NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 2. aug 2009 20:34

NH: når min clanserver i counterstrike source bliver hacket folk tror satme vi ikke kan finde ud af hvem de er. men man kan finde alt om dem ud fra deres steamid idiotiske møg knægte
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Spot

Indlæg af Spot » 3. aug 2009 13:03

NH: Savner hestene :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Loan

Indlæg af Loan » 4. aug 2009 09:13

NH:

Det har simpelthen været en helt igennem elendig dag, der bare giver en lyst til at hænge sig selv.

- Igår havde kæresten og jeg slåsset lidt for sjov, men har fået så mange slag på armen at jeg er helt hævet nu, og har temmelig ondt, oven i det har jeg fået en bette forstuning af lillefingeren.
- I dag kom jeg så i morges til at lukke bildøren en tand for hårdt efter hans mening, så det måtte jeg lige have en lille skideballe over, fair nok.
- Har sagt til ham flere gange at det såre mig hvis han kommer med dumme kommentar om mig som f.eks. Hans idunesiske lyserøde hængebug svin, og at han mener jeg skal tabe mig selvom han selv vejer 120 kg, ca. Og at jeg skal gå i cowboy bukser selvom jeg har det bedst i mine 'joggings' shorts.
- Og idag havde han drillet mig med en colaflaske, og da jeg så kastede den tilbage fik han helt i baglås og smækkede lastbil døren og gik. Var lige ved at flæbe.
- Og da jeg så spurgte om jeg ikke kunne få lov at køre hjem, fordi jeg ikke syntes det var så spændende at sidde og kæmpe med tårene med en sur kæreste, gik det først galt, han drønede mig op til bilen og lod mig knap komme ud før han var kørt, og kylede en kakao ud som han havde købt til mig og kørte den over.
- Det sidste prik, var på vejen hjem med tons vis af tårer i øjne, drejer jeg uden om en bil i et skarp sving, men kommer langt nok ud til at den ene fælge får en rids, han myrder mig.

Er helt nede, og vil helst bare hænge mig selv. Før han gør det.
Hilsen
Loan Vejby

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 4. aug 2009 09:56

Øv øv Loan, han er ikke hvad du fortjener  :cry: du fortjener bedre  
Du er sådan en sød og glad pige, bliver helt ked af at læse det du har skrevet  .
Hvis han allerede er sådan hvad skal det så ikke ende med  :? , godt du ikke er flyttet ned til ham endnu.
Du har mit nummer hvis du har brug for at få lukket ud  :wink:

Kram til dig  :kram:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. aug 2009 10:48

ej loan det er da noget skidt  :kram:  :kram:
sådan fortjener du absolut ikke at blive behandlet, men sådan er nogle mænd desvære. du er altid velkommen til at skrive hvis du har brug for det. Og det er jo ikke din skyld han er sådan, han nyder åbenbart at få dig på grådens rand, har simpelthen så ondt af dig.
må ærligt indrømme at jeg seriøst hader folk der går så meget op i deres bil/lastbil at man ikke andet end skal gøre det mindste forkert før man kommer i vanskeligheder, der er sku vigtigere ting i livet end bilen, bilen kan sku altid repareres, men det er det ikke alt andet der kan, f.eks. et forhold
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 4. aug 2009 11:54

Jeg ville tage dét forhold op til kraftig overvejelse! Sådan kan man ikke behandle nogen - og da slet ikke én, man foregiver at elske!! Kram til dig, Loan.
Mange hilsner fra Jeanne.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 4. aug 2009 12:34

Det lyder alvorligt talt til at det forhold burde endes....
Jeg har et spørgsmål: Behandler han sine venner/bekendte/naboer bedre end dig? I så fald er der noget HELT galt med ham. Han burde være DIN bedste ven...........
Bare lad være med at svare hvis du ikke ønsker....
Ville bare henlede din opmærksomhed på at i et forhold bør man altid bevare venskabet og respekten....
Føler med dig og tænker på dine problemer med (undskyld, men KAN altså ikke lade være) tumpen.....

Skriv hvis der er noget - meeeener at du har min msn. :kram:

Desiree

Indlæg af Desiree » 4. aug 2009 13:10

Stort trøstekram Loan  :(
Det lyder ret personlighedsnedbrydende det der. Hvis det er normal opførsel fra hans side synes jeg du skal løbe, stærkt! Har prøvet det der, og du kan aldrig gøre det godt nok for sådan en alligevel, så lad være at prøv, og hold fast i dig selv.
mvh Desiree

Loan

Indlæg af Loan » 4. aug 2009 15:54

Lille opdatering

- Efter at have snakket med min svigerfar, om tingene, fik jeg mod til at ringe og snakke med ham om bilen, og han tog det heldigvis meget pænt, og sagde der intet var at gøre ved det, og det kunne jo ske den slags. Fortalte hvordan jeg havde det med det han sagde til mig, at det sårede mig dybt fordi mange har snakket sådan til mig. Han sagde pænt undskyld, fordi han ikke troede det ramte mig så hårdt, og skulle nok tale pænt, og selvfølgelig var han tilfreds med mit udseende.

- Det gjorde det en del lettere at skulle hente ham, og da han så ridsen udbrød han blot: Det jo ingenting, du har jo knap ramt. Selvom ridserne er 20 cm godt og vel et stykke rundt i kanten.

- Og så har vi snakket om at jeg engang imellem har brug for lidt pusterum da jeg ikke er spor vant til så meget selskab omkring mig hele tiden, og det var helt i orden.

Så alt i alt, har jeg det meget bedre. Nu må vi se hvad fremtiden vil bringe, krydser fingre for det vil gå, ellers må jeg jo tage op til overvejelse hvad der skal ske.

- Men tusinde tak for de mange søde ord, det altid dejligt at vide man har lidt støtte i de svære tider, men livet er jo ikke smertefrit. Han er dog den som har behandlet mig aller bedst, af de jeg har haft, kan være mig selv hos ham, hvilket gør det lettere at komme igennem, alle kan have sine dårlige dage trods alt, mon ikke jeg bare har været uheldig lige at have ramt hans.
Hilsen
Loan Vejby

Meddie

Indlæg af Meddie » 4. aug 2009 16:15

Godt at I fik snakket og han tog det pænt :kram:
Håber at jeres forhold vil blive bedre i fremtiden.. :)
~ Mvh. Mette og Clean

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 4. aug 2009 16:27

Nå det var godt :kram:  Lyder som om han har haft en ualmindelig dårlig dag så...
Måske han har pms? :lol:  :lol:  :lol:

Loan

Indlæg af Loan » 4. aug 2009 16:39

ZannDra skrev:Nå det var godt :kram:  Lyder som om han har haft en ualmindelig dårlig dag så...
Måske han har pms? :lol:  :lol:  :lol:
Det kunne tænkes hehe :D Men nu er vi da på god fod igen, og lidt bedre nu hvor jeg lokkede ham til at lave aftensmad, hehe, dovenskaben længe leve :D
Hilsen
Loan Vejby

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 4. aug 2009 21:37

Håber, det går for jer Loan. Du må bare love mig, at hvis han får de tendenser igen, så kommer du ud af det, mens tid er. Du er alt for sød og fornuftig til at lade dig behandle på den måde. Ønsker dig det bedste.  :wink:

:kram:  fra mig.

Loan

Indlæg af Loan » 5. aug 2009 16:35

Mahonia skrev:Håber, det går for jer Loan. Du må bare love mig, at hvis han får de tendenser igen, så kommer du ud af det, mens tid er. Du er alt for sød og fornuftig til at lade dig behandle på den måde. Ønsker dig det bedste.  :wink:

Det lover jeg..
Hilsen
Loan Vejby

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 6. aug 2009 09:40

Rubin skrev:
Mahonia skrev:Håber, det går for jer Loan. Du må bare love mig, at hvis han får de tendenser igen, så kommer du ud af det, mens tid er. Du er alt for sød og fornuftig til at lade dig behandle på den måde. Ønsker dig det bedste.  :wink:

Det lover jeg..

:D

Besvar