Ny. Now Loving
NL: er endelig ved at vågne efter jeg kom ret sent hjem i går aftes
Men for pokker det var hyggeligt ude hos Sofie og Steph :D det er det jo altid 7½ timer som bare forsvant :lol: :lol: sådan går det jo HVER gang :lol:
Men for pokker det var hyggeligt ude hos Sofie og Steph :D det er det jo altid 7½ timer som bare forsvant :lol: :lol: sådan går det jo HVER gang :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
snydJeanne skrev:Min nye lille welsh mountain hingst - han er bare for lækker :D
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
NL: jeg bestod historie :shock: :shock: med 4 :shock: :shock: jeg havde været glad for 02 med det møgemne jeg trak og så fik jeg 4 :shock: :D
NL2: om en uge så sidder jeg måske med min nye rottepige i hænderne :D men nøøøj der er lang tid til 30/6 hvor hun kan flytte :shock: :oops:
NL2: om en uge så sidder jeg måske med min nye rottepige i hænderne :D men nøøøj der er lang tid til 30/6 hvor hun kan flytte :shock: :oops:
Pia B
NL: min mor er endelig gået emd til at når boligmarkedet går op så skal vi flytte i hus igen ! :D :D og jeg har fået lov at hvis der er en balkon ved børneværelserne bliver det mit værelse :cheer og fordi min storebror er 18 der måske får jeg det store værelse :D :D
men det er bare en drøm ligenu :oops: der kan gå lang tid før boligmarkedet bliver bedre :( savner bare sådan at bo i hus og have et større værelse med have hvor vores store golden retriever han kan lege i haven :lol:
men min mor har også sagt jeg skal være med til at kigge huse når vi kommer dertil
glæder mig sådan :lol: :D :D
men det er bare en drøm ligenu :oops: der kan gå lang tid før boligmarkedet bliver bedre :( savner bare sådan at bo i hus og have et større værelse med have hvor vores store golden retriever han kan lege i haven :lol:
men min mor har også sagt jeg skal være med til at kigge huse når vi kommer dertil
glæder mig sådan :lol: :D :D
Senest rettet af liv 28. maj 2009 17:23, rettet i alt 1 gang.
NL: min storebror har haft karamel kastning og rundbold kamp mod lærene idag så nu går han ikke på skolen mere*! HAPPY!! :lol: :lol:
OG har rykket om på mit værelse! :D det er blevet super og føles MEGET større :shock: :lol: :lol: det er så kun 3 gang jeg rykker rundt... tror mulighederne er talte snart :P :lol:
OG har rykket om på mit værelse! :D det er blevet super og føles MEGET større :shock: :lol: :lol: det er så kun 3 gang jeg rykker rundt... tror mulighederne er talte snart :P :lol:
NL: jeg er mæt :D (der skal ikke meget til at lyse op lige pt og dog skal man jo være glad hver gang man går mæt i seng )
Pia B
-
NL: Min praktik uge er alligevel ikke flyttet, så jeg har stadig min elskede praktisplads i orden
Jeg glæder mig sådan til efteråret, det blvier såå spændende
Endnu en ting
Min voksne kusine var her i aften. Hun så kaninungen som er hendes, når hun har buret klart. Hun er bare solgt. Hende og kæresten taler om at lære den og springe, og de skal ud og købe ind til den osv. Jeg glæder mig faktisk til han flytter. Men det er selvfølgelig fordi ejg ved hvor glad hun bliver, oghvor godt han får det
Det er dværg at sige farvel, men jeg kan jo altid besøge ham hos kusinen
Jeg glæder mig sådan til efteråret, det blvier såå spændende
Endnu en ting
Min voksne kusine var her i aften. Hun så kaninungen som er hendes, når hun har buret klart. Hun er bare solgt. Hende og kæresten taler om at lære den og springe, og de skal ud og købe ind til den osv. Jeg glæder mig faktisk til han flytter. Men det er selvfølgelig fordi ejg ved hvor glad hun bliver, oghvor godt han får det
Det er dværg at sige farvel, men jeg kan jo altid besøge ham hos kusinen
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!