NY. Now Hating
Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden 

- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
har du prøvet din skole?Siigne skrev:Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden
engang tog vi en hel kurv marsvine unger med vi ikke kunne få solgt

Nej det har jeg ikke, men jeg går jo på gymnasiet - de fleste elever går mere op i mærket på deres make up end noget kaldet 'dyrevelfærd'. Jeg tvivler stærkt på at der ville findes gode hjem der, men det fik mig til at tænke på opslag - sådan nogen vil jeg da lave og sætte op i byen!liv skrev:har du prøvet din skole?Siigne skrev:Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden
engang tog vi en hel kurv marsvine unger med vi ikke kunne få solgtdu skal tro de kom til gode børnehjem ufattelig hurtigt!

- Signe
jamen så lidt godt mine tanker kan gå over i andre tankerSiigne skrev:Nej det har jeg ikke, men jeg går jo på gymnasiet - de fleste elever går mere op i mærket på deres make up end noget kaldet 'dyrevelfærd'. Jeg tvivler stærkt på at der ville findes gode hjem der, men det fik mig til at tænke på opslag - sådan nogen vil jeg da lave og sætte op i byen!liv skrev:har du prøvet din skole?Siigne skrev:Det er nemlig det - hun er så super fin, der er intet med hende. Jeg havde også gerne selv beholdt hende, men to fra det samme kuld går bare ikke, særligt ikke hvis jeg gerne vil have kuld i fremtiden
engang tog vi en hel kurv marsvine unger med vi ikke kunne få solgtdu skal tro de kom til gode børnehjem ufattelig hurtigt!
Tak!

NH: møgdag! :? ganske enkelt bare en møgdag.. følger jeg har glemt noget... :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NH: laaaaaaaaang dag!
Pia B
der er lang tid til onsdag
Pia B
-
NH: jeg er da bare mega uheldig for tiden nu har jeg mistet endnu en hamster denne gang var det min lille campbells han lunte som er født den 24 december 2008 :cry2:
nu må der godt gå laaaaaaang tid før flere takker af
nu må der godt gå laaaaaaang tid før flere takker af

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.