NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 13. apr 2009 18:18

NH: baby baby baby - det er alt min mor kan snakke om :?
det er super skønt min bror ska have barn med sin enormt søde og dejlige kæreste, men for pokker da! jeg er allerede træt af at høre om den skide unge som først kommer til november  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. apr 2009 18:41

burrus skrev:NH: baby baby baby - det er alt min mor kan snakke om :?
det er super skønt min bror ska have barn med sin enormt søde og dejlige kæreste, men for pokker da! jeg er allerede træt af at høre om den skide unge som først kommer til november  :?
er også glad for jeg ikke boede hjemme da min mor fik at hvide at mine storebror og hans kæreste skal have et barn til august tror heller ikk hun har snakket om meget andet dengang
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 13. apr 2009 19:19

Når man glæder sig til noget, kan det være svært ikke at snakke meget om det - jeg tror nu også, jeg vil glæde mig utrolig meget, når mine børn engang kommer og siger, de skal have barn  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 13. apr 2009 19:21

Jeanne skrev:
Når man glæder sig til noget, kan det være svært ikke at snakke meget om det - jeg tror nu også, jeg vil glæde mig utrolig meget, når mine børn engang kommer og siger, de skal have barn  :D
tja det er da også fint - men skal hun gå og hentyde til at nu mangler jeg bare at snakke om børn  :?  det er den der undertone der er i det - derer noget "gemt" bag... lidt a la "så kom dog i gang tøs og få nogle børn!"

hvilket ikke er fedt, når mine forældre for det første ikke kan fordrage min kæreste og for det andet så ved min mor så udemærket godt at jeg ikke KAN få børn  :(  selvom jeg måske sku få lyst, så er det fysisk umuligt!

så jeg er ved at få spat! godt der kun er 4 måneder til jeg er flyttet hjemmefra!  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 13. apr 2009 21:02

malthesmor skrev:Jeg omdøber mine billeder inden jeg smider dem i mappen hvor billederne til min hjemmeside ligger  :wink:
Det var da fjollet, så kan jeg godt forstå du løber ind i problemer....
Jeg tænker på hvad der sker når nr 10000 billed på mit kamera, starter den forfra eller tæller den videre?

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 13. apr 2009 21:34

burrus skrev:
Jeanne skrev:
tja det er da også fint - men skal hun gå og hentyde til at nu mangler jeg bare at snakke om børn  :?  det er den der undertone der er i det - derer noget "gemt" bag... lidt a la "så kom dog i gang tøs og få nogle børn!"

hvilket ikke er fedt, når mine forældre for det første ikke kan fordrage min kæreste og for det andet så ved min mor så udemærket godt at jeg ikke KAN få børn  :(  selvom jeg måske sku få lyst, så er det fysisk umuligt!

så jeg er ved at få spat! godt der kun er 4 måneder til jeg er flyttet hjemmefra!  :?
.... Har fortrudt det jeg skrev.
Senest rettet af ZenZen 14. apr 2009 10:05, rettet i alt 1 gang.

kwo

Indlæg af kwo » 14. apr 2009 07:23

AnnaR skrev:
malthesmor skrev:Jeg omdøber mine billeder inden jeg smider dem i mappen hvor billederne til min hjemmeside ligger  :wink:
Jeg tænker på hvad der sker når nr 10000 billed på mit kamera, starter den forfra eller tæller den videre?
Den starter forfra, da der kun er plads til 4 cifre.

Så den dag bliver der rod i rækkefølgen, da de nyeste billeder ligger først (de hedder noget med 00XX), mens dem man tog først på dagen ligger til sidst (99XX).  ;)
Kenneth Worm

burrus

Indlæg af burrus » 14. apr 2009 07:30

ZannDra skrev: Er godt nok glad for at JEG ikk skal/vil ha børn - skal vi bytte? :wink:
Skal til læge på tirsdag for at få snakket om det, så jeg kan komme af med et tilbagevendende problem hver måned - eller i mit tilfælde hver 14 dag.
Dét blir min mor ikk glad for at høre engang...
ja undskyld jeg lyder knotten - men den der er jeg SÅ ked af at få i hovedet!  :(  
for det er ikke for sjov at jeg er røv ked af at mit "valg" er taget fra mig!
Nej jeg vil sq ikke bytte! jeg ønsker ikke for nogen i verden at få den besked som jeg fik af lægen! en ting er at tage valget og få alt fjernet - en anden ting er at få at vide at ens krop er ude af stand til at "producere" et barn...

nej jeg vil ikke have børn - jeg ønsker ikke et barn i mit liv og har intet "behov" for det, men jeg ved jo ikke hvordan om 7 eller 10 år :?  og så er det sq røv ikke at have valget, men at en møghamrende dårlig læge har ødelagt det for mig...

det virker så "ligeglad" og spørge om man vil bytte - for undskyld mig - det kan jeg sq ikke!  :(  jeg kan ikke bytte om på det! og det gør mig ekstremt ked af det at få sådan en smidt i hovedet! uanset om jeg havde et ønske om børn eller ej!
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. apr 2009 07:49

kwo skrev:
AnnaR skrev:
Den starter forfra, da der kun er plads til 4 cifre.

Så den dag bliver der rod i rækkefølgen, da de nyeste billeder ligger først (de hedder noget med 00XX), mens dem man tog først på dagen ligger til sidst (99XX).  ;)
der er jeg glad for at min sætter dato og år foran i billednavnet
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. apr 2009 09:41

Det forstår jeg godt Pia. Har selv været det igennem. De gange folk har hentydet noget i retning af, at nu måtte det snart være min tur, har jeg med det samme meldt ud, at jeg ikke kunne/kan få børn og så bliver tonen straks en helt anden.
Det er ret tarveligt af din mor at blive ved, når hun kender din situation. Tag en snak med hende under 4 øjne og fortæl hende, at det faktisk sårer dig, når hun snakker så meget om det. Måske tænker hun ikke over det, da du jo normalt er en frisk pige, der godt kan sige fra. Det synes jeg også du skal gøre her. På en pæn måde, så hun virkelig forstår dig.

Knus.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. apr 2009 09:49

har ondt af dig Pia, håber de snart holder op med at snakke om det eller ihvertfald stopper med de underlagte hentydninger, for det er jo ikke vildt fedt at få i hovedet hele tiden. kan godt forstå du glæder dig til at flytte
:kram:
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. apr 2009 09:59

NH: Sikke en start på dagen! Zenia min gamle missepige er lige blevet aflivet her til morgen og jeg sidder stadig og småtuder!   :cry:      
Hun havde fået brystkræft. Jeg opdagede et sår i går og så fluks til dyrlæge i dag. Det kunne opereres, men chancerne så bestemt ikke gode ud. Hun var 16 år gammel og hverken jeg eller dyrlægen syntes, hun skulle gennemgå al det, så det blev altså den triste udvej.  
Hun har aldrig været syg og selv her til det sidste, har hun været frisk. Spist som hun plejer og pjattet rundt med hundene. Det er kommet totalt bag på os! Her mangler virkelig noget nu.   :cry:

burrus

Indlæg af burrus » 14. apr 2009 10:01

Mahonia skrev:NH: Sikke en start på dagen! Zenia min gamle missepige er lige blevet aflivet her til morgen og jeg sidder stadig og småtuder!   :cry:      
Hun havde fået brystkræft. Jeg opdagede et sår i går og så fluks til dyrlæge i dag. Det kunne opereres, men chancerne så bestemt ikke gode ud. Hun var 16 år gammel og hverken jeg eller dyrlægen syntes, hun skulle gennemgå al det, så det blev altså den triste udvej.  
Hun har aldrig været syg og selv her til det sidste, har hun været frisk. Spist som hun plejer og pjattet rundt med hundene. Det er kommet totalt bag på os! Her mangler virkelig noget nu.   :cry:
16 år er en rigtig fin alder for en dejlig missepige! hun har fået fred mens hun havde det godt og fået en værdig afslutning!
stort  :kram:
Pia B

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 14. apr 2009 10:03

burrus skrev:
ZannDra skrev: Er godt nok glad for at JEG ikk skal/vil ha børn - skal vi bytte? :wink:
Skal til læge på tirsdag for at få snakket om det, så jeg kan komme af med et tilbagevendende problem hver måned - eller i mit tilfælde hver 14 dag.
Dét blir min mor ikk glad for at høre engang...
ja undskyld jeg lyder knotten - men den der er jeg SÅ ked af at få i hovedet!  :(  
for det er ikke for sjov at jeg er røv ked af at mit "valg" er taget fra mig!
Nej jeg vil sq ikke bytte! jeg ønsker ikke for nogen i verden at få den besked som jeg fik af lægen! en ting er at tage valget og få alt fjernet - en anden ting er at få at vide at ens krop er ude af stand til at "producere" et barn...

nej jeg vil ikke have børn - jeg ønsker ikke et barn i mit liv og har intet "behov" for det, men jeg ved jo ikke hvordan om 7 eller 10 år :?  og så er det sq røv ikke at have valget, men at en møghamrende dårlig læge har ødelagt det for mig...

det virker så "ligeglad" og spørge om man vil bytte - for undskyld mig - det kan jeg sq ikke!  :(  jeg kan ikke bytte om på det! og det gør mig ekstremt ked af det at få sådan en smidt i hovedet! uanset om jeg havde et ønske om børn eller ej!
Pia, det må du undskylde! Det var slet ikk ment sådan! Kan godt se nu at det ikk var særlig pænt skrevet og for det vil jeg gerne sige undskyld.
Det var ikke ment på den måde og jeg sletter indlægget nu.
Håber ikk der er 'bad feelings' og du skal vide at jeg føler med dig. :oops:
Senest rettet af ZenZen 14. apr 2009 10:05, rettet i alt 1 gang.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. apr 2009 10:05

Tak Pia. Ja hun nåede lige, at få nogle gode lune påskedage sammen med os og hundene ude på terassen, hvor hun lå og rullede sig og nød solen og varmen.

Besvar