NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Siigne

Indlæg af Siigne » 10. jun 2009 18:34

Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden :(
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 18:36

Siigne skrev:Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden :(
har du prøvet din skole?

engang tog vi en hel kurv marsvine unger med vi ikke kunne få solgt  :wink: du skal tro de kom til gode børnehjem ufattelig hurtigt!

Siigne

Indlæg af Siigne » 10. jun 2009 18:56

liv skrev:
Siigne skrev:Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden :(
har du prøvet din skole?

engang tog vi en hel kurv marsvine unger med vi ikke kunne få solgt  :wink: du skal tro de kom til gode børnehjem ufattelig hurtigt!
Nej det har jeg ikke, men jeg går jo på gymnasiet - de fleste elever går mere op i mærket på deres make up end noget kaldet 'dyrevelfærd'. Jeg tvivler stærkt på at der ville findes gode hjem der, men det fik mig til at tænke på opslag - sådan nogen vil jeg da lave og sætte op i byen! :D Tak!
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 19:01

Siigne skrev:
liv skrev:
har du prøvet din skole?

Nej det har jeg ikke, men jeg går jo på gymnasiet - de fleste elever går mere op i mærket på deres make up end noget kaldet 'dyrevelfærd'. Jeg tvivler stærkt på at der ville findes gode hjem der, men det fik mig til at tænke på opslag - sådan nogen vil jeg da lave og sætte op i byen! :D Tak!
jamen så lidt godt mine tanker kan gå over i andre tanker :lol:  :lol:  nåårh  ja gymnasiet  :roll:  :lol:  :lol:

Lullie

Indlæg af Lullie » 10. jun 2009 22:07

NH: Mit kamera er gået i stykker, uden jeg aner hvorfor :shock:
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Loan

Indlæg af Loan » 11. jun 2009 00:32

Så kommer ens forældre hjem fra Sølunds Festival og man går glad ud for at sige hej. Og da man stopper i køkkenet kommer to forældre ind der skændes!  :cry:  :cry:  :cry:

Mænd i min familie skulle ikke have lov at drikke!!
Hilsen
Loan Vejby

Siigne

Indlæg af Siigne » 11. jun 2009 20:40

Årsprøve i engelsk skriftlig i morgen.. Ihh, det skal overståes :)
- Signe

liv

Indlæg af liv » 12. jun 2009 15:31

NH!!! lorte vejr!! og så lige hvor jeg skal løbe midnatsløb kl 22:00 i aften !! :shock:  :shock: arhhh og 5 km er maks jeg kan løbe er i skide dårlig form men 5 stopper jeg også et par gange og går  :oops:  :lol:  :lol: så ligenu glæder jeg mig bestemt ikke!! men det bliver vel en oplevelse! :roll:  :lol:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 12. jun 2009 16:33

NH: møgdag!  :?  ganske enkelt bare en møgdag.. følger jeg har glemt noget...  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 12. jun 2009 19:06

NH: At jeg skal op klokken 5:00 i nat for at putte dyrene i kasser, forberede mig, pakke alt sammen og bare se nogenlunde ud til udstillingen, for så at sidde på et tog fra 6:00 til 9:30
- Og stakkels dyr er ikke hjemme før 21:00 med dem.
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 12. jun 2009 20:53

NH: laaaaaaaaang dag!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 13. jun 2009 13:50

NH: Har det elendigt :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 13. jun 2009 13:52

der er lang tid til onsdag
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. jun 2009 17:06

NH: jeg er da bare mega uheldig for tiden nu har jeg mistet endnu en hamster denne gang var det min lille campbells han lunte som er født den 24 december 2008  :cry2:
nu må der godt gå laaaaaaang tid før flere takker af
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Ringling

Indlæg af Ringling » 13. jun 2009 22:24

burrus skrev:der er lang tid til onsdag
JA!!!  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

Besvar