel overstået. Duseren tog det ret pænt, da han fandt ud af at han ikke kunne komme til at bide nogen, lå han bare og så døende ud (og lavede pøller - vi forstod godt hentydningen)
da det var overstået ville han stadig gerne snakke og op i hånden , ikke noget med at virke skræmt eller noget. Men han ville godt nok ikke tage en godbid. Ellers tak, nej. Han viste sit snurre-rundt-trick med det samme jeg tilbød han den der lille platform, han sidder på og laver det, men ville ikke have en belønning ... lidt fornærmet var herren vist...
Men i dag var alt godt igen, han ville gerne have godbidder og har siddet lidt hos mig. Pyha.
På den igen til april, vil jeg tro. Og veninden blev ikke skræmt væk, men vil godt igen, mod tilsvarende betaling....
(har en gemal, der er totalt god i et køkken, laver jordens bedste yorkshire puddings)