Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
burrus
ZannDra skrev:Pia, det må du undskylde! Det var slet ikk ment sådan! Kan godt se nu at det ikk var særlig pænt skrevet og for det vil jeg gerne sige undskyld.
Det var ikke ment på den måde og jeg sletter indlægget nu.
Håber ikk der er 'bad feelings' og du skal vide at jeg føler med dig.
jeg overlever
bad feelings?
ingen overhovedet! sådan er jeg ret dårlig til at have :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
ZenZen
burrus skrev:ZannDra skrev:Pia, det må du undskylde! Det var slet ikk ment sådan! Kan godt se nu at det ikk var særlig pænt skrevet og for det vil jeg gerne sige undskyld.
Det var ikke ment på den måde og jeg sletter indlægget nu.
Håber ikk der er 'bad feelings' og du skal vide at jeg føler med dig.
jeg overlever
bad feelings?
ingen overhovedet! sådan er jeg ret dårlig til at have :lol:
Okay. Det er jeg meget glad for!
:D
-
AnnaR
NH At alle jordbærne er blevet mugne og dårlige på en halv dag. Øv bøv.
Pia hvis jeg må spørge, hvorfor kan du ikke få børn? Hvis du ikke har lyst til at fortælle det forstår jeg godt.
Jeg føler virkelig med dig. Det er ikke fair ikke at kunne få børn, om man så vil det eller ej. Jeg kunne forestille mig at man måske følte sig mindre kvindelig... :kram: til dig...
-
burrus
AnnaR skrev:NH At alle jordbærne er blevet mugne og dårlige på en halv dag. Øv bøv.
Pia hvis jeg må spørge, hvorfor kan du ikke få børn? Hvis du ikke har lyst til at fortælle det forstår jeg godt.
Jeg føler virkelig med dig. Det er ikke fair ikke at kunne få børn, om man så vil det eller ej. Jeg kunne forestille mig at man måske følte sig mindre kvindelig... :kram: til dig...
fordi en læge har kludret i to "forløb" - det ene et indgreb og det andet et længere medicinsk forløb fordi jeg havde nogle underlige jern-værdier i over 1 år... jeg blev så derfor fejlmedicineret og det har ført til at jeg ikke producere æg-celler mere
æggestokkene er "ude af drift" :? men det forhindrer så ikek min krop i at producere østrogen nok til at jeg stadig har møg ondt hver måned, så spiser stadig p-piller for at holde det i "skak" :?
jeg får kun erstatning hvis jeg pudser en advokat på dem... har bare lidt svært ved at sidde overfor en advokat og forklare det... :( svigerfar vil så hjælpe (han har en dræber advokat
) - men det er bestemt heller ikke let at sige til ham og forklare osv... :( så går og "tar mig sammen"...
gid man bare ku smide en mail - det er meget lettere at skrive end sige højt
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:AnnaR skrev:NH At alle jordbærne er blevet mugne og dårlige på en halv dag. Øv bøv.
fordi en læge har kludret i to "forløb" - det ene et indgreb og det andet et længere medicinsk forløb fordi jeg havde nogle underlige jern-værdier i over 1 år... jeg blev så derfor fejlmedicineret og det har ført til at jeg ikke producere æg-celler mere
æggestokkene er "ude af drift" :? men det forhindrer så ikek min krop i at producere østrogen nok til at jeg stadig har møg ondt hver måned, så spiser stadig p-piller for at holde det i "skak" :?
jeg får kun erstatning hvis jeg pudser en advokat på dem... har bare lidt svært ved at sidde overfor en advokat og forklare det... :( svigerfar vil så hjælpe (han har en dræber advokat
) - men det er bestemt heller ikke let at sige til ham og forklare osv... :( så går og "tar mig sammen"...
nogle advokater kan man jo også sende en mail til, men på et tidspunkt er man jo så desvære nødt til at tage sig mod til at snakke med advokaten om det også
-
HamsterMiaah
burrus skrev:AnnaR skrev:NH At alle jordbærne er blevet mugne og dårlige på en halv dag. Øv bøv.
Øv hvor lyder det træls
:kram:
- HamsterMiaah.
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år
-
contraria
NH: en langom bank overførsel Grrrrr...... så gå dog ind på den forb**** konto.
de venligste hilsner amanda
-
Desiree
NH: har lige modtaget en bog jeg bestilte for 6 mdr siden...
Hvem f..... er John Wilmot??? Nårh jo.
Så må vi se hvornår biografien ankommer- om et års tid? (bestilte en digtsamling og en biografi samtidigt).
mvh Desiree
-
AnetteFrost
Desiree skrev:NH: har lige modtaget en bog jeg bestilte for 6 mdr siden...
Så må vi se hvornår biografien ankommer- om et års tid? (bestilte en digtsamling og en biografi samtidigt).
Hold da op... den må ha været populær siden at den først kommer nu...
-
Desiree
AnetteFrost skrev:Desiree skrev:NH: har lige modtaget en bog jeg bestilte for 6 mdr siden...
Hold da op... den må ha været populær siden at den først kommer nu...
Næææh, det tror jeg nu ikke, har lidt speciel bogsmag. Den har nok snarere været svær at grave ud af gemmerne. En engelsk 1600 tals poet og provokatør.
Hvis nogle af jer har set filmen 'The Libertine' så er det ham: John Wilmot, the earl of Rochester.
mvh Desiree
-
darkangel87
NH: at der hvor prins står har kattene fået skab, så tør ikke rigtigt komme så meget derud.
-
burrus
darkangel87 skrev:NH: at der hvor prins står har kattene fået skab, så tør ikke rigtigt komme så meget derud.
så er det da med at få indfanget de katte og få dem vasket/behandlet! det smitter af h til - og kan smitte hestene også! :shock: :?
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:darkangel87 skrev:NH: at der hvor prins står har kattene fået skab, så tør ikke rigtigt komme så meget derud.
så er det da med at få indfanget de katte og få dem vasket/behandlet! det smitter af h til - og kan smitte hestene også! :shock: :?
kattene går heldigvis ikke inde ved hestene, men vil bare ikke risikere at få det slæbt med hjem.
mener det var skab de sagde de havde fået ellers er det mider, kattene taber ihvertfald meget pels dem det er værst ved har tabt virkelig meget pels og de er blevet helt tynde.
dyrlægens råd var at få dem aflivet næste gang hun kommer.
-
burrus
darkangel87 skrev:burrus skrev:darkangel87 skrev:NH: at der hvor prins står har kattene fået skab, så tør ikke rigtigt komme så meget derud.
kattene går heldigvis ikke inde ved hestene, men vil bare ikke risikere at få det slæbt med hjem.
mener det var skab de sagde de havde fået ellers er det mider, kattene taber ihvertfald meget pels dem det er værst ved har tabt virkelig meget pels og de er blevet helt tynde.
skab og mider er samme ting
skab er en lille mide som lever af dets værtsdyr... De klør og gør ondt og tærrer på kræfterne... dyret klør og kradser sig pelsløs... Når det blir rigtig slemt bruger dyret mere tid på at klø sig selv til blods end at jage og spise :( og så dør de en pinefuld død!
jeg fatter slet ikke at dyrlægen ville VENTE! de sku indfanges og aflives NU! i stedet for at gå og være en potentiel smittekilde og udsætte dem for mere lidelse end allerede :(
jeg kan huske da vi overtog vores skov - vi startede med at "aflive"/skyde ikke mindre end 10 ræve og 4 rådyr der var fulde af skab
vi måtte brænde alle rævegrave og sende en note i avisen om at der var en potentiel fare for skab i rådyr bestanden i området :(
jeg har ikke tal på hvor mange gange vores jagthund blev vasket i specialsæbe i de 5 uger det tog at fjerne alle dyr med skab
det er noget værre møg :(
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:darkangel87 skrev:burrus skrev:
skab og mider er samme ting
skab er en lille mide som lever af dets værtsdyr... De klør og gør ondt og tærrer på kræfterne... dyret klør og kradser sig pelsløs... Når det blir rigtig slemt bruger dyret mere tid på at klø sig selv til blods end at jage og spise :( og så dør de en pinefuld død!
jeg fatter slet ikke at dyrlægen ville VENTE! de sku indfanges og aflives NU! i stedet for at gå og være en potentiel smittekilde og udsætte dem for mere lidelse end allerede :(
jeg kan huske da vi overtog vores skov - vi startede med at "aflive"/skyde ikke mindre end 10 ræve og 4 rådyr der var fulde af skab
vi måtte brænde alle rævegrave og sende en note i avisen om at der var en potentiel fare for skab i rådyr bestanden i området :(
jeg har ikke tal på hvor mange gange vores jagthund blev vasket i specialsæbe i de 5 uger det tog at fjerne alle dyr med skab
det er noget værre møg :(
hun havde rimelig travlt idag så vidt jeg kunne forstå, men kom igen om et par dage for at sprøjte nogle flere kalve og køer og aflive kattene, så fik de også lidt tid til at få fanget alle kattene, for dem er der mange af derude