det er da godtburrus skrev:alt tyder på jeg kan ånde lettet op - i hvert fald i forhold til mine hammi'er og rotter :D
NY. Now Hating
-
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
NH: at blive forkølet og have lukkede bihuler... usmart med livredderprøve på mandag :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
I know, bliver os bare i sengen hele dagen til Charlotte kommer imorgen, og bagefter når de tullet af igen.Jeanne skrev:Nej, det har du ikke tid til nu :tsk - kan du så vente til efter lørdagRubin skrev:Er ved at blive syg! :cry2: :headbang: :puke1:
Rigtig god bedring, Loan :flower:
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
har måtte blive hjemme og er i fuld gang med en lektie der skal afleveres i sidste time ellers blive karetteren 00 :shock: kæft jeg er træt af lektier nu!! min storebror som er igang med 9. klasse afgangseksamnen siger jeg læser mere for tiden end han gør!!!! :shock: :shock: og han fik 10 og var meeeeeeeeeeget tæt på 12 i dansk eksamnen igår
nåh men igang med den geografi bog og så efter de skole timer jeg når skal jeg lave et historie fremlæggelse til imorgen............
men heldigvis har vi så heller ikke flere lektier for har nemlig lavet min blækregning :)
nåh håber jeg kan nå at komme i skole i tredje time så jeg lige kan færdig gøre min årlige matematik prøve :shock: :shock:
streess!!! glæder mig sådan til på lørdag!! hvor jeg kan sidde og slappe af og koncentrere mig og min store hamster interrasse!! nogetheldigvis at have dem hver ude i en halv time i forgårs har ikke haft tid til dem sådan rigtig i 1,5 uge øv øv øv!!! hader skole lige for tiden!!
nåh men igang med den geografi bog og så efter de skole timer jeg når skal jeg lave et historie fremlæggelse til imorgen............
men heldigvis har vi så heller ikke flere lektier for har nemlig lavet min blækregning :)
nåh håber jeg kan nå at komme i skole i tredje time så jeg lige kan færdig gøre min årlige matematik prøve :shock: :shock:
streess!!! glæder mig sådan til på lørdag!! hvor jeg kan sidde og slappe af og koncentrere mig og min store hamster interrasse!! nogetheldigvis at have dem hver ude i en halv time i forgårs har ikke haft tid til dem sådan rigtig i 1,5 uge øv øv øv!!! hader skole lige for tiden!!
ARRGHHH!!!! så er man lige glad man noget at aflevere geobogen itide så man ikke får 00 så går man ind på værelset for at lave en løbegård til hamserne for endelig at gøre noget godt for dem nåh men starter med at kigge ned i maden tænkte jeg ville hælde den over i en dåse... da jeg så ser 3 fede møl!!! :x og har ikke kigget i posen noget tid har bare stukket hånden derned :puke1: :puke1: AADD!!! gider bare ikke mere lige nu!! nåh men må hellere smide 500glækker luxus hamster mad ud :x :x godt jeg har lagt godbidderne i en kasse!!
NH: dagen er total fiasko - typisk... jeg vidste jeg sku have været blevet væk hjemmefra hele dagen... :?
jeg gider ikke mere... lad kl blive 22 så jeg kan gå i seng... :?
Pia B
-
det lyder ikke godtburrus skrev:NH: dagen er total fiasko - typisk... jeg vidste jeg sku have været blevet væk hjemmefra hele dagen... :?
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Det er bare en af de dage som starter ok, man får læst lidt, slappet lidt af, man går i bad og kører i byen og køber lidt tøj til sig selv for de sidste penge, bruger de sidste 28 kr på en god is - så kommer man hjem og så er de gamle hjemme = den afslappede eftermiddag er aflyst af to hysterisk stressede og sure mennesker ufedt!
Nu skal dagen bare slutte!
Nu skal dagen bare slutte!
Pia B
NH: møgdag!
Siigne - ja hvem der dog bare ku tage hende :oops: :oops: :oops: meeeen jeg skal ikke have flere arter lige pt. før jeg ved hvordan hverdagen bliver i Aalborg til August/september
Siigne - ja hvem der dog bare ku tage hende :oops: :oops: :oops: meeeen jeg skal ikke have flere arter lige pt. før jeg ved hvordan hverdagen bliver i Aalborg til August/september
Pia B