Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 13. jun 2009 07:26

NL: det nye kamera er ny betalt  8-)  nu skal det bare lige med posten her en af dagene - så håber jeg har det onsdag - der er jeg nemlig alene hjemme, så har maaaasser af tid til at lege med det  :D  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 13. jun 2009 07:31

burrus skrev:NL: det nye kamera er ny betalt  8-)  nu skal det bare lige med posten her en af dagene - så håber jeg har det onsdag - der er jeg nemlig alene hjemme, så har maaaasser af tid til at lege med det  :D  8-)
Nice :D men virkede det "gamle" ik mere  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 13. jun 2009 07:36

malthesmor skrev:
burrus skrev:NL: det nye kamera er ny betalt  8-)  nu skal det bare lige med posten her en af dagene - så håber jeg har det onsdag - der er jeg nemlig alene hjemme, så har maaaasser af tid til at lege med det  :D  8-)
joooee det gjorde det somend... men jeg er bare aldrig blevet gode venner med det...  :?  så jeg skifter "religion" og skifter over til Canon mens jeg stadig kan få noget for mit D40 :wink:  (ellers havde jeg ikke råd til det nye canon  :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 13. jun 2009 07:41

burrus skrev:
malthesmor skrev:
joooee det gjorde det somend... men jeg er bare aldrig blevet gode venner med det...  :?  så jeg skifter "religion" og skifter over til Canon mens jeg stadig kan få noget for mit D40 :wink:  (ellers havde jeg ikke råd til det nye canon  :lol: )
Sådan er det jo med alting, man må handle imens man stadig kan få noget for det gamle :wink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 14. jun 2009 22:08

så er jeg endelig blevet færdig i lejligheden, har også kun knoklet hele weekenden.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lullie

Indlæg af Lullie » 15. jun 2009 16:32

NL: Har lånt en stiksav, så nu kan jeg endelig få nogle flotte figur kaninspring :D
Igår savede min far hele 4 spring ud, og idag har jeg købt maling, så nu skal det nok blive rigtig fint. Og det bedste er at nu har jeg endelig en hel masse idéer til spring :D
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

burrus

Indlæg af burrus » 15. jun 2009 18:50

Så er livredder prøven fædig... nu mangler jeg bare fysik i morgen, så har jeg ikke flere prøver og eksamener før til jul  8-)
Pia B

Spot

Indlæg af Spot » 16. jun 2009 13:25

NL: så er jeg bare færdig med folkeskolen!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 16. jun 2009 14:46

NL!!! en pige der kom en i klassen sidste år var sådan en RIGTIG poptøs og mange er gået ned i karekter da de blev venner med hende og hun har ødelagt venskaber og alt muligt!!

men idag for vi afvide at vores klasse læsre talte med hendes far igår og hun er stoppet og vil ikke komme at sige farvel :?  :? meget mærkeligt! ingen ved hvad der er sket..

men er SÅ glad for hun er væk! nu skal der 3 nye ind  :lol: dog måtte den ene af dem der skal ud gerne blive  :( men det går ikke personen skal til frankrig og bo såå :lol:

i am so happy lappy!

burrus

Indlæg af burrus » 16. jun 2009 15:04

NL: Så er jeg ski student  8-)
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 16. jun 2009 15:05

burrus skrev:NL: Så er jeg ski student  8-)
tillykke
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 16. jun 2009 18:26

Stort tillykke pia  :flower:
Hvad er det nu du læser ?  :oops:

Ringling

Indlæg af Ringling » 16. jun 2009 20:37

NL: 5 år på Panum er snart overstået!!  :D  :shock:
Skal til min (forhåbentlig) sidste mundtlige eksamen nogensinde i morgen!!!  :klap:  :cheers:
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 16. jun 2009 23:33

malthesmor skrev:Stort tillykke pia  :flower:
Hvad er det nu du læser ?  :oops:
nu læser jeg ikke mere  :lol:  :lol:  :lol:  8-)  ej jeg blev flrdig med min hf  :D

nu skal jeg arbejde og så ska jeg ind p åradiograf studiet i Aalborg

NL: har lige fået tilbudT DEN lejlighed i Aalborg - som nr. 1 :shock:  :D  så skal snakke med banken i morgen om jeg har råd (vil være sikker!) og så skal ave snakket med himmerland om at se den :D
og så har jeg måske lejlighed i Aalborg på Sallingsund vej fra 15/7 :D  8-)
Pia B

Desiree

Indlæg af Desiree » 17. jun 2009 07:50

Ringling skrev:NL: 5 år på Panum er snart overstået!!  :D  :shock:
Skal til min (forhåbentlig) sidste mundtlige eksamen nogensinde i morgen!!!  :klap:  :cheers:
Så bliver der vel rabat til DHF medlemmer, eller hvad  :lol:
Stoort tillykke  :D
mvh Desiree

Besvar