Det staves Helveds-ild, bare lige uden - selvfølgelig. Det var hvertfsld sådan lægevagten stavede det da jeg var nede og sige hej til ham. Men det pokkes så sjove sådan nogle skide vagter og læger er når man ringer til dem xD Der bliver lavet sjov hehe.darkangel87 skrev:helveds-ild det andet skulle da være en form for fiskBittéHamstereN skrev:Stakkels digRubin skrev: Jo, det lige præcis derfor jeg har fået det, det satte sig som en virus i nerven i ryggen på mig dengang, som nu er blevet 'aktiveret' igen under navnet Helvedsild. 2 uger med ustoppelig smerte, som ikke kan dumles. Bare man dog havde gået til læge to dage før jeg gjorde, så kunne jeg have fået antibiotika som kunne have forkortet forløbet med en uge.![]()
Lige et dumt spøgsmål, hedder det helved-sild eller helveds-ild?
NY. Now Hating
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
-
Det ville også lyde dumt helved-sild, men skulle jo være sikkerRubin skrev:Det staves Helveds-ild, bare lige uden - selvfølgelig. Det var hvertfsld sådan lægevagten stavede det da jeg var nede og sige hej til ham. Men det pokkes så sjove sådan nogle skide vagter og læger er når man ringer til dem xD Der bliver lavet sjov hehe.darkangel87 skrev:helveds-ild det andet skulle da være en form for fiskBittéHamstereN skrev: Stakkels dig![]()
Lige et dumt spøgsmål, hedder det helved-sild eller helveds-ild?

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
NH: Min ¤#%#&@*£¤%# familie!!!! Aaargh for HELVEDE!!!!
Min søde nevø havde fødselsdag i mandags - han fyldte 5 år. Manden og jeg havde købt et fint elektrisk fjernstyret fly til ham. Vi var ikke blevet inviteret til fest - hvilket ikke er noget nyt, men vi tog alligevel derud ved spisetid i håb om at de var hjemme.
Jo, de var da hjemme - sammen med resten af familien, altså min "mor", "far", min lillesøster, farmor og en masse andre familie medlemmer.
Da vi stod i døren hos dem kunne jeg tydeligt se at min svigerinde var lettere panisk. Hvorfor? Jo fordi mine såkaldte "forældre" ikke vil se mig og især ikke min mand, og de sad jo med deres magelige r*v plantet i sofaen inde i stuen. Da jeg sagde hej, blev der dødsens stille derinde.
Da jeg sagde at vi ikke blev, blev min svigerinde tydeligt lettet. Knægten fik sin gave og han blev da begejstret.
Jeg så ikke skyggen af min bror. Den kujon.
I dag har jeg endnu ikke hørt fra dem eller noget som helst. Er SÅ frustreret!!!!! Aaaaaarrgghh!!!!
Min "mor" sagde til mig for et halvt år siden at hun jo gennemgik en sørgeperiode - HUN havde jo mistet en datter.....
Hvis hun havde stået foran mig, havde jeg nok pandet hende én på sinkadusen.
Nå så HUN har mistet en datter?!?!?!?!?!
Hvad så med mig? Stort set hele familien vil ikke tale med mig - kun OM mig, da jeg jo simpelthen "har sparket til min "mor" mens hun lå ned" - for at bruge min "mors" egne ord.
Mit "spark" var et nej om at lade dem disrespektere mig fordi de jo ikke vil ha med min mand at gøre...
Ja det må VIRKELIG være hårdt ikke at kunne kontrollere mig mere....
Kan godt forstå at hun sørger...!!!
Sku lige af med den her spand lort.... suk...
Min søde nevø havde fødselsdag i mandags - han fyldte 5 år. Manden og jeg havde købt et fint elektrisk fjernstyret fly til ham. Vi var ikke blevet inviteret til fest - hvilket ikke er noget nyt, men vi tog alligevel derud ved spisetid i håb om at de var hjemme.
Jo, de var da hjemme - sammen med resten af familien, altså min "mor", "far", min lillesøster, farmor og en masse andre familie medlemmer.
Da vi stod i døren hos dem kunne jeg tydeligt se at min svigerinde var lettere panisk. Hvorfor? Jo fordi mine såkaldte "forældre" ikke vil se mig og især ikke min mand, og de sad jo med deres magelige r*v plantet i sofaen inde i stuen. Da jeg sagde hej, blev der dødsens stille derinde.
Da jeg sagde at vi ikke blev, blev min svigerinde tydeligt lettet. Knægten fik sin gave og han blev da begejstret.
I dag har jeg endnu ikke hørt fra dem eller noget som helst. Er SÅ frustreret!!!!! Aaaaaarrgghh!!!!
Min "mor" sagde til mig for et halvt år siden at hun jo gennemgik en sørgeperiode - HUN havde jo mistet en datter.....
Hvad så med mig? Stort set hele familien vil ikke tale med mig - kun OM mig, da jeg jo simpelthen "har sparket til min "mor" mens hun lå ned" - for at bruge min "mors" egne ord.
Mit "spark" var et nej om at lade dem disrespektere mig fordi de jo ikke vil ha med min mand at gøre...
ZannDra skrev:NH: Min ¤#%#&@*£¤%# familie!!!! Aaargh for HELVEDE!!!!
KÆMPE KRAM..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Tak søde, det var sødt af dig!Wampi skrev:ZannDra skrev:NH: Min ¤#%#&@*£¤%# familie!!!! Aaargh for HELVEDE!!!!
KÆMPE KRAM..
NH: min søn har fundet en lille hundevalp, uden skilt, men chipmærket
Har nu haften hunden i to timer uden at kunne komme i kontakt med ejer
har fundet ud af det ikke er første gang den har været væk fra sin ejer. og det er kun 5 dage siden den var væk sidst, og den er kun 3 næsten 4 måneder
venter nu på at politiet ringer tilbage for at hente den selv om de ikke lige har tid/ lyst da det åbenbart er det helt store de skal sætte igang
Og hvad det værest er at min søn er blevet helt vild med den lille pus :roll: hvilket jeg godt kan forstå..

Har nu haften hunden i to timer uden at kunne komme i kontakt med ejer

har fundet ud af det ikke er første gang den har været væk fra sin ejer. og det er kun 5 dage siden den var væk sidst, og den er kun 3 næsten 4 måneder

venter nu på at politiet ringer tilbage for at hente den selv om de ikke lige har tid/ lyst da det åbenbart er det helt store de skal sætte igang

Og hvad det værest er at min søn er blevet helt vild med den lille pus :roll: hvilket jeg godt kan forstå..
ZannDra.
Det var dog utroligt! Jeg vil da sige, at det er din familie, der sparker til dig!!! Du har fundet dig en sød og rar mand og det burde de da kun være glade for! Det er jo nu en gang ikke andre, der bestemmer, hvem du gifter dig med.
Uh.. Jeg bliver altså så gal på dine vegne, når jeg læser dit "brev"!
Stort :kram: fra mig.
Det var dog utroligt! Jeg vil da sige, at det er din familie, der sparker til dig!!! Du har fundet dig en sød og rar mand og det burde de da kun være glade for! Det er jo nu en gang ikke andre, der bestemmer, hvem du gifter dig med.
-
NH: Blodmider 

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
NH: "jeg har børn - derfor bestemmer jeg hvor alle andre må komme hen i klinik"
:x :x :x
sidder lige og er lidt indebrændt over en fra min klasse.. :?
vi sku i dag fordele klinik (eller starte på det!) rundt om på hospitalerne...
der bliver jo naturligvis taget hensyn til ENLIGE mødre og mødre med små børn, hvor ingen andre familiemedlemmer ka hjælpe e.l. med hentning...
DET kan jeg forstå! det er helt naturligt!
Men så har så fru træls!
hende og hendes mand har en knægt på 2 som ska hentes senest kl 17...
så sidder hun og skælder mig ud, fordi jeg frabeder mig at køre til herning e.l. pga økonomi... jeg kan ikke tage 10 uger til herning og bo! har to katte og en bunke gnavere som ikke bare kan passe sig selv i 10 uger...
så sidder hun og siger at hun i hvert fald ikke kan komme længere væk end hobro, fordi at så skal hendes mand hente barnet lige fra arbejde og det GIDER han ikke :shock:
WHAT! :x :x :x
så var det i hvert fald bare MIT problem at finde pasning til kattene, fordi hun ville ikke stilles "bag i køen" "bare fordi" jeg ikke har økonomi til at køre fra aalborg til herning hver dag i 10 uger og ikke kan flytte fra aalborg i 10 uger (det skal vi gøre flere gange i løbet af de næste 3½ år)!
det er så MIT problem, for hendes mand gider i hvert fald ikke hente drengen lige fra arbejde bare fordi hun skal længere væk end hobro eller dronningelund
:x :x :x
:evil: :evil: :evil:
hun fik heldigvis ikke hendes vilje!
koordinatoren havde nemlig nogle ting at "sortere" efter
sociale forhold
økonomiske forhold
og HAR man mulighed for at få andre til at hente og evt. passe børn - så kommer man bag i køen i forhold til dem som har dyr der skal passes og økonomi der skal hænge sammen!
men ender stadig med at køre til hobro, århus eller frederikshavn i de første 4 moduler :?
og sikke en ko! sikke en slagsmål hun fik skabt
det blir "spændende" i 6. modul når man også kan komme til Aalborg :? den vil ALLE jo have - inkl hende :x

sidder lige og er lidt indebrændt over en fra min klasse.. :?
vi sku i dag fordele klinik (eller starte på det!) rundt om på hospitalerne...
der bliver jo naturligvis taget hensyn til ENLIGE mødre og mødre med små børn, hvor ingen andre familiemedlemmer ka hjælpe e.l. med hentning...
DET kan jeg forstå! det er helt naturligt!
Men så har så fru træls!
hende og hendes mand har en knægt på 2 som ska hentes senest kl 17...
så sidder hun og skælder mig ud, fordi jeg frabeder mig at køre til herning e.l. pga økonomi... jeg kan ikke tage 10 uger til herning og bo! har to katte og en bunke gnavere som ikke bare kan passe sig selv i 10 uger...
så sidder hun og siger at hun i hvert fald ikke kan komme længere væk end hobro, fordi at så skal hendes mand hente barnet lige fra arbejde og det GIDER han ikke :shock:
WHAT! :x :x :x
så var det i hvert fald bare MIT problem at finde pasning til kattene, fordi hun ville ikke stilles "bag i køen" "bare fordi" jeg ikke har økonomi til at køre fra aalborg til herning hver dag i 10 uger og ikke kan flytte fra aalborg i 10 uger (det skal vi gøre flere gange i løbet af de næste 3½ år)!
det er så MIT problem, for hendes mand gider i hvert fald ikke hente drengen lige fra arbejde bare fordi hun skal længere væk end hobro eller dronningelund

hun fik heldigvis ikke hendes vilje!
koordinatoren havde nemlig nogle ting at "sortere" efter
sociale forhold
økonomiske forhold
og HAR man mulighed for at få andre til at hente og evt. passe børn - så kommer man bag i køen i forhold til dem som har dyr der skal passes og økonomi der skal hænge sammen!
men ender stadig med at køre til hobro, århus eller frederikshavn i de første 4 moduler :?
og sikke en ko! sikke en slagsmål hun fik skabt

det blir "spændende" i 6. modul når man også kan komme til Aalborg :? den vil ALLE jo have - inkl hende :x
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Så er det lille pus blivet hentet af ejerminimus skrev:NH: min søn har fundet en lille hundevalp, uden skilt, men chipmærket![]()
Har nu haften hunden i to timer uden at kunne komme i kontakt med ejer![]()
har fundet ud af det ikke er første gang den har været væk fra sin ejer. og det er kun 5 dage siden den var væk sidst, og den er kun 3 næsten 4 måneder![]()
venter nu på at politiet ringer tilbage for at hente den selv om de ikke lige har tid/ lyst da det åbenbart er det helt store de skal sætte igang![]()

NH: ahhhg!! Jeg cykled bare ligeså stille på fortovet, og ville lige cykle uden om en mand der kom gående. Og så gør han sådan at jeg ikke kan? Så tager han bare fat i min arm. Og bander han bare over mig, og er ved at skubbe mig ud foran en bil? O.o Og ind i et træ..
Træls at blive i dårligt humør på fødselsdagen.
KH. Kathrine
irriterende mand! :shock:Vimse skrev:NH: ahhhg!! Jeg cykled bare ligeså stille på fortovet, og ville lige cykle uden om en mand der kom gående. Og så gør han sådan at jeg ikke kan? Så tager han bare fat i min arm. Og bander han bare over mig, og er ved at skubbe mig ud foran en bil? O.o Og ind i et træ..
men du må jo så heller ikke cykle på et fortov

(men derfor ku manden da godt opfører sig ordentligt over for dig!)
Pia B
Tak Sofie - det var sødt af dig. Ja det med familien ville jeg, i de fleste tilfælde, give dig ret i, men..........LUX - part 2 skrev:ZannDra - hvad fanden sker der for din mor?? :shock: :shock:
Det lyder meget voldsomt - og et kæmpe kram til dig..
Uvenskab i familien er ALDRIG en behagelig ting.
Som min far altid har sagt så ska man elske sin familie - men man er ik tvunget til at ku li dem.. Man har jo ik valgt dem selv!!
Jeg må nok indrømme at jeg flere gange har overvejet at droppe dem helt. De er simpelthen ikk det værd, når der bare er konflikter og mangel på respekt osv hele tiden.... Det har jeg godt nok svært ved at leve med!

Og jeg har virkelig prøvet at løse det, men hvis jeg kontakter dem på nogen måde i et forsøg på forsoning, så plager jeg dem,
men det er også for dårligt at JEG ikk gør noget for at løse det

Der er mange der siger at blod er tykkere end vand, men det skal godt nok blive noget tykkere før jeg kan tillade dem at vise sådan en mangel på respekt....
Tak for det Mahonia, du er også sødMahonia skrev: ZannDra.

Mine såkaldte forældre tror jo at de undgår at tabe ansigt nu, men de har i mine øjne forlææængst tabt det - og mere til.....
Jeg synes virkelig ikke at det er for meget forlangt at de respektere mig OG min mand og vores ægteskab.....
Til det sagde min mor: vi respekteeere dig da!
Jeg ved ikk om jeg skal grine eller græde..... Det er rent vanvid...
Tak for jeres kram....
Nemlig. Han kunne bare have bedt mit pænt på at cykle ud på vejen? Og jeg gjorde det også kun nogle få meter.burrus skrev:irriterende mand! :shock:Vimse skrev:NH: ahhhg!! Jeg cykled bare ligeså stille på fortovet, og ville lige cykle uden om en mand der kom gående. Og så gør han sådan at jeg ikke kan? Så tager han bare fat i min arm. Og bander han bare over mig, og er ved at skubbe mig ud foran en bil? O.o Og ind i et træ..
men du må jo så heller ikke cykle på et fortov![]()
(men derfor ku manden da godt opfører sig ordentligt over for dig!)
KH. Kathrine