NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 13. jul 2009 21:13

NH: Jeg troede så meget at den lejlighed var sikker  :(  og vupti så ringer ejeren... de har fået et tilbud på lejligheden - dog mindre end de havde håbet på at få for den - så nu overvejer de meget om de vil leje den ud til mig i de 3,5 år jeg studere og så sælge når boligmarkedet er bedre - eller om de vil sælge og komme af med lejligheden med det samme :(
ih altså!  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. jul 2009 14:22

Har du hørt noget nyt Pia?

burrus

Indlæg af burrus » 14. jul 2009 14:29

nej... går bare her og venter og venter :(  sikke en skid dag!  :(  
jeg er blevet stukket på øjet af en hveps - og jeg som er allergisk overfor de skadedyr!  :?  så har nu været på skadestuen 2 gange i dag for at få modgift og isbad på øjet  :(  ihh altså  :(  
gid Lise ville redde dagen og ringe og fortælle at jeg må leje lejligheden
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Wampi

Indlæg af Wampi » 14. jul 2009 21:07

NH: det offentlige system vedr. sygedagpenge..

lige en advarsel for andre.. lad være med at bo sammen med nogen hvis I ryger ud i det.. for når man skal igennem behandling skal man betale selv man kan dog søge om hjælp til det.. MEN bor man sammen bliver ens udgifter delt med 2 uden hensyntagen til om den andens indtægter dækkker halvdelen af udgifterne eller ej.. men bliver man gift så bliver man trukket i sygedagpenge hvis den anden tjener for meget.. så pas på der er superduper emget dobbeltmoralskhed i det danske system desværre...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 14. jul 2009 21:15

NH: Ihh hvorfor er han altid sådan!! :cry:  :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. jul 2009 21:55

Wampi skrev:NH: det offentlige system vedr. sygedagpenge..

lige en advarsel for andre.. lad være med at bo sammen med nogen hvis I ryger ud i det.. for når man skal igennem behandling skal man betale selv man kan dog søge om hjælp til det.. MEN bor man sammen bliver ens udgifter delt med 2 uden hensyntagen til om den andens indtægter dækkker halvdelen af udgifterne eller ej.. men bliver man gift så bliver man trukket i sygedagpenge hvis den anden tjener for meget.. så pas på der er superduper emget dobbeltmoralskhed i det danske system desværre...
ej hvor træls det problem har jeg ikke haft (hvis jeg havde brug for behandling dækkede min ulykkes forsikring) men det er da mega træls.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 17. jul 2009 08:35

NH: min kattesitter er lige sprunget fra  :(  havde en aftale med en om at hun sku komme og kigge til kattene i morgen, da jeg først er hjemme igen på søndag... nu vil hun så hellere tulle rundt sammen med kæresten end at overholde sin aftale med mig  :(  æv - for jeg kører om 2 timer senest og så er der jo altså ikke alverdens tid til at finde ny kattesitter  :(  2½ døgn er LÆNGE for mig at vide at ingen kigger ind til kattene  :(  selvom jeg sørger for de har mad og vand nok - så er 2½ døgn længe!  :(
Pia B

Majlund

Indlæg af Majlund » 17. jul 2009 09:36

burrus skrev: nu vil hun så hellere tulle rundt sammen med kæresten end at overholde sin aftale med mig  :(  æv - for jeg kører om 2 timer senest og så er der jo altså ikke alverdens tid til at finde ny kattesitter :(
:shock: Det kan hun godt nok ikke være bekendt! :evil: To timer før afgang! :roll: Det er godt nok meget tarveligt!!! :?

Wampi

Indlæg af Wampi » 17. jul 2009 11:48

burrus skrev:NH: min kattesitter er lige sprunget fra  :(  havde en aftale med en om at hun sku komme og kigge til kattene i morgen, da jeg først er hjemme igen på søndag... nu vil hun så hellere tulle rundt sammen med kæresten end at overholde sin aftale med mig  :(  æv - for jeg kører om 2 timer senest og så er der jo altså ikke alverdens tid til at finde ny kattesitter  :(  2½ døgn er LÆNGE for mig at vide at ingen kigger ind til kattene  :(  selvom jeg sørger for de har mad og vand nok - så er 2½ døgn længe!  :(
ville ønske jeg boede i nærheden så ville jeg da ikke ahve noget imod at titte forbi lige at tjekke de ikke har smidt rundt med vand og madskåle osv..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 17. jul 2009 21:20

Kom til at spilde lidt vand på min telefon ved et uheld og nu virker den ikke :cry:  Ja jeg ER afhægig af min telefon, skal til U.S.A på onsdag og der SKAL jeg have én med. Har prøvet alt; PUK-koder, PIN-koder, og den virker ikke på min telefon men på en anden en fra oldtiden :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 19. jul 2009 19:20

har du føntøret din mobil grundigt? Skilt totalt fra hinanden?
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

contraria

Indlæg af contraria » 20. jul 2009 15:02

NH:

min computer er bare såååååååå laaaaaaangsoooooom :evil:
de venligste hilsner amanda

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. jul 2009 05:58

NH: at være så syg at jeg ikke kan holde mig oprejst pga kvalme og svimmelhed
NH2: har ikke kunnet sove i nat fordi jeg er syg så vågnede kl 3 og følte jeg havde sovet en evighed, har absolut ikke haft nogen tidsfornemmelse godt der er fjernsyn i soveværelset
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Spot

Indlæg af Spot » 25. jul 2009 07:54

NH: At blive vækket pga håndværkere på den anden side af vejen!!!  :evil:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 25. jul 2009 16:48

NH: at det er så svært at finde en lejlighed i Aalborg  :shock:  :(
Pia B

Besvar