NY. Now Hating
NH: At vågne og tænke "hvad fanden skal jeg lave idag?" .. At vide man spilder sin sommerferie på at være foran computeren fordi man ikke har noget at lave... At være rasløs og have vokseværk og ikke kan sove og ved ikke hvad man skal lave.... At ens kusiner har været i Kina og Tyrkiet mens jeg er i Dk.. At ens venner er rejst..
jaa er negativ... men det er da også forfærdeligt at når man er vandt til at være rundt og lave noget hele dagen og å bare ligge her til på torsdag... aner virkelig ikke hvad jeg skal lave... har rydder lidt op idag.. har været kreativ og har motioneret... men hvad skal jeg nu lave?? :scratch: :scratch:
jaa er negativ... men det er da også forfærdeligt at når man er vandt til at være rundt og lave noget hele dagen og å bare ligge her til på torsdag... aner virkelig ikke hvad jeg skal lave... har rydder lidt op idag.. har været kreativ og har motioneret... men hvad skal jeg nu lave?? :scratch: :scratch:
-
NH: At være i San Francisco... ved godt at der er mange der brænder for at være her, men der er også en grund til jeg ikke vil være her:
Går ude ved Skylart Resort med min far fordi vi får at vide at vi skal vente før vores hotelværelse er klart... der er meget varmt (39 grader) og vi har kørt hele dagen, så jeg er UTROLIG træt.
Da vi har gået i 10 minutters tid, beslutter vi os for at gå tilbage igen, for at spørge om værelset er blevet klart.
Vi skal over en stor vej for at komme over, og jeg er somsagt meget træt, så jeg er slet ikke så OBS som jeg plejer.
Pludselig snubler min far uheldigt over mellemgangen af en stor kantsten, til vejen. Han kommer dog hurtigt på benene igen, men han når lige præcis IKKE at få advaret mig, før jeg også er faldet.
Det første jeg mærker, er en stikkende smerte der går hele vejen igennem min hud.
Jeg skriger, nok mest af forskrækkelse, men også over smerten i foden.
Jeg forsøger at komme på benene igen, men jeg kan ikke.
Uanset hvor meget jeg prøver, føltes mit højre ben som beton, og vil ikke makke ret.
Min far skynder sig hen på resortet for at hente vores bil, mens jeg sidder i vejkanten og venter.
Dér lægger jeg mærke til, at min højre ankel er begyndt at hæve voldsomt. De værste tanker kommer igennem mit hoved, men jeg prøver bare at bilde mig selv ind, at det snart bliver bedre.
Min far kommer tilbage med bilen, og vi kører hen til resortet.
Jeg kan slet ikke gå, så min far må løfte mig på skulderen, og det var pænt flovt for følte mig som en på 5 år
Jeg viser min far bulen, og han siger at han kan se den er forstuvet.
MØØØØØØØØØØØG
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jeg skal rende rundt i lidt over en UGE mere hernede, og humpe på min fod!
Hvor ville jeg ønske at jeg bare var hjemme lige nu
Jeg kan ikke skrive det her på Facebook, for hvis min mor finder ud af hvad der er sket, går hun i panik - det ved jeg bare!
Det var lige en lang fortælling, men jeg udelukkede heller ingen detaljer.
Og det her er ingen overdrivelse; min ankel er på størrelse med en tennisbold.
Går ude ved Skylart Resort med min far fordi vi får at vide at vi skal vente før vores hotelværelse er klart... der er meget varmt (39 grader) og vi har kørt hele dagen, så jeg er UTROLIG træt.
Da vi har gået i 10 minutters tid, beslutter vi os for at gå tilbage igen, for at spørge om værelset er blevet klart.
Vi skal over en stor vej for at komme over, og jeg er somsagt meget træt, så jeg er slet ikke så OBS som jeg plejer.
Pludselig snubler min far uheldigt over mellemgangen af en stor kantsten, til vejen. Han kommer dog hurtigt på benene igen, men han når lige præcis IKKE at få advaret mig, før jeg også er faldet.
Det første jeg mærker, er en stikkende smerte der går hele vejen igennem min hud.
Uanset hvor meget jeg prøver, føltes mit højre ben som beton, og vil ikke makke ret.
Min far skynder sig hen på resortet for at hente vores bil, mens jeg sidder i vejkanten og venter.
Dér lægger jeg mærke til, at min højre ankel er begyndt at hæve voldsomt. De værste tanker kommer igennem mit hoved, men jeg prøver bare at bilde mig selv ind, at det snart bliver bedre.
Jeg kan slet ikke gå, så min far må løfte mig på skulderen, og det var pænt flovt for følte mig som en på 5 år

MØØØØØØØØØØØG

Jeg skal rende rundt i lidt over en UGE mere hernede, og humpe på min fod!

Hvor ville jeg ønske at jeg bare var hjemme lige nu

Jeg kan ikke skrive det her på Facebook, for hvis min mor finder ud af hvad der er sket, går hun i panik - det ved jeg bare!
-
det skal du ikke være ked af har jeg også gjort hele sommeren, siddet foran computeren fordi jeg intet har haft at lave, har ingen venner her hvor vi bor men havde jeg nu heller ikke rigtigt hvor vi boede før kun en enkelt god ven. men det eneste lidt spændende jeg har lavet i sommer har været en tur i zoologisk have og to gange til stranden i en times tid resten er gået hjemme i kedsomhedliv skrev:NH: At vågne og tænke "hvad fanden skal jeg lave idag?" .. At vide man spilder sin sommerferie på at være foran computeren fordi man ikke har noget at lave... At være rasløs og have vokseværk og ikke kan sove og ved ikke hvad man skal lave.... At ens kusiner har været i Kina og Tyrkiet mens jeg er i Dk.. At ens venner er rejst..

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
ej hvor trælsHamsterMiaah skrev:NH: At være i San Francisco... ved godt at der er mange der brænder for at være her, men der er også en grund til jeg ikke vil være her:
Jeg kan slet ikke gå, så min far må løfte mig på skulderen, og det var pænt flovt for følte mig som en på 5 år![]()
MØØØØØØØØØØØG:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jeg skal rende rundt i lidt over en UGE mere hernede, og humpe på min fod!![]()
![]()
![]()
Hvor ville jeg ønske at jeg bare var hjemme lige nu![]()
![]()
![]()
trøstekram herfra

-
så er det godt du skal ud og kører en tur på fredagdarkangel87 skrev: det skal du ikke være ked af har jeg også gjort hele sommeren, siddet foran computeren fordi jeg intet har haft at lave, har ingen venner her hvor vi bor men havde jeg nu heller ikke rigtigt hvor vi boede før kun en enkelt god ven. men det eneste lidt spændende jeg har lavet i sommer har været en tur i zoologisk have og to gange til stranden i en times tid resten er gået hjemme i kedsomhed

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
jeps heheAnetteFrost skrev:så er det godt du skal ud og kører en tur på fredagdarkangel87 skrev: det skal du ikke være ked af har jeg også gjort hele sommeren, siddet foran computeren fordi jeg intet har haft at lave, har ingen venner her hvor vi bor men havde jeg nu heller ikke rigtigt hvor vi boede før kun en enkelt god ven. men det eneste lidt spændende jeg har lavet i sommer har været en tur i zoologisk have og to gange til stranden i en times tid resten er gået hjemme i kedsomhed
nåh ja har også været oppe og mødes med pia ved vejle i sommer jo :D

-
Åhr sødeSiigne skrev:Min far og hans kæreste skal giftes.

Jeg har prøvet det, da jeg var 9 år og det var en dag hvor jeg var rigtig rigtig glad, på vej hjem fra en veninde.
Så kommer man hjem og det første man får i hovedet: "Mig og Lars skal giftes!!" .. gud herre bevares! Papfædre er dødens pølse har jeg oplevelsen af.

Håber at hun er sød ved dig, for jeg har prøvet at en af min fars tidligere kæreste (barbiedukkedullesnob) virkelig var ubehøvlet! "Er dét der silikonepatter?" og "Har du overvejet at gå til plastikkirug?!" ..
Det jeg prøver at sige er, at jeg virkelig godt forstår dig