NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Siigne

Indlæg af Siigne » 5. jun 2009 18:03

Er det privat skole, Liv? Min veninde går nemlig på privatskole, og hun har også haft "eksamen" siden 6-7 klasse.
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 5. jun 2009 18:04

Siigne skrev:Er det privat skole, Liv? Min veninde går nemlig på privatskole, og hun har også haft "eksamen" siden 6-7 klasse.
hihi vi har haft med sensor siden 6. men vi har også haft eksamner siden 1.  :?  :lol:  :lol:  men så lære man det!! og ja tror nok det er privatskole men det er helt unormalt så mange lektier for!!!

Loan

Indlæg af Loan » 5. jun 2009 22:06

Mormor's fødselsdag (88), og min kusine og moster, som står mig nær, gjorde grin af min hobby med Guldhamster..

Lige hvad man har brug for til en familie fest, samtidigt med man er ulykkelig over sit liv, er glad for de synes ens hobby er spild af liv, med andre ord jeg er spild af liv. Fordi jeg brænder for det.
Hilsen
Loan Vejby

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 5. jun 2009 22:12

Rubin skrev:Mormor's fødselsdag (88), og min kusine og moster, som står mig nær, gjorde grin af min hobby med Guldhamster..

Lige hvad man har brug for til en familie fest, samtidigt med man er ulykkelig over sit liv, er glad for de synes ens hobby er spild af liv, med andre ord jeg er spild af liv. Fordi jeg brænder for det.
Trøstekram herfra :kram:
Kender godt det når folk ikke fatter ens hobby - altså der er heldigvis ingen der nogensinde har gjort grin min gnaver interesse, men min mor har da sagt at hun ikke fatter at voksne mennesker kan interessere sig for hamstere (og andre smådyr) :?
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Loan

Indlæg af Loan » 5. jun 2009 22:17

FrkHoumann skrev:
Rubin skrev:Mormor's fødselsdag (88), og min kusine og moster, som står mig nær, gjorde grin af min hobby med Guldhamster..

Kender godt det når folk ikke fatter ens hobby - altså der er heldigvis ingen der nogensinde har gjort grin min gnaver interesse, men min mor har da sagt at hun ikke fatter at voksne mennesker kan interessere sig for hamstere (og andre smådyr) :?
Havde bare lyst til at gå min vej, når man kan høre dem sidde og dø af grin, det væreste er jeg griner da ikke af min kusine som er helt vild med sims og spiller med 72 personer og 36 familier og har både hjemmeside og pis og lort med sims, men det jo ganske normalt folk har det..
Hilsen
Loan Vejby

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 5. jun 2009 22:24

Rubin skrev:
FrkHoumann skrev:

Havde bare lyst til at gå min vej, når man kan høre dem sidde og dø af grin, det væreste er jeg griner da ikke af min kusine som er helt vild med sims og spiller med 72 personer og 36 familier og har både hjemmeside og pis og lort med sims, men det jo ganske normalt folk har det..
Okaay så kan jeg virkelig slet ikke se hvordan de kan tillade sig at grine af dig.
Altså for det er da fint hun har den hobby, men hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg da den hobby er mere underlig en interessen for hamstere, altså nu er jeg selvfølgelig os selv dyretosset, men synes da bare at the sims er et spil for pokker. Du sidder og lukker dig inde i en spilverden.
Men hvor en hobby med dyr er noget helt andet.
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

burrus

Indlæg af burrus » 8. jun 2009 10:56

NH: der er ikke ret meget at grine ad lige nu  :shock:  :(  
Indtil Sofieved mere - så er jeg bange for at ALT avl herfra er aflyst  :shock:   både egne kuld og udlån af hanner....  :(  

Sofie SKAL komme og fortælle mig senere i dag at det IKKE er Tyzzers hendes ørkendimmer han har... SKAL!  :cry:  

tanken om hvor mange der vil blive berørt af at det ku være tyzzers  :shock:  :cry:  alt alt alt for mange gnavere :shock:  :cry:  

totalt lamslået lige nu....  :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 8. jun 2009 11:15

det kan de da ikke tillade sig. tænk på det sådan at du i det mindste har et liv og en hobby hvor du har med levende dyr og møder levende mennesker of får et godt fællesskab med andre. hun sidder bare og glor på en skærm hvor meget liv er der i det.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 8. jun 2009 11:18

burrus skrev:NH: der er ikke ret meget at grine ad lige nu  :shock:  :(  
Indtil Sofieved mere - så er jeg bange for at ALT avl herfra er aflyst  :shock:   både egne kuld og udlån af hanner....  :(  

Sofie SKAL komme og fortælle mig senere i dag at det IKKE er Tyzzers hendes ørkendimmer han har... SKAL!  :cry:  

tanken om hvor mange der vil blive berørt af at det ku være tyzzers  :shock:  :cry:  alt alt alt for mange gnavere :shock:  :cry:  

krydser alt hvad der overhovedet kan krydses for dig
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Desiree

Indlæg af Desiree » 8. jun 2009 11:44

darkangel87 skrev:

krydser alt hvad der overhovedet kan krydses for dig
Ditto.
mvh Desiree

Desiree

Indlæg af Desiree » 8. jun 2009 11:58

NH: såkaldt 'aktivering'
Sidder på min flade foran en computer ved hovedbiblioteket i Nakskov 2 timer hver dag og 'søger job.'
I realiteten tager det max en halv time at scanne nettet og sende ting afsted, selv på disse oldnordiske maskiner med deres oldnordiske forbindelse. Men som medarbejderne (fangvogterne) siger; så vil de jo gerne lære os bedre at kende. Det eneste de ved om mig, er min fødselsdato. Den skal jeg nemlig melde mig med ved ankomst hver dag. Glæder mig til vores lille 'hyggesnak' - om en månedstid.
Synes bare der er så mange andre ting jeg hellere vil bruge tiden på... Især når det virker totalt omsonst og nytteløst at være her.
Alle de andre spiller poker eller noget, jeg er på hamsterland og fangevogterne er totalt ligeglade...
mvh Desiree

Ringling

Indlæg af Ringling » 8. jun 2009 13:25

Åhh nej dog...  :(
Håber jeg virkelig ikke det er!!
Krydser!!
Hilsen Lotte
Billede

liv

Indlæg af liv » 8. jun 2009 14:46

åååh nej pia  :cry: håber VIRKELIG ikke de har det!!! krydser fingre!! ellers ville det så ogs være hamstere og alt?

burrus

Indlæg af burrus » 8. jun 2009 15:00

alt tyder på jeg kan ånde lettet op - i hvert fald i forhold til mine hammi'er og rotter  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 8. jun 2009 15:08

Jeg kan forstå på folks reaktion herinde, at Tyzzers er noget forfærdelig noget......
Hvad er det - er det kun ørkenrotter der får det, eller kan hamstere også komme i fare zonen.  :cry:

Besvar