NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 8. sep 2009 17:32

NH: At aflive den lille fugl :cry:  :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 8. sep 2009 17:38

darkangel87 skrev:
kwo skrev:
darkangel87 skrev:NH: får nok aldrig min første nevø at se fordi moderen er blevet sur på min storebror (over hvad ved vi ikke helt, men hun mener vist han vil være en dårlig far) så nu må han ikke se sin søn eller overhovedet kontakte hende
Nu er det jo ikke noget hun kan bestemme alene. ;)
det tror hun desvære at hun gør, hun har været ved at sende et tæskehold efter ham fordi han gerne ville have nogle af sine ting der står hos hende
Hun lyder dælme primitiv....

kwo

Indlæg af kwo » 8. sep 2009 18:55

darkangel87 skrev:
kwo skrev:
darkangel87 skrev:NH: får nok aldrig min første nevø at se fordi moderen er blevet sur på min storebror (over hvad ved vi ikke helt, men hun mener vist han vil være en dårlig far) så nu må han ikke se sin søn eller overhovedet kontakte hende
Nu er det jo ikke noget hun kan bestemme alene. ;)
det tror hun desvære at hun gør, hun har været ved at sende et tæskehold efter ham fordi han gerne ville have nogle af sine ting der står hos hende
Hvis han søger om forældremyndighed og fremlægger sådanne ting, så burde det vel ikke være svært at få barnet. :)

Selvfølgelig forudsat han ikke selv har lavet noget, som hun kan bruge imod ham.  ;)
Kenneth Worm

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 8. sep 2009 19:09

kwo skrev:
darkangel87 skrev:
kwo skrev: Nu er det jo ikke noget hun kan bestemme alene. ;)
Hvis han søger om forældremyndighed og fremlægger sådanne ting, så burde det vel ikke være svært at få barnet. :)

Selvfølgelig forudsat han ikke selv har lavet noget, som hun kan bruge imod ham.  ;)
han er fast besluttet på hun skal beholde ham, at være ene far passer ikke ind i fuldtids job og weekend arbejde som dj. han vil bare gerne have lov at se ham bare engang imellem. men han har vist søgt hjælp ved en advokat
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 8. sep 2009 20:35

darkangel87 skrev:
kwo skrev:
darkangel87 skrev: det tror hun desvære at hun gør, hun har været ved at sende et tæskehold efter ham fordi han gerne ville have nogle af sine ting der står hos hende

han er fast besluttet på hun skal beholde ham, at være ene far passer ikke ind i fuldtids job og weekend arbejde som dj. han vil bare gerne have lov at se ham bare engang imellem. men han har vist søgt hjælp ved en advokat
Hm, det lyder næsten som en af mine venner  :?
men tror det nu ik :roll:

men hvorfor undre det mig ikke at nogen bliver sådan når et forhold ikke længere fungere. Og det går desværre ud over børnene.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 8. sep 2009 20:47

AnetteFrost skrev:
darkangel87 skrev:
kwo skrev: Hvis han søger om forældremyndighed og fremlægger sådanne ting, så burde det vel ikke være svært at få barnet. :)

Hm, det lyder næsten som en af mine venner  :?
men tror det nu ik :roll:

men hvorfor undre det mig ikke at nogen bliver sådan når et forhold ikke længere fungere. Og det går desværre ud over børnene.
medmindre du har venner i vestjylland hehe
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Lullie

Indlæg af Lullie » 8. sep 2009 21:22

NH: Tandlæge imorden :?

NH: Kaninungerne fylder 8 uger i overmorgen (torsdag) :(

NH: Det bliver bare mørkt så tidligt, jeg plejer at gå og lufte kaniner til klokken 22 næsten, nu er det bare meget mørkt!
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

burrus

Indlæg af burrus » 8. sep 2009 21:37

NH: jeg kan ikke rigtig nå i 7/11 nu... men har altså lyst til cola...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 8. sep 2009 21:40

burrus skrev:NH: jeg kan ikke rigtig nå i 7/11 nu... men har altså lyst til cola...
Så ærgeligt for dig Pia  :wink:
Trøstekram  :lol:

Ringling

Indlæg af Ringling » 8. sep 2009 22:17

burrus skrev:NH: jeg kan ikke rigtig nå i 7/11 nu... men har altså lyst til cola...
Her i KBH har de altid åbent  :nut  :tunge  :D
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 8. sep 2009 22:22

Ringling skrev:
Her i KBH har de altid åbent  :nut  :tunge  :D
jeg opdagede også lige at den her var en af de "stort set altid åben"  :lol:  

og jeg fik min cola og prince 8-)

fantastisk!  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

contraria

Indlæg af contraria » 8. sep 2009 22:45

NH: at jeg nu for 2 gang skal ligge mine avs planer om på grund af karantæne :evil:

NH: at det ikke ser ud til at der er nogen har hjemme som umildt bart får ønske pigen, som jeg gerne vil have.
de venligste hilsner amanda

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 9. sep 2009 00:00

Her kan jeg jo hoppe med på vognen  :(
Jeg købte en skøn hamster af Kenneth på udstillingen i Valby, så karantænen omfatter også mig. Jeg har 7 lækre unger liggende hos Yasmin, som jeg ikke kan sælge - og de når lige akkurat at blive for gamle til avl, når karantæne-perioden er slut  :cry:
Mange hilsner fra Jeanne.

contraria

Indlæg af contraria » 9. sep 2009 09:07

Jeanne skrev:Her kan jeg jo hoppe med på vognen  :(
Jeg købte en skøn hamster af Kenneth på udstillingen i Valby, så karantænen omfatter også mig. Jeg har 7 lækre unger liggende hos Yasmin, som jeg ikke kan sælge - og de når lige akkurat at blive for gamle til avl, når karantæne-perioden er slut  :cry:
du kunne vel ikke beholde en dreng? de kan holde sig til de er over 1 år.
de venligste hilsner amanda

burrus

Indlæg af burrus » 9. sep 2009 09:26

contraria skrev:
Jeanne skrev:Her kan jeg jo hoppe med på vognen  :(
du kunne vel ikke beholde en dreng? de kan holde sig til de er over 1 år.
man kan jo ikke avle på ene hanner :wink:  

NH:
Min ryg vil ikke mere... det er altså for tidligt den gir op :(
tror jeg smutter forbi nords skadestue og sige "AAAAV! blokade NU! :( "
Pia B

Besvar