NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Siigne

Indlæg af Siigne » 15. aug 2009 16:42

Spot skrev:NH: Min faster skal sælge ALLE sine heste! Hvem der bare havde 2000 kr om måneden til at opstalde hest for!
Ej hvor ærgerligt!! Havde hun et opdræt eller sådan noget? :)

min NH: Vejret. Jeg håber det bliver bedre i morgen hvor jeg er ude hele dagen :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 15. aug 2009 19:55

NH: At være forelsket og værst af alt - at nogen sladrede til ham jeg er forelsket i om det :oops: Går på efterskole med ham så skal holde ud i 42 uger :S
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 15. aug 2009 20:30

HamsterMiaah skrev:NH: At være forelsket og værst af alt - at nogen sladrede til ham jeg er forelsket i om det :oops: Går på efterskole med ham så skal holde ud i 42 uger :S
Kan jo være han har/får de samme følser for dig  :wink:

Meddie

Indlæg af Meddie » 16. aug 2009 07:32

NH: Skodvejret.
~ Mvh. Mette og Clean

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 16. aug 2009 12:23

liv skrev:
HamsterMiaah skrev:NH: At være forelsket og værst af alt - at nogen sladrede til ham jeg er forelsket i om det :oops: Går på efterskole med ham så skal holde ud i 42 uger :S
Kan jo være han har/får de samme følser for dig  :wink:
Håber jeg lidt... :oops:  8-)
Men nu kan jeg ikke rigtig gøre andet end at spille kostbar og ikke kigge på ham overhovedet (blvier svært 8-) ) for at se om hvad han mener om mig 8-)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 16. aug 2009 17:21

Siigne skrev:
Spot skrev:NH: Min faster skal sælge ALLE sine heste! Hvem der bare havde 2000 kr om måneden til at opstalde hest for!
Ej hvor ærgerligt!! Havde hun et opdræt eller sådan noget? :)

min NH: Vejret. Jeg håber det bliver bedre i morgen hvor jeg er ude hele dagen :)
Ja. og hun har pænt mange heste.. tror hun har fået 5-6 føl bare i år..
www.troelsegaarden.dk

NH: Slut på weekend
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 17. aug 2009 15:10

NH: at være meget utålmodig på alt... dagen startede ellers godt ud  :?  

NH: skal rydde mit værelse op.. fatter ikke hvordan det kan blive så roddet på så kort tid... må have ALT for mange ting!!  :roll:

NH: bare sidde og vide nu skal man gøre dit og dat man bare ikke kan rejse sig.. og så føler man så stresset over at man sidder i sådan et rod!! :shock:  :roll:

Lullie

Indlæg af Lullie » 17. aug 2009 15:40

Wampi skrev:
Lullie skrev:NH: Ticks i øjet!!!! :roll:
enig der er ikke noget mere frusterende end ticks.. og slet ikke ved øjet.. jeg får det selv hvis jeg har været meget stresset i en længere periode eller spiser noget der er meget surt.. såsom de der "bælter" i rød..
Ja det er bare så irriterende, jeg har det rigtig tit, flere gange i hver uge.
Lige nu er der heldigvis ikke noget, men det kommer sikkert :roll
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Majlund

Indlæg af Majlund » 18. aug 2009 07:00

Er fornyligt blevet admin. på et marsvineforum. . .  og i over en uge har det nu været sådan at forumup ´s sider går ned og ned og ned! :evil: Dette er nu dag tre hvor jeg (og alle andre :? ) slet ikke kan komme derind! :yt: . . . og jeg stresser over det fordi jeg lige netop nu har gang i den helt store oprydningsrunde og at lave forbedringer derinde! Yderligere er min bærbare død. . . så jeg må låne mandens bærbare - på hans nåde og unåde :yt: Aaaaarrrrgggghh. . . . foran vores hus er alt gravet op fordi de er ved at lægge fibrnet over hele byen (tror jeg det hedder). . . og bagved huset ser der snart ligesådan ud. . . da der skal bygges et sundhedshus med læge, tandlæge, fysioterapeut o.lign. samlet i :nut . . . . jeg bliver snart tosset af det her! :shock:  :?

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 19. aug 2009 13:24

NH: Skal til dyrelægen med mine marsvin i dag, de har skab udslet efter en behandling.. (mistede Popcorn ved skab)

NH: skal til dyrelægen med vores hunde i morgen, de har noget udslet og klør sig meget

PS. det to forskellige dyrelæger, derfor over to dage..
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 19. aug 2009 13:58

BittéHamstereN skrev:NH: Skal til dyrelægen med mine marsvin i dag, de har skab udslet efter en behandling.. (mistede Popcorn ved skab)

NH: skal til dyrelægen med vores hunde i morgen, de har noget udslet og klør sig meget

PS. det to forskellige dyrelæger, derfor over to dage..
ej hvor lyder det trist - husk nu også at passe på alle dine dejlige hammier (ved ik om sådan noget kan smitte :oops: )
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 19. aug 2009 14:21

Skab hos marsvin (sellnick) kan ikke smitte til andre dyr - men det skal behandles straks - ellers dør de....
Mange hilsner fra Jeanne.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 19. aug 2009 21:44

Marsvine-skab burde ikke kunne smitte til andre dyr, som Jeanne siger, men alle kan være smitte bærere (derfor går jeg ikke i nærheden af marsvin i butikker) Skal lige huske vaske fingre efter jeg har rørt dem :wink:

Nu er de i behandling .. igen .. og hvis ikke det virker inden 14 dage for de endnu en behandling og hvis det så ikke virker inden 14 dage (28 dage nu) såååå.. ja det har dyrelægen ikke oplevet endnu :wink:

NH: hundene mangler stadig deres tur til dyrelægen og Rasmus HADER dyre læger værrere end pæsten, det bliver lidt af en krig..
(forstår ham godt.. en knæ opperation, øre mider, "kuglerne" væk, øjen behandling.. skal aldrig havde en meget fin race hund som voksen :oops: )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 19. aug 2009 22:33

NH: at have en hamster (Bandit) man snart ikke tør give mad fordi man ved han flyver i hånden på en lige så snart han får chancen, han angriber simpelthen alt der kommer i nærheden af ham selv pinde. så snart han vågner farre han hen til lågen og angriber den. det har virkelig slået klik for ham efterhånden, og er ikke rolig ved at han er vågen når der er nogen og kigger på hamstere for hvis de får fingrene for tæt på kan jeg være helt 100 på at han sidder i fingeren på dem.
Så efter som det er kærestens hamster og han har samme problemer med ham, så efter en lille snak er vi bleet enige om at det bedste vil være at få ham aflivet, før han gør skade på nogen.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Desiree

Indlæg af Desiree » 19. aug 2009 23:16

darkangel87 skrev:NH: at have en hamster (Bandit) man snart ikke tør give mad fordi man ved han flyver i hånden på en lige så snart han får chancen, han angriber simpelthen alt der kommer i nærheden af ham selv pinde. så snart han vågner farre han hen til lågen og angriber den. det har virkelig slået klik for ham efterhånden, og er ikke rolig ved at han er vågen når der er nogen og kigger på hamstere for hvis de får fingrene for tæt på kan jeg være helt 100 på at han sidder i fingeren på dem.
Så efter som det er kærestens hamster og han har samme problemer med ham, så efter en lille snak er vi bleet enige om at det bedste vil være at få ham aflivet, før han gør skade på nogen.
Øv  :(  Stort trøstekram.
mvh Desiree

Besvar