Lindes Hamsteri og Hamsterhusets opdræt i fjernsynet i aften
-
Re: Lindes Hamsteri og Hamsterhusets opdræt i fjernsynet i a
Ja, Buddy ville rigtig gerne have fat i Snehvide i løbegården
Ja, det er en fejl han siger et hamster. Det hedder en hamster, men mange kommer til at sige et
Jeg synes det er meget vigtigt at få frem at hamsteren kan man få et godt forhold til. Det er vi jo flere som mener, ikk?
Ja, det er en fejl han siger et hamster. Det hedder en hamster, men mange kommer til at sige et
Jeg synes det er meget vigtigt at få frem at hamsteren kan man få et godt forhold til. Det er vi jo flere som mener, ikk?
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Nogen som optagede ??? glemte det
Jepsmosegaardmortensen89 skrev:Ja, Buddy ville rigtig gerne have fat i Snehvide i løbegården
Fra mig og Zoo
-
Man kan se det her http://frontend.xstream.dk/tvmv/?id=24103HamsterPigen skrev:Nogen som optagede ??? glemte det
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Flot klaret begge to
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Tak Maria
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Er glad for du også kunne lide det
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Før hver udstilling laver vi en plakat, som vi opfordrer folk til at hænge op rundt omkring.
Ligeledes plejer vi at have kontakt til pressen og informere om den kommende udstilling. Det er meget forskelligt hvordan de tager imod det. Til udstillingen i Herning 2.2.13 var medierne rigtigt gode til at tage imod os, der var flere aviser der havde lavet notitser om udstillingen i ugen op til og flere der var på besøg under selve udstillingen (Blandt andet tv midt-vest).
Det kan være svært at få god kontakt til medierne og det kommer meget an på ressourcerne vi har, hvor meget bestyrelsen får gjort ud af det. Der er det jo altid dejligt når medlemmerne vil hjælpe os
Jeg har undersøgt muligheden for at få en direkte annonce i aviser. Dette kommer let til at koste 500 kr pr avis og det har foreningen ikke råd til. Så vi er afhængige af at medierne tager godt imod de pressemeddelelser vi sender ud
Ligeledes plejer vi at have kontakt til pressen og informere om den kommende udstilling. Det er meget forskelligt hvordan de tager imod det. Til udstillingen i Herning 2.2.13 var medierne rigtigt gode til at tage imod os, der var flere aviser der havde lavet notitser om udstillingen i ugen op til og flere der var på besøg under selve udstillingen (Blandt andet tv midt-vest).
Det kan være svært at få god kontakt til medierne og det kommer meget an på ressourcerne vi har, hvor meget bestyrelsen får gjort ud af det. Der er det jo altid dejligt når medlemmerne vil hjælpe os
Jeg har undersøgt muligheden for at få en direkte annonce i aviser. Dette kommer let til at koste 500 kr pr avis og det har foreningen ikke råd til. Så vi er afhængige af at medierne tager godt imod de pressemeddelelser vi sender ud
Nu kom jeg også hjem fra arbejde og fik set udsendelsen og nu plejer jeg ikke at ville ophøje mig selv, men synes nu godt Maria og jeg kan være godt tilfreds med det vi fik frem i udseendelsen.
Dan er en dejlig velforberedt studievært og han havde tydeligvis sat sig ind i nogle ting på forhånd, så han var fantastisk god til at dreje samtalen ind på nogle gode emner - så både Maria og jeg fik lov til at fortælle om netop det vi så gerne vil have frem om de skønne kæledyr
Dan er en dejlig velforberedt studievært og han havde tydeligvis sat sig ind i nogle ting på forhånd, så han var fantastisk god til at dreje samtalen ind på nogle gode emner - så både Maria og jeg fik lov til at fortælle om netop det vi så gerne vil have frem om de skønne kæledyr
Ja det er ikke nemt at komme frem i pressen, men med tiden bliver det nok nemmere, alting har jo en svær start.
I kan helt sikkert godt være stole af jer selv
Dan var også god, og en rolig studievært
I kan helt sikkert godt være stole af jer selv
Dan var også god, og en rolig studievært
Fra mig og Zoo
Ja jeg synes også det var godt
Calobe's hamsteropdræt
-
Efter en god nats søvn synes jeg også lidt bedre om mig selv på fjernsyn.
Jeg er glad for vi gjorde det og at det vi fik fortalt om hamstere
Jeg er glad for vi gjorde det og at det vi fik fortalt om hamstere
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det var nemlig rigtig godt
Fra mig og Zoo