Ny. Now Loving
NL: det nye kamera er ny betalt 8-) nu skal det bare lige med posten her en af dagene - så håber jeg har det onsdag - der er jeg nemlig alene hjemme, så har maaaasser af tid til at lege med det :D 8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
malthesmor
joooee det gjorde det somend... men jeg er bare aldrig blevet gode venner med det... :? så jeg skifter "religion" og skifter over til Canon mens jeg stadig kan få noget for mit D40malthesmor skrev:Niceburrus skrev:NL: det nye kamera er ny betalt 8-) nu skal det bare lige med posten her en af dagene - så håber jeg har det onsdag - der er jeg nemlig alene hjemme, så har maaaasser af tid til at lege med det :D 8-)men virkede det "gamle" ik mere
Pia B
-
malthesmor
Sådan er det jo med alting, man må handle imens man stadig kan få noget for det gamleburrus skrev:joooee det gjorde det somend... men jeg er bare aldrig blevet gode venner med det... :? så jeg skifter "religion" og skifter over til Canon mens jeg stadig kan få noget for mit D40malthesmor skrev:Niceburrus skrev:NL: det nye kamera er ny betalt 8-) nu skal det bare lige med posten her en af dagene - så håber jeg har det onsdag - der er jeg nemlig alene hjemme, så har maaaasser af tid til at lege med det :D 8-)men virkede det "gamle" ik mere
(ellers havde jeg ikke råd til det nye canon :lol: )
-
AnetteFrost
så er jeg endelig blevet færdig i lejligheden, har også kun knoklet hele weekenden.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
NL: Har lånt en stiksav, så nu kan jeg endelig få nogle flotte figur kaninspring 
Igår savede min far hele 4 spring ud, og idag har jeg købt maling, så nu skal det nok blive rigtig fint. Og det bedste er at nu har jeg endelig en hel masse idéer til spring
Igår savede min far hele 4 spring ud, og idag har jeg købt maling, så nu skal det nok blive rigtig fint. Og det bedste er at nu har jeg endelig en hel masse idéer til spring
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Så er livredder prøven fædig... nu mangler jeg bare fysik i morgen, så har jeg ikke flere prøver og eksamener før til jul 8-)
Pia B
-
liv
NL!!! en pige der kom en i klassen sidste år var sådan en RIGTIG poptøs og mange er gået ned i karekter da de blev venner med hende og hun har ødelagt venskaber og alt muligt!!
men idag for vi afvide at vores klasse læsre talte med hendes far igår og hun er stoppet og vil ikke komme at sige farvel
:? meget mærkeligt! ingen ved hvad der er sket..
men er SÅ glad for hun er væk! nu skal der 3 nye ind :lol: dog måtte den ene af dem der skal ud gerne blive :( men det går ikke personen skal til frankrig og bo såå
i am so happy lappy!
men idag for vi afvide at vores klasse læsre talte med hendes far igår og hun er stoppet og vil ikke komme at sige farvel
men er SÅ glad for hun er væk! nu skal der 3 nye ind :lol: dog måtte den ene af dem der skal ud gerne blive :( men det går ikke personen skal til frankrig og bo såå
i am so happy lappy!
NL: Så er jeg ski student 8-)
Pia B
-
darkangel87
tillykkeburrus skrev:NL: Så er jeg ski student 8-)

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
malthesmor
nu læser jeg ikke mere :lol: :lol: :lol: 8-) ej jeg blev flrdig med min hf :Dmalthesmor skrev:Stort tillykke pia :flower:
Hvad er det nu du læser ? :oops:
nu skal jeg arbejde og så ska jeg ind p åradiograf studiet i Aalborg
NL: har lige fået tilbudT DEN lejlighed i Aalborg - som nr. 1
og så har jeg måske lejlighed i Aalborg på Sallingsund vej fra 15/7
Pia B